quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:27 schreef Gummibeer79 het volgende:
Wie maakt de GARP?
Een prachtboekquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:30 schreef pfaf het volgende:
[..]Wat is een GARP, als ik vragen mag?
Hiervoor stond het juist altijd overal en nergens, nu staat Hools altijd helemaal onderaan. Veel makkelijker kun je het niet krijgen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:22 schreef tong80 het volgende:
Zit ik een kwartiewr te wachten op de nieuwe Hools
Was vergeten dat érén mod heeft bepaald dat het anders moest.
En je je best moet doen on de Hoolks topics te kunnen vinden.
Mij kan het ook niet schelen wie de mol is. Het is gewoon leuke tv.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:33 schreef SCH het volgende:
Het is vloeken in Hools maar ik snap niks van die populariteit van De Mol. Kan mij het nou schelen wie met de AVRO heeft afgesproken de rest voor te liegen???
Extreem links, homo, heerenveensupporter, niet van 'wie is de mol' houden. Het zit je ook niet mee!quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:33 schreef SCH het volgende:
Het is vloeken in Hools maar ik snap niks van die populariteit van De Mol. Kan mij het nou schelen wie met de AVRO heeft afgesproken de rest voor te liegen???
Het format is geniaal en de manier van filmen is ook prima. Het is gewoon lekkere ontspannende TV waarbij je steeds op het verkeerde been wordt gezet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:33 schreef SCH het volgende:
Ben er een soort van mee opgegroeid. Keek het al in 2000 en nooit een aflevering gemist volgens mij.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:33 schreef SCH het volgende:
Okay. Het heeft me nooit kunnen boeien.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Het format is geniaal en de manier van filmen is ook prima. Het is gewoon lekkere ontspannende TV waarbij je steeds op het verkeerde been wordt gezet.
Een soort Feijenoord eigenlijk, waarbij iedereen elkaar steeds voorliegt en bedriegt en op het verkeerde been zet.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Het format is geniaal en de manier van filmen is ook prima. Het is gewoon lekkere ontspannende TV waarbij je steeds op het verkeerde been wordt gezet.
Een soort Feijenoord eigenlijk, waarbij iedereen elkaar steeds voorliegt en bedriegt en op het verkeerde been zet.
het doet mij ook helemaal niets. Maar ieder z'n dingquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:33 schreef SCH het volgende:
Ik had het gezien op cnn ja.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:09 schreef rubbereend het volgende:
vliegtuig te water in de Hudson river in Ney York, gelukkig is iedereen eruit
dadelijk 30 rockquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik had het gezien op cnn ja.
Nu is de KvW over olijfolie.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay. Het heeft me nooit kunnen boeien.
Trusten mensen en Breach
Dank voor de tip!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik had het gezien op cnn ja.
Nu is de KvW over olijfolie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |