Zitten er niet genoeg tieten in voor ze?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:16 schreef SocialDisorder het volgende:
Maxim geeft Killzone 2 drie-en-een-halve ster van de vijf....
Hype killed.
No fucking wayquote:Op maandag 19 januari 2009 10:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en Fiddy Sjent Blood on tha Sand krijgt 4 sterren.
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik lig in tranen hier.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Koop al mn games op aanraden van Maximquote:Op maandag 19 januari 2009 11:39 schreef Wessiej het volgende:
Wie neemt dat blad hier serieus dan, niemand toch?
precies, maxim is het enige blad dat tenminste nog een beetje kritisch tegen de games aan kijkt en niet allemaal 10en weg geeft zomaar!quote:Op maandag 19 januari 2009 12:32 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Koop al mn games op aanraden van Maxim
budgetgaming.nlquote:Op maandag 19 januari 2009 15:10 schreef motherflocker het volgende:
Hoe koop je die games zo goedkoop op amazon.co.uk? Is dat een soort bieden of direct kopen?
Wil graag Killzone 2, SF4 en RE hebben. Waar kan ik deze het goedkoopste halen?
Ja maar hoor dat the hut slechte levering heeft. Ik vraag enkel hoe dat amazon.co.uk werkt. Is dat bieden of gewoon direct kopen? En kan op dat amazon nergens shipping costs zien?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:52 schreef Beach het volgende:
[..]
budgetgaming.nl
en lees de startpost eens![]()
[Centraal] Games Import topic
Van proberen ga je niet dood hé, of denk je dat wij allemaal gewoon zo geboren zijn dat we alles wisten?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:55 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Ja maar hoor dat the hut slechte levering heeft. Ik vraag enkel hoe dat amazon.co.uk werkt. Is dat bieden of gewoon direct kopen? En kan op dat amazon nergens shipping costs zien?
Jij wel toch?quote:Op maandag 19 januari 2009 16:05 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Van proberen ga je niet dood hé, of denk je dat wij allemaal gewoon zo geboren zijn dat we alles wisten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |