budgetgaming.nlquote:Op maandag 19 januari 2009 15:10 schreef motherflocker het volgende:
Hoe koop je die games zo goedkoop op amazon.co.uk? Is dat een soort bieden of direct kopen?
Wil graag Killzone 2, SF4 en RE hebben. Waar kan ik deze het goedkoopste halen?
Ja maar hoor dat the hut slechte levering heeft. Ik vraag enkel hoe dat amazon.co.uk werkt. Is dat bieden of gewoon direct kopen? En kan op dat amazon nergens shipping costs zien?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:52 schreef Beach het volgende:
[..]
budgetgaming.nl
en lees de startpost eens![]()
[Centraal] Games Import topic
Van proberen ga je niet dood hé, of denk je dat wij allemaal gewoon zo geboren zijn dat we alles wisten?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:55 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Ja maar hoor dat the hut slechte levering heeft. Ik vraag enkel hoe dat amazon.co.uk werkt. Is dat bieden of gewoon direct kopen? En kan op dat amazon nergens shipping costs zien?
Jij wel toch?quote:Op maandag 19 januari 2009 16:05 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Van proberen ga je niet dood hé, of denk je dat wij allemaal gewoon zo geboren zijn dat we alles wisten?
weinig van te merken danquote:Op maandag 19 januari 2009 16:25 schreef Wessiej het volgende:
Nee ben geniaal geboren, is wat anders.
quote:Op maandag 19 januari 2009 07:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
FF VII PS3:
[ afbeelding ]
160 GB, speciaal voor Advent Children.
Nou, als er al een FFVII PS3 is, dan zal er ook wel een FFVII game komen toch? TOCH?
zet je hem naast de standaard witte...ikw eet wel wat je denkt "temptation"...je koopt hem toch wel!!quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:45 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
zet je hem naast de standaard witte...ikw eet wel wat je denkt "temptation"...je koopt hem toch wel!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
zelf stickers plakken is voor paupers boertjequote:
Ik ben te pauper voor origineel.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:01 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
zelf stickers plakken is voor paupers boertje
Wil wel origineel van square, maar dan wit
![]()
in de kast zetten naast de andere sealed limited edition Final Fantasy Articlesquote:Op maandag 19 januari 2009 19:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben te pauper voor origineel.
En daarbij wat moet ik met een tweede ps3
Jij jaquote:Op maandag 19 januari 2009 19:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
in de kast zetten naast de andere sealed limited edition Final Fantasy Articles
quote:Op maandag 19 januari 2009 21:03 schreef Beach het volgende:
Enige FF die ik heb gespeeld is Crisis Core op de psp.
Plaatje van toen Beach nog een Beachje was:quote:Op maandag 19 januari 2009 21:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij ja![]()
Enige FF die ik heb gespeeld is Crisis Core op de psp.
Of je tv is stukquote:Op maandag 19 januari 2009 22:33 schreef Beach het volgende:
Lijkt erop dat mn ps3 er de brui aan geeft....geen geluid meer.
En nu loopt ie vast midden in een game.
Oh en ook geen beeld meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: diTani
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |