Ja. Dat is toch simpel?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:47 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Wat is Palestina dan volgens jou? De Westelijke Jordaanoever en Gaza?
Omdat het hele beleid wat Israel voert ingaat tegen (onder andere Nederlandse) grondwettelijke vrijheden van de mens.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:45 schreef Mylene het volgende:
[..]
Palestijnen hoeven van mij niet weg hoor
Een vrij Palestina betrekt in mijn ogen alleen wat meer dan alleen Israël. Jordanië houdt Palestina ook bezet, voor zo'n 80% denk ik. Waarom wordt er ook geen aanspraak gemaakt op dat gebied?
Als het fundament van de staat van Israel ingaat tegen basic vrijheden van de mens, dan is het echt lastig om hun agressieve moordlustige onmenselijke beleid wat zij daar al decennia handhaven te rationaliseren.quote:Grondwet voor het Koninkrijk der Nederlanden van 24 augustus 1815
Hoofdstuk 1. Grondrechten
Artikel 1
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
Palestina streeft naar de vernietiging van Israël, dus erkent ook niet het Israël van 1948. Jordanië was, net als Israël, ooit onderdeel van Palestina.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:51 schreef Monidique het volgende:
Ik zie het probleem dus niet zo. Het lijkt op het zoeken naar een probleem. Palestijnen willen geen Jordanië, Jordanië wil geen Palestina zijn. Iedereen, de rest van de wereld is het erover eens. Klaar. Heel simpel, geen probleem.
Even mierenneuken, dat zijn de palestijnse gebieden en dat heeft geen flikker met palestina te maken.quote:
Wut...? 80% van het gebied Palestina is nu Jordanië! Volgens mij weet je niet waar je over praat!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:49 schreef Monidique het volgende:
[..]
Omdat Jordanië geen Palestijnse gebieden bezet,
Dat is dan toch onterecht? En dat heeft dan toch WEL te maken met jodenhaat? Of ben ik nu gek?quote:omdat Jordanië weliswaar heel veel Palestijnse vlluchtelingen heeft, en problemen heeft gehad met de Palestijnen, maar geen Palestijnen onderdrukt in en op hun eigen land. Jordanië is Jordanië, Palestina is Palestina; er wordt over het algemeen ook niet gewezen naar de Palestijnse gebieden vóór 1948 in hedendaags Israël.
Dus zo simpel is het eigenlijk, geen rare contradictie hier.
o, leuk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Palestina streeft naar de vernietiging van Israël, dus erkent ook niet het Israël van 1948. Jordanië was, net als Israël, ooit onderdeel van Palestina.
[ afbeelding ] Hoe duidelijk wil je het hebben?
De slachting en Gaza en de lauwe houding van de rest van de wereld doen me denken dat je er weer eens naast zit.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:51 schreef Monidique het volgende:
Ik zie het probleem dus niet zo. Het lijkt op het zoeken naar een probleem. Palestijnen willen geen Jordanië, Jordanië wil geen Palestina zijn. Iedereen, de rest van de wereld is het erover eens. Klaar. Heel simpel, geen probleem.
WTFZOMG! ...en de helft van Polen is eigenlijk Duitsland. Zullen we het gewoon bij de realiteit houden?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:54 schreef Karrs het volgende:
Wut...? 80% van het gebied Palestina is nu Jordanië! Volgens mij weet je niet waar je over praat!
Ik denk dat jij gek bent.quote:Dat is dan toch onterecht? En dat heeft dan toch WEL te maken met jodenhaat? Of ben ik nu gek?
Duh, dat het feitelijk gewoon te doen is om de Joden die er zijn wonen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:54 schreef Karrs het volgende:
[..]
Wut...? 80% van het gebied Palestina is nu Jordanië! Volgens mij weet je niet waar je over praat!
[..]
Dat is dan toch onterecht? En dat heeft dan toch WEL te maken met jodenhaat? Of ben ik nu gek?
Want? Het is jou nooit opgevallen dat je geen Palestijn hoort over het Jordaanse grondgebied, maar wel over Jeruzalem en Bethlehem? Die dubbele moraal moet zelfs de grootste antisemiet met enig gezond verstand opvallen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:54 schreef Monidique het volgende:
[..]
o, leuk.
Heb je nog meer plaatsverwekkende schaamte-opwekkende posts, of hou je het op een per topic?
Dit mag je nog eens uitleggen. Ten eerste, ik zit er nooit naast, dat weet je. Ik ben Hij Die Altijd Gelijk Heeft. Je zult wel jaloers zijn, ofzo. Ten tweede, hoe blijkt uit de huidige oorlog en de reacties daarop dat Palestijnen misschien toch wel heel Jordanië willen, of andersom, en dat iedereen dat erkent?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:55 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
De slachting en Gaza en de lauwe houding van de rest van de wereld doen me denken dat je er weer eens naast zit.
Jordanië is niet degene die aan het moorden en uitroeien is.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:54 schreef Karrs het volgende:
[..]
[..]
Dat is dan toch onterecht? En dat heeft dan toch WEL te maken met jodenhaat? Of ben ik nu gek?
Die van jou of die van vrijwel alle anderen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:55 schreef Monidique het volgende:
Zullen we het gewoon bij de realiteit houden?
Mijn realiteit is dé realiteit. Ik kan er weinig aan doen dat zoveel mensen een gebrek hebben aan intelligentie, helder (in)zicht en logisch redeneren, en alle combinaties daarvan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:58 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Die van jou of die van vrijwel alle anderen?
Ik doelde niet op het Jordanie gedoe, ik kreeg de indruk dat je sowieso de oplossing van het conflict heel duidelijk en algemeen bekend vond.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dit mag je nog eens uitleggen. Ten eerste, ik zit er nooit naast, dat weet je. Ik ben Hij Die Altijd Gelijk Heeft. Je zult wel jaloers zijn, ofzo. Ten tweede, hoe blijkt uit de huidige oorlog en de reacties daarop dat Palestijnen misschien toch wel heel Jordanië willen, of andersom, en dat iedereen dat erkent?
Ik ben benieuwd!
quote:Hamas says it will agree to year-long renewable ceasefire if Israel pulls out forces within 7 days and reopens border crossings immediately
Ik denk dat de uiteindelijk oplossing heel duidelijk is, ja, maar daar had ik het, zoals je na het nalezen kennelijk hebt gezien, niet over.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:00 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik doelde niet op het Jordanie gedoe, ik kreeg de indruk dat je sowieso de oplossing van het conflict heel duidelijk en algemeen bekend vond.
Dude, stop met trollenquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dit mag je nog eens uitleggen. Ten eerste, ik zit er nooit naast, dat weet je. Ik ben Hij Die Altijd Gelijk Heeft. Je zult wel jaloers zijn, ofzo. Ten tweede, hoe blijkt uit de huidige oorlog en de reacties daarop dat Palestijnen misschien toch wel heel Jordanië willen, of andersom, en dat iedereen dat erkent?
Ik ben benieuwd!
Ik heb mijn bril niet opquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:01 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik denk dat de uiteindelijk oplossing heel duidelijk is, ja, maar daar had ik het, zoals je na het nalezen kennelijk hebt gezien, niet over.
Vrije palestijnse gebieden lijkt me tzt logisch, ze moeten immers toch een plekje krijgen maar een vrij palestina lijkt me te hoog gegrepen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:01 schreef GoeRoe86 het volgende:
Het is je niet opgekomen dat de reden dat daar bij Israël een vrij Palestina moet komen omdat ze anders als tweede rangs burgers worden behandeld (Arabieren mogen niet eens stemmen in Israël).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |