- Net nieuw contractquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:58 schreef BB-boy het volgende:
16 miljoen voor Nigel
Dat is nog belachelijker dan 100 miljoen voor Kaka.
Nigel is tegenwoordig goed bezig.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
- Net nieuw contract
- Meest verdienende speler bij HSV
- Oranje-international en uitblinker op het EK
- Pas 23 jaar en toch redelijk veel ervaring.
Wel terechte prijs imho.
Ach zo gaat dat tegenwoordig in Engeland. Zo kun je bijvoorbeeld bij alle aankopen van Spurs een vraagteken zetten.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:11 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Het is een degelijke speler, maar 16 miljoen...
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:13 schreef Leonos het volgende:
Ik wil maandag naar jong Feyenoord - jong Ajax.
Maar zitten alle supporters dan door elkaar? Want heb geen zin om klappen te krijgen van een stel gefrustreerde kakkerlakken
Je kan ergere taken hebben dan het vuile werk van Kaka opknappen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ach zo gaat dat tegenwoordig in Engeland. Zo kun je bijvoorbeeld bij alle aankopen van Spurs een vraagteken zetten.![]()
Voor City is 16 miljoen natuurlijk een schijntje.
Haha, laat ze maar eens beginnen met het dubbele daarvanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze hebben 12 miljoen voor hem over
Wedstrijd is verplaatst naar februari.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:17 schreef Leonos het volgende:
[..]
Is gewoon een normale vraag hoor?
Hoe is dat dan geregeld?
Volgens mij is dat ook de reden dat tegenwoordig zelfs deze potjes in het stadion worden afgewerkt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:23 schreef toma het volgende:
Paar jaar geleden zijn er toch rellen uitgebroken tijdesn jong Feyenoord - jong Ajax? Toen werd van Persie toch aangevallen door Ajacieden?
En geen Oleguer.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:28 schreef kevin6188 het volgende:
Drukte qua nieuws, dus
- Geen Vermaelen zondag
- Stekelenburg op doel
- Leonardo mogelijk richting Turkije
Toch?
Geweldigquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:04 schreef toma het volgende:
Gabri heeft een nieuwe functie sinds hij niet meer iedere wedstrijd in de basis staat.
Alweer Perezquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:04 schreef toma het volgende:
Gabri heeft een nieuwe functie sinds hij niet meer iedere wedstrijd in de basis staat.
quote:Leonardo blijft voorlopig bij Ajax. Marco van Basten heeft vrijdag laten weten dat de Braziliaanse aanvaller niet in de winterstop mag vertrekken.
Leonardo zou volgens de Turkse krant Hurriyet in de belangstelling van Trabzonspor staan. Van Basten liet op de wekelijkse persdag echter weten dat hij de speler niet laat vertrekken.
Op een mogelijk vertrek van andere spelers, zoals Dennis Rommedahl wilde de Ajax-coach niet ingaan. De Deen zou in de belangstelling staan van NEC.
Belangrijke Voorwaarden ‘kopen toegangsbewijs’quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:44 schreef Silenus het volgende:
Fiorentina - AFC Ajax
22 dec 2008
UEFA CUP
Artemio Franchi
Donderdag 19 februari 2009
Prijs: ¤ 21,50
Vrij vervoer
Let op: lees voor aankoop eerst de algemene informatie op deze pagina goed door .
Let op: overname van tickets is bij deze wedstrijd niet mogelijk vanwege strenge eisen aan de toegangscontrole! Koper dient dus ook zelf te gaan.
Verkoop start zaterdag 17 januari 10 uur via TicketBox en Online. (Prijs ¤ 21,50, vrij vervoer.)
Start verkoop via TicketBox (alleen voor uitkaarthouders) én Onlineverkoop
Za 17-01, 10.00 uur: Alle EU+, EU en nat. SCC voorrang uitkaarthouders
Wo 21-01, 10.00 uur: Alle Ajax uitkaarthouders SCC
Vanaf 24-01, 10.00 uur alleen Onlineverkoop!
Za 24-01,10.00 uur: Alle Ajax Seizoenkaarthouders
Wo 28-01,10.00 uur: Alle Supp.CC uitkaart/Supp.CC/AJS/AKC
Za 31-01,10.00 uur: Alle Ajax Club Card-houders
Za 07-02, 20.00 uur Einde verkoop
Die komen wel aan de beurt denk ik.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wilde voor maatje met clubcards eerder halen maargoed de italianen doen weer lastig.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:04 schreef toma het volgende:
Ja maar nu kandie ze vlucht nog niet regelen, ofja hij moet annuleringserbij nemenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die komen wel aan de beurt denk ik.
Van der Wiel - Wielaert - Vertonghen - Schilder dus zondag.quote:'Duel met NEC belangrijk voor titel'
Amsterdam, 16 jan 2009
Ajax staat voor belangrijke weken. Met opponenten als NEC, Groningen en sc Heerenveen spreekt trainer Marco van Basten, die Maarten Stekelenburg weer tot eerste keeper heeft benoemd, zelfs van cruciale weken in de strijd om de landstitel.
Het rijtje tegenstanders voor de eerste duels van 2009 is, met alle respect, een ander dan de laatste opponenten van 2008. Toen wilde Van Basten 12 punten uit de laatste vier wedstrijden halen. Dat lukte. Nu wil hij negen punten uit drie wedstrijden. ,,Maar natuurlijk is het doel 51 punten uit de resterende 17 duels", sprak de trainer met een lach. Want winnen wil elke trainer, elke speler. Bovendien hebben zeer weinig spelers van Ajax ooit een kampioenschap meegemaakt. ,,Dus zou de wil om dat eens mee te maken zeer groot moeten zijn. Je moet niet alleen elke wedstrijd het besef hebben dat je er alles aan en voor hebt gedaan, maar elke dag. Je hoeft niet helemaal mesjogge te zijn, maar je moet de wil om kampioen te worden wel bijna als een levensstijl hanteren. Voor de spelers is het ook belangrijk dat ze de ervaring krijgen van hoe je daar mee omgaat. Ik zie AZ als favoriet voor de titel, want zij staan drie punten voor op ons. Wij moeten wachten tot zij een steek laten vallen en weten dat we dat zelf niet mogen doen."
De spelers van Ajax hebben het besef dat ze door de transfer van Rob Wielaert als team sterker zijn geworden, gaf de trainer aan tijdens de persconferentie. ,,Ik verwacht dat Rob weinig aanpassingsproblemen zal kennen. Mijn eerste indruk van hem is dat het een verstandige voetballer is. Hij doet geen gekke dingen en is bezig met het team. Ik denk dat dat de jongens dat wel prettig vinden. Met Rob Wielaert en Jan Vertonghen hebben we een goed centraal duo, dat kan inschuiven en zich verbaal ook laat gelden. Omdat Thomas Vermaelen zondag wegens een achillespeesblessure niet kan spelen, is Robbert Schilder zijn logische vervanger. Gregory van der Wiel speelt rechtsback. Robbert en Gregory zijn opkomende backs, dus ik denk dat we een uitgebalanceerde verdediging hebben waar voetbal in zit."
Deze week heeft de trainer zijn keepers laten weten dat Maarten Stekelenburg zijn eerste keuze is. ,,Veel aspecten spreken in het voordeel van Maarten. De reputatie die hij zelf in het verleden heeft opgebouwd, het feit dat hij tweede aanvoerder was en hij heeft de laatste weken goed gewerkt. Kenneth Vermeer heeft het ook prima gedaan, maar hij begreep de keuze voor Stekelenburg als eerste keeper wel."
Zondag kan Ajax direct aan de bak tegen NEC. ,,Ik hoop dat er veel verschil zit in de eerste wedstrijd van het seizoen en de eerste wedstrijd van de tweede helft van het seizoen", stelt Van Basten, die nog goed weet dat de ouverture tegen Willem II met 2-1 verloren ging. ,,We zijn als groep nu meer aan elkaar gewend en meer een groep. Dat moet het verschil zijn met de wedstrijd tegen Willem II."
