TS rijdt brommer/scooterquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:11 schreef Becherovka het volgende:
Die allemaal met hun handen in de zakken staan te kijken hoe een van hen een boete van 60 euro uitschrijft voor teveel vermogen op iemands snorfiets.
En dan ook nog die kutbank van ze naast de juridische bibliotheek neerzetten. Sterf allemaal lekker.
Waarom zou ik, ik heb geen snorfiets.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:15 schreef Florian_ het volgende:
Als je zo goed kan tellen, had je misschien ook wel kunnen weten wat de max. toegestane snelheid voor een snorfiets is.
Niet als er 10 mensen semi-werkeloos naast staan te kijken terwijl die betaald worden door de staat. En ook niet als je je probeert te concentreren op een tentamen terwijl die laffe schijtwout elke 5 minuten de gaskraan van een ander stuk schroot opentrekt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:16 schreef Florian_ het volgende:
Oh, is niet die van jou
Wat klaag je dan? Ik lach altijd als andere mensen boetes krijgen uitgeschreven
Tsja, als je het niet tenminste probeert weet je het niet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:19 schreef Becherovka het volgende:
Denk jij dat ze dan speciaal voor mij een ander plaatsje gaan zoeken.
HEJ KLOJO WAT BETKEENT CONGINITIEF????????quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:17 schreef Becherovka het volgende:
Fijn dat iedereen er vanuit gaat dat ik een snorfiets heb. Ik hou me maar vast aan de gedachte dat KLB niet representatief is voor het gemiddelde cognitieve vermogen van Nederland.
Allemaal platte pettuh die van hun filmsterrensalaris met gevaren toeslag op vakantie gaan. Ze hadden hun klauwen al ingepakt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:11 schreef Becherovka het volgende:
Die allemaal met hun handen in de zakken staan te kijken hoe een van hen een boete van 60 euro uitschrijft voor teveel vermogen op iemands snorfiets.
En dan ook nog die kutbank van ze naast de juridische bibliotheek neerzetten. Sterf allemaal lekker.
Hallo doe eens even normaalquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:13 schreef Becherovka het volgende:
En jullie sterven allemaal een pijnlijke dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |