abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65108431
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 13:58 schreef BB-boy het volgende:
16 miljoen voor Nigel

Dat is nog belachelijker dan 100 miljoen voor Kaka.
- Net nieuw contract
- Meest verdienende speler bij HSV
- Oranje-international en uitblinker op het EK
- Pas 23 jaar en toch redelijk veel ervaring.

Wel terechte prijs imho.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_65108463
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:12 schreef koningdavid het volgende:

[..]

- Net nieuw contract
- Meest verdienende speler bij HSV
- Oranje-international en uitblinker op het EK
- Pas 23 jaar en toch redelijk veel ervaring.

Wel terechte prijs imho.
Nigel is tegenwoordig goed bezig.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_65108505
Ik wil maandag naar jong Feyenoord - jong Ajax.
Maar zitten alle supporters dan door elkaar? Want heb geen zin om klappen te krijgen van een stel gefrustreerde kakkerlakken
pi_65108559
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:11 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Het is een degelijke speler, maar 16 miljoen...
Ach zo gaat dat tegenwoordig in Engeland. Zo kun je bijvoorbeeld bij alle aankopen van Spurs een vraagteken zetten.

Voor City is 16 miljoen natuurlijk een schijntje.
pi_65108578
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:13 schreef Leonos het volgende:
Ik wil maandag naar jong Feyenoord - jong Ajax.
Maar zitten alle supporters dan door elkaar? Want heb geen zin om klappen te krijgen van een stel gefrustreerde kakkerlakken
  vrijdag 16 januari 2009 @ 14:16:25 #206
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_65108603
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:15 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ach zo gaat dat tegenwoordig in Engeland. Zo kun je bijvoorbeeld bij alle aankopen van Spurs een vraagteken zetten.

Voor City is 16 miljoen natuurlijk een schijntje.
Je kan ergere taken hebben dan het vuile werk van Kaka opknappen.
pi_65108608
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:19 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ze hebben 12 miljoen voor hem over
Haha, laat ze maar eens beginnen met het dubbele daarvan
pi_65108654
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:15 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Is gewoon een normale vraag hoor?
Hoe is dat dan geregeld?
pi_65108792
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:17 schreef Leonos het volgende:

[..]

Is gewoon een normale vraag hoor?
Hoe is dat dan geregeld?
Wedstrijd is verplaatst naar februari.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_65108941
Paar jaar geleden zijn er toch rellen uitgebroken tijdesn jong Feyenoord - jong Ajax? Toen werd van Persie toch aangevallen door Ajacieden?
  vrijdag 16 januari 2009 @ 14:26:44 #211
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_65109047
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:23 schreef toma het volgende:
Paar jaar geleden zijn er toch rellen uitgebroken tijdesn jong Feyenoord - jong Ajax? Toen werd van Persie toch aangevallen door Ajacieden?
Volgens mij is dat ook de reden dat tegenwoordig zelfs deze potjes in het stadion worden afgewerkt.
pi_65109104
Drukte qua nieuws, dus

- Geen Vermaelen zondag
- Stekelenburg op doel
- Leonardo mogelijk richting Turkije

Toch?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_65109410
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:28 schreef kevin6188 het volgende:
Drukte qua nieuws, dus

- Geen Vermaelen zondag
- Stekelenburg op doel
- Leonardo mogelijk richting Turkije

Toch?
En geen Oleguer.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 14:37:59 #214
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_65109527
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:04 schreef toma het volgende:

Gabri heeft een nieuwe functie sinds hij niet meer iedere wedstrijd in de basis staat.
Geweldig .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_65109667
quote:

Gabri heeft een nieuwe functie sinds hij niet meer iedere wedstrijd in de basis staat.
Alweer Perez !
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 14:44:09 #216
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_65109777
Fiorentina - AFC Ajax

22 dec 2008
UEFA CUP
Artemio Franchi

Donderdag 19 februari 2009

Prijs: ¤ 21,50

Vrij vervoer

Let op: lees voor aankoop eerst de algemene informatie op deze pagina goed door .

Let op: overname van tickets is bij deze wedstrijd niet mogelijk vanwege strenge eisen aan de toegangscontrole! Koper dient dus ook zelf te gaan.

Verkoop start zaterdag 17 januari 10 uur via TicketBox en Online. (Prijs ¤ 21,50, vrij vervoer.)

Start verkoop via TicketBox (alleen voor uitkaarthouders) én Onlineverkoop
Za 17-01, 10.00 uur: Alle EU+, EU en nat. SCC voorrang uitkaarthouders
Wo 21-01, 10.00 uur: Alle Ajax uitkaarthouders SCC

Vanaf 24-01, 10.00 uur alleen Onlineverkoop!
Za 24-01,10.00 uur: Alle Ajax Seizoenkaarthouders
Wo 28-01,10.00 uur: Alle Supp.CC uitkaart/Supp.CC/AJS/AKC
Za 31-01,10.00 uur: Alle Ajax Club Card-houders

Za 07-02, 20.00 uur Einde verkoop
Gourmetten of steengrillen?
pi_65110147
quote:
Leonardo blijft voorlopig bij Ajax. Marco van Basten heeft vrijdag laten weten dat de Braziliaanse aanvaller niet in de winterstop mag vertrekken.

Leonardo zou volgens de Turkse krant Hurriyet in de belangstelling van Trabzonspor staan. Van Basten liet op de wekelijkse persdag echter weten dat hij de speler niet laat vertrekken.

Op een mogelijk vertrek van andere spelers, zoals Dennis Rommedahl wilde de Ajax-coach niet ingaan. De Deen zou in de belangstelling staan van NEC.
pi_65110360
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:44 schreef Silenus het volgende:
Fiorentina - AFC Ajax

22 dec 2008
UEFA CUP
Artemio Franchi

Donderdag 19 februari 2009

Prijs: ¤ 21,50

Vrij vervoer

Let op: lees voor aankoop eerst de algemene informatie op deze pagina goed door .

Let op: overname van tickets is bij deze wedstrijd niet mogelijk vanwege strenge eisen aan de toegangscontrole! Koper dient dus ook zelf te gaan.

Verkoop start zaterdag 17 januari 10 uur via TicketBox en Online. (Prijs ¤ 21,50, vrij vervoer.)

Start verkoop via TicketBox (alleen voor uitkaarthouders) én Onlineverkoop
Za 17-01, 10.00 uur: Alle EU+, EU en nat. SCC voorrang uitkaarthouders
Wo 21-01, 10.00 uur: Alle Ajax uitkaarthouders SCC

Vanaf 24-01, 10.00 uur alleen Onlineverkoop!
Za 24-01,10.00 uur: Alle Ajax Seizoenkaarthouders
Wo 28-01,10.00 uur: Alle Supp.CC uitkaart/Supp.CC/AJS/AKC
Za 31-01,10.00 uur: Alle Ajax Club Card-houders

Za 07-02, 20.00 uur Einde verkoop
Belangrijke Voorwaarden ‘kopen toegangsbewijs’

Ieder persoon die een toegangsbewijs wil kopen (maximaal 1 per persoon) voor deze Europese uitwedstrijd zal minimaal in het bezit moeten zijn van een persoonlijke Ajax (Seizoen) Club Card (op bedrijfsnaam niet mogelijk, geen toegang) Het nu nog aanvragen van een Club Card is te laat.

Na aankoop bij Primera of de onlinekaartverkoop zal de (Seizoen)Club Card-houder worden ingeregeld en doorgegeven aan Fiorentina. Fiorentina print vervolgens de tickets op naam uit die door Ajax in Florence, Italië worden uitgereikt na het scannen van de (S)CC. Je (S)CC is dus het aankoopbewijs. Vaktoegang vindt plaats na 1 op 1 controle middels vertoon van ticket op naam in combinatie met paspoort/ID-kaart. Geen ‘match’ is geen toegang!

Na aankoop bij Primera (door uitkaarthouders!) ontvang je wel nog een aankoopbewijs maar deze heeft geen geldigheid. Na aankoop via online zal je een betalingsbevestiging per e-mail ontvangen.

Iedereen die naar Florence afreist dient zijn Ajax Seizoenkaart/Club Card en paspoort/ID-Card mee te nemen (in buitenland is rijbewijs niet geldig).

Wilde voor maatje met clubcards eerder halen maargoed de italianen doen weer lastig.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 14:58:46 #219
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_65110418
Renaldo Jongebloet verhuurd aan Haarlem. Goede zaak. Net als Toby Alderweireld blank, zat ik weer mis.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 16 januari 2009 @ 15:02:33 #220
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_65110572
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:57 schreef Jasza het volgende:

[..]

Wilde voor maatje met clubcards eerder halen maargoed de italianen doen weer lastig.
Die komen wel aan de beurt denk ik.
Gourmetten of steengrillen?
pi_65110649
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:52 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Dus is die rommeldahl zo goed als zeker weg.
pi_65110800
quote:

If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_65110849
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 15:02 schreef Silenus het volgende:

[..]

Die komen wel aan de beurt denk ik.
Ja maar nu kandie ze vlucht nog niet regelen, ofja hij moet annuleringserbij nemen
pi_65110985
Haha die reclame, Perez als slager.
pi_65111850
Eredivisie Kanaal Ajax - met alle samenvattingen.. Wel relaxed zo! Werkt wel alleen in IE.
quote:
'Duel met NEC belangrijk voor titel'

Amsterdam, 16 jan 2009
Ajax staat voor belangrijke weken. Met opponenten als NEC, Groningen en sc Heerenveen spreekt trainer Marco van Basten, die Maarten Stekelenburg weer tot eerste keeper heeft benoemd, zelfs van cruciale weken in de strijd om de landstitel.

Het rijtje tegenstanders voor de eerste duels van 2009 is, met alle respect, een ander dan de laatste opponenten van 2008. Toen wilde Van Basten 12 punten uit de laatste vier wedstrijden halen. Dat lukte. Nu wil hij negen punten uit drie wedstrijden. ,,Maar natuurlijk is het doel 51 punten uit de resterende 17 duels", sprak de trainer met een lach. Want winnen wil elke trainer, elke speler. Bovendien hebben zeer weinig spelers van Ajax ooit een kampioenschap meegemaakt. ,,Dus zou de wil om dat eens mee te maken zeer groot moeten zijn. Je moet niet alleen elke wedstrijd het besef hebben dat je er alles aan en voor hebt gedaan, maar elke dag. Je hoeft niet helemaal mesjogge te zijn, maar je moet de wil om kampioen te worden wel bijna als een levensstijl hanteren. Voor de spelers is het ook belangrijk dat ze de ervaring krijgen van hoe je daar mee omgaat. Ik zie AZ als favoriet voor de titel, want zij staan drie punten voor op ons. Wij moeten wachten tot zij een steek laten vallen en weten dat we dat zelf niet mogen doen."

De spelers van Ajax hebben het besef dat ze door de transfer van Rob Wielaert als team sterker zijn geworden, gaf de trainer aan tijdens de persconferentie. ,,Ik verwacht dat Rob weinig aanpassingsproblemen zal kennen. Mijn eerste indruk van hem is dat het een verstandige voetballer is. Hij doet geen gekke dingen en is bezig met het team. Ik denk dat dat de jongens dat wel prettig vinden. Met Rob Wielaert en Jan Vertonghen hebben we een goed centraal duo, dat kan inschuiven en zich verbaal ook laat gelden. Omdat Thomas Vermaelen zondag wegens een achillespeesblessure niet kan spelen, is Robbert Schilder zijn logische vervanger. Gregory van der Wiel speelt rechtsback. Robbert en Gregory zijn opkomende backs, dus ik denk dat we een uitgebalanceerde verdediging hebben waar voetbal in zit."

Deze week heeft de trainer zijn keepers laten weten dat Maarten Stekelenburg zijn eerste keuze is. ,,Veel aspecten spreken in het voordeel van Maarten. De reputatie die hij zelf in het verleden heeft opgebouwd, het feit dat hij tweede aanvoerder was en hij heeft de laatste weken goed gewerkt. Kenneth Vermeer heeft het ook prima gedaan, maar hij begreep de keuze voor Stekelenburg als eerste keeper wel."

Zondag kan Ajax direct aan de bak tegen NEC. ,,Ik hoop dat er veel verschil zit in de eerste wedstrijd van het seizoen en de eerste wedstrijd van de tweede helft van het seizoen", stelt Van Basten, die nog goed weet dat de ouverture tegen Willem II met 2-1 verloren ging. ,,We zijn als groep nu meer aan elkaar gewend en meer een groep. Dat moet het verschil zijn met de wedstrijd tegen Willem II."

In de winterstop oefende Ajax één keer, tegen de Duitse subtopper VfB Stuttgart. Van Basten:,, Het was na de winnende reeks tegen Volendam, NAC, De Graafschap en ADO Den Haag, goed om tegen Stuttgart te spelen. Nu weten de spelers weer dat sommige dingen ook direct afgestraft kunnen worden (Ajax verloor met 3-2, red.) Het duel met NEC is belangrijk voor het kampioenschap en belangrijk voor Ajax. Bij NEC is de laatste week ook veel gebeurd. De trainer die in de belangstelling kwam te staan, de aanvoerder die naar Twente vertrok. Wij weten dat het moeilijk wordt, want NEC is een lastig te slechten vesting. Het is aan ons om daar verandering in te brengen."
Van der Wiel - Wielaert - Vertonghen - Schilder dus zondag.
pi_65112004
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 15:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eredivisie Kanaal Ajax - met alle samenvattingen.. Wel relaxed zo! Werkt wel alleen in IE.
[..]

Op zich de meest logische opstelling gezien de omstandigheden.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_65112056
Ben wel benieuwd over hoe Schilder het gaat doen.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_65112088
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 15:37 schreef BliksemSchigt het volgende:

Weinig andere keus, Wielaert en Vertonghen moeten wel centraal door het wegvallen van Vermaelen. Ja, of Oleguer moet spelen . Toch had ik liever Silva gezien op rechts.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_65112176
Nou ja, Schilder vervangt Vermaelen, dus Wielaert en Vertonghen is gewoon het centrale duo. Zoals ik het lees.
pi_65112222
Is er al iets bekend over de blessure van Vermaelen?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_65112261
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 15:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou ja, Schilder vervangt Vermaelen, dus Wielaert en Vertonghen is gewoon het centrale duo. Zoals ik het lees.
Ohja, natuurlijk. Door al dat zweven van Vertonghen vergat ik dat hij de laatste tijd gewoon centraal speelt. Hij heeft namelijk ook een tijdje linksback gespeeld met Vermaelen en Oleguer in het centrum.
pi_65112302
Jep, kan ik ook wel vrede mee hebben.
Enige wat ik jammer vind aan de transfer van Wielaert is dat Silva nu bijna niet meer speelt.
pi_65112353
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 15:49 schreef Rumille het volgende:
Jep, kan ik ook wel vrede mee hebben.
Enige wat ik jammer vind aan de transfer van Wielaert is dat Silva nu bijna niet meer speelt.
Mwa, ik zie Wielaert gewoon als vervanger van Oleguer. Silva en Van der Wiel moeten het gewoon uitvechten op de rechtsbackpositie.
pi_65112601
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 15:50 schreef RayMania het volgende:

[..]

Mwa, ik zie Wielaert gewoon als vervanger van Oleguer. Silva en Van der Wiel moeten het gewoon uitvechten op de rechtsbackpositie.
Is het ook, maar wat in principe ook had gekund is dat van der Wiel centraal kwam en Silva op rechtsback.
pi_65112639
quote:

Geweldig.
pi_65113014
Had het AD toch gelijk over Gabri's talenkennis.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_65113063
Maar hoe gaan we dus spelen zondag?

Stekelenburg
Van der Wiel - Wielaert - Vertonghen - Schilder
Gabri - Lindgren/Enoh (?)
Sulejmani
Suarez - Cvitanich - Emanuelson

Zo hoop ik?

En de week erop Vermaelen voor Schilder weer.

Dan heb je wel zo'n beetje m'n ideale basiself.
pi_65113218
Zei Van Basten niet iets in de trant van dat Sulejmani niet meer op 10 moet spelen?
pi_65113257
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:13 schreef BB-boy het volgende:
Zei Van Basten niet iets in de trant van dat Sulejmani niet meer op 10 moet spelen?
Juist wel toch?
pi_65113292
Ik ga het eens opzoeken...
pi_65113367
Volgens mij vond hij dat Mickey niet genoeg z'n best deed, maar zeker wel potentie heeft op '10'.
pi_65113581
Hij wil dat Sulejmani meer in zichzelf investeert omdat hij nu afhaakt zodra de intensiviteit omhoog gaat. En opbouwend moet het beter.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 16:24:42 #243
175985 Silaz
drie bier
pi_65113660
Zo eindelijk even tijd.
Las net ook dat die Rus dus geen contract heeft gekregen..
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:09 schreef Rumille het volgende:
Maar hoe gaan we dus spelen zondag?

Stekelenburg
Van der Wiel - Wielaert - Vertonghen - Schilder
Gabri - Lindgren/Enoh (?)
Sulejmani
Suarez - Cvitanich - Emanuelson

Zo hoop ik?

En de week erop Vermaelen voor Schilder weer.

Dan heb je wel zo'n beetje m'n ideale basiself.
Sterk genoeg voor NEC. en ook wel az denk ik met vermaelen er weer bij
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_65113706
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:17 schreef Rumille het volgende:
Volgens mij vond hij dat Mickey niet genoeg z'n best deed, maar zeker wel potentie heeft op '10'.
Dat bericht lees ik ook net. Voor z'n blessure liep het iig wel lekker achter Klaas-Jan.

Het is bij Sulejmani wel zo dat hij altijd een goede voorzet in huis heeft als buitenspeler ook al speelt hij slecht.
pi_65113765
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:26 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Dat bericht lees ik ook net. Voor z'n blessure liep het iig wel lekker achter Klaas-Jan.

Het is bij Sulejmani wel zo dat hij altijd een goede voorzet in huis heeft als buitenspeler ook al speelt hij slecht.
Inderdaad, viel me ook al op. Dat is ook wel eens anders geweest .
  vrijdag 16 januari 2009 @ 16:28:21 #246
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_65113777
Cvita en Suarez in de nieuwe Ajax Life .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  vrijdag 16 januari 2009 @ 16:28:52 #247
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65113794
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:28 schreef Rumille het volgende:

[..]

Inderdaad, viel me ook al op. Dat is ook wel eens anders geweest .
Hoe zou het met wereldtopper Rosales zijn? .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_65113816
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:28 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ieder geval niet in de horeca aan het werk. Iemand goed serveren gaat hem nooit goed af.
pi_65113887
quote:

[..]

Stond laatst nog een artikel over hem hier in het topic. Ging geloof ik vrij goed met jouw kleine vriend.
pi_65113952
quote:

[..]

Ook weer zo'n kut aankoop van Ronald Koeman.
lollig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')