In de winterstop oefende Ajax één keer, tegen de Duitse subtopper VfB Stuttgart. Van Basten:,, Het was na de winnende reeks tegen Volendam, NAC, De Graafschap en ADO Den Haag, goed om tegen Stuttgart te spelen. Nu weten de spelers weer dat sommige dingen ook direct afgestraft kunnen worden (Ajax verloor met 3-2, red.) Het duel met NEC is belangrijk voor het kampioenschap en belangrijk voor Ajax. Bij NEC is de laatste week ook veel gebeurd. De trainer die in de belangstelling kwam te staan, de aanvoerder die naar Twente vertrok. Wij weten dat het moeilijk wordt, want NEC is een lastig te slechten vesting. Het is aan ons om daar verandering in te brengen."
Op zich de meest logische opstelling gezien de omstandigheden.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eredivisie Kanaal Ajax - met alle samenvattingen.. Wel relaxed zo! Werkt wel alleen in IE.
[..]
Van der Wiel - Wielaert - Vertonghen - Schilder dus zondag.
Weinig andere keus, Wielaert en Vertonghen moeten wel centraal door het wegvallen van Vermaelen. Ja, of Oleguer moet spelenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van der Wiel - Wielaert - Vertonghen - Schilder dus zondag.
Ohja, natuurlijk. Door al dat zweven van Vertonghen vergat ik dat hij de laatste tijd gewoon centraal speelt. Hij heeft namelijk ook een tijdje linksback gespeeld met Vermaelen en Oleguer in het centrum.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou ja, Schilder vervangt Vermaelen, dus Wielaert en Vertonghen is gewoon het centrale duo. Zoals ik het lees.
Mwa, ik zie Wielaert gewoon als vervanger van Oleguer. Silva en Van der Wiel moeten het gewoon uitvechten op de rechtsbackpositie.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:49 schreef Rumille het volgende:
Jep, kan ik ook wel vrede mee hebben.
Enige wat ik jammer vind aan de transfer van Wielaert is dat Silva nu bijna niet meer speelt.
Is het ook, maar wat in principe ook had gekund is dat van der Wiel centraal kwam en Silva op rechtsback.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mwa, ik zie Wielaert gewoon als vervanger van Oleguer. Silva en Van der Wiel moeten het gewoon uitvechten op de rechtsbackpositie.
Geweldig.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:04 schreef toma het volgende:
Juist wel toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:13 schreef BB-boy het volgende:
Zei Van Basten niet iets in de trant van dat Sulejmani niet meer op 10 moet spelen?
Sterk genoeg voor NEC. en ook wel az denk ik met vermaelen er weer bijquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:09 schreef Rumille het volgende:
Maar hoe gaan we dus spelen zondag?
Stekelenburg
Van der Wiel - Wielaert - Vertonghen - Schilder
Gabri - Lindgren/Enoh (?)
Sulejmani
Suarez - Cvitanich - Emanuelson
Zo hoop ik?
En de week erop Vermaelen voor Schilder weer.
Dan heb je wel zo'n beetje m'n ideale basiself.
Dat bericht lees ik ook net. Voor z'n blessure liep het iig wel lekker achter Klaas-Jan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:17 schreef Rumille het volgende:
Volgens mij vond hij dat Mickey niet genoeg z'n best deed, maar zeker wel potentie heeft op '10'.
Inderdaad, viel me ook al op. Dat is ook wel eens anders geweestquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:26 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Dat bericht lees ik ook net. Voor z'n blessure liep het iig wel lekker achter Klaas-Jan.
Het is bij Sulejmani wel zo dat hij altijd een goede voorzet in huis heeft als buitenspeler ook al speelt hij slecht.
Hoe zou het met wereldtopper Rosales zijn?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:28 schreef Rumille het volgende:
[..]
Inderdaad, viel me ook al op. Dat is ook wel eens anders geweest.
Ieder geval niet in de horeca aan het werk. Iemand goed serveren gaat hem nooit goed af.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe zou het met wereldtopper Rosales zijn?.
Stond laatst nog een artikel over hem hier in het topic. Ging geloof ik vrij goed met jouw kleine vriend.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook weer zo'n kut aankoop van Ronald Koeman.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |