DE OP IS HIER TE VINDEN! 
Iedereen is vol vertrouwen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:39 schreef w00h00 het volgende:
Het gaat echt vies hard met die topics.
ja...? ik snap het niet volgens mijquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:40 schreef Blauwjongetje het volgende:
AFC Ajax-topic #1168: »
Het grote PSV topic #358: We beginnen weer bijna! »
Het grote Feijenoord-topic #433: Waar ADO Feyenoord verslaat »
Er is ook niet veel te melden. "Op naar NEC" is ook zo lekker droog. Dan maar zoquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:43 schreef Silenus het volgende:
Wel effe prima zo zonder die TT's. Geen gezeik.
Juistquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoe veel sneller wij als die andere 2 topics gaan, denk ik.
Oh op die manierquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoe veel sneller wij als die andere 2 topics gaan, denk ik.
T is ook rustig rond ons aller Ajaxquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:43 schreef Silenus het volgende:
Wel effe prima zo zonder die TT's. Geen gezeik.
Derksen (quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:45 schreef Black-Death het volgende:
Las ik in het vorige topic nou iets dat Real Ajax nog niet heeft betaald?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu windstil
Daar geloof ik echt niets vanquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:46 schreef jna het volgende:
[..]
Derksen () zei dat Ajax financieel niet zo goed zit omdat ze volgens hem in termijnen wilde betalen aan Twente
En ook meer dan 3,1 miljoen toch?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:46 schreef jna het volgende:
[..]
Derksen () zei dat Ajax financieel niet zo goed zit omdat ze volgens hem in termijnen wilde betalen aan Twente
quote:Eljero Elia wil FC Twente niet verruilen voor PSV
Het zit PSV niet mee in de zoektocht naar versterking. Er komt geen fatsoenlijk bod op de mopperende spelers die graag weg willen en op Toivonen na lijkt PSV moeilijk spelers aan zich te binden. In Gomes, Alex, Ooijer, Van Bommel en ook Eljero Elia ziet PSV welkome versterkingen, maar deze lijken een utopie.
Ondanks het bod van PSV op Eljero Elia lijkt de revelatie van de eerste seizoenshelft voor Ajax te kiezen. Tegen Sportweek gaf hij al aan er klaar voor te zijn en dat hij van waarde kan zijn voor de Amsterdamse ploeg.
Elia speelde in de jeugd al voor Ajax voordat hij naar ADO Den Haag vertrok. Toen FC Twente hem een aanbieding deed was Ajax ook geïnteresseerd, maar toen wilde hij dat onder andere het Haagse publiek niet aandoen. Nu lijkt hij dus wel voor Ajax te kiezen, ondanks de aanbieding van de Eindhovense kampioen.
Ik hoor het niet uit zijn mond komen anders.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:57 schreef Dvm86 het volgende:
Elia komt denk ik van de zomer tegen een gelimiteerde transferprijs
Lekker voor de lampen:
[..]
Lekkurrrrrrrrr boertjesquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:57 schreef Dvm86 het volgende:
Elia komt denk ik van de zomer tegen een gelimiteerde transferprijs
Lekker voor de lampen:
[..]
Zoals Marc, zijn er weinig spelers. Robben heeft er wel wat van, maar is bij lange na niet goed - voornamelijk door zijn blessures.quote:In de printuitgave van Ajax Life heeft ex-Ajacied Marc Overmars laten weten een eventuele terugkeer naar Ajax niet uit te sluiten. Overmars komt momenteel als speler uit voor Go Ahead Eagles, maar zet na dit seizoen definitief een punt achter zijn loopbaan.
‘’Tot het einde van het seizoen ben ik beschikbaar als speler, wat ik daarna ga doen weet ik nog niet,’’ aldus de speler die vijf seizoen het rood en wit van Ajax droeg. Op de vraag of de 86-voudig international van Oranje ooit een functie bij Ajax zou willen bekleden, antwoordde Overmars met de woorden: ‘’Zeg nooit nooit.’’
Er zit dan ook geen luisterfragment bij.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik hoor het niet uit zijn mond komen anders.
Wie is dat? Is zij niet van een of ander tv-programma?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:39 schreef w00h00 het volgende:
Het gaat echt vies hard met die topics.
Ik zal deze maar eens pimpen:
[ afbeelding ]
Zou mooi zijn! Steeds meer spelers uit die gouden lichting komen bij ons terug (speler/trainer of een kantoorbaanquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:00 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Zoals Marc, zijn er weinig spelers. Robben heeft er wel wat van, maar is bij lange na niet goed - voornamelijk door zijn blessures.
Jantje mag het anders ook wel bij Ajax komen doen hoor.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:02 schreef ub40_bboy het volgende:
Overmars mag wel bij ajax doen wat Jan van Halst bij Twente doet.
Nicolette van Damquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:02 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Wie is dat? Is zij niet van een of ander tv-programma?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |