Ik ook niet meer, volgens mij een discussie in KLB ofzo waar wij het eens waren en de rest niet ofzoquote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:08 schreef FANN het volgende:
[..]
hé jou ben ik wel vaker ergens tegengekomen....![]()
ik weet alleen niet meer waar .........
ik heb 'm nog open staan dus die komt eraanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:10 schreef FANN het volgende:
FRITSELTJE ! gluiperd je zat weer in mijn Fobo......![]()
vanaf nu moeten alle spiekers een bericht achterlaten.....
daar sta ik op
ah........ mooi zoquote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ook niet meer, volgens mij een discussie in KLB ofzo waar wij het eens waren en de rest niet ofzo
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
ik heb 'm nog open staan dus die komt eraan
Echt geen flauw ideequote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ah........ mooi zo
waar waren we het over eens?
ik ook niet.....quote:
En wat was die bij mij ?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook niet.....![]()
ik onthoud vaak een ava en de rest vergeet ik ........
maar bij de ava hou ik meestal wel of dit gevoelaan over of dit
of dit
![]()
en soms dit![]()
of dit![]()
en héél soms dit![]()
gadverdammequote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:13 schreef Twerk het volgende:
Dames en heren. Het is tijd voor een stevig ontbijtje..
[ afbeelding ]
quote:
Gele vla?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:15 schreef FANN het volgende:
[..]
gadverdamme![]()
heb ie niet iets luchtigers op de vroege morgen Meneer Schopenhauer ?
Jij bent dan ook te dom om iets van Schopenhauer te lezen. Laat staan begrijpen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:19 schreef FANN het volgende:
[..]
bij zijn ava krijg ik niet echt hetgevoel........
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:22 schreef Twerk het volgende:
[..]
Jij bent dan ook te dom om iets van Schopenhauer te lezen. Laat staan begrijpen.
Ja, achja. Misschien was het niet zo aardig het te benadrukken, maar ik hoef ook niet perse aardig gevonden te worden.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:27 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
gut wat ben je toch een aardig persoon........
maar daar heb je wel gelijk in. dat ik dom ben enzo.......
da's dan ook wel weer waar
Zal best maar dat kan me niet boeiequote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:28 schreef FANN het volgende:
[..]
kijk maar uit straks gaat Schopenhauer weer ditdoen
wedde?
Dat gevoel heb ik ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
dan voel je meer als ik......... ik voel alléén dat het advocaatje met slagroom gaat werken.......quote:
Ik weet dat ook jij het slijmerig vond.. Maar ik zal het niet benadrukken. xDquote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:28 schreef FANN het volgende:
[..]
kijk maar uit straks gaat Schopenhauer weer ditdoen
wedde?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:29 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ja, achja. Misschien was het niet zo aardig het te benadrukken, maar ik hoef ook niet perse aardig gevonden te worden.
Dat is jullie afdeling ok?
Dan was dat hetquote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:31 schreef FANN het volgende:
[..]
dan voel je meer als ik......... ik voel alléén dat het advocaatje met slagroom gaat werken.......
Dag dagquote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:34 schreef FANN het volgende:ik ga jullie heren alléén laten.......... en lekker slapen
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:34 schreef FANN het volgende:ik ga jullie heren alléén laten.......... en lekker slapen
![]()
![]()
Ik bel je zo nog wel ff voor het slapengaanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:37 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
zo dan kan Schopenhauer nog effe zeiken.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ook voor Hidiho en Fritseltje..........
Goed bezig jongen!!!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik bel je zo nog wel ff voor het slapengaan
Ja! Even nog 1 dagje werken!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 07:22 schreef Twerk het volgende:
[..]
Goedemorgen 16 januari , waar het weer bijna weekend is!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:38 schreef Noek het volgende:
Ik kijk nu, Ik vertrek. Aflevering van gisteren. God, wat zijn "gewone" mensen toch leuk om te zien.
Ze zijn zoveel leuker dan al die echte sterren. Dit is pas entertainment. Daar kan geen Out of Africa tegenop.quote:
ik ben ook altijd ''heel gewoon gebleven''quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze zijn zoveel leuker dan al die echte sterren. Dit is pas entertainment. Daar kan geen Out of Africa tegenop.
Zet er eens een camera op. Ik word fan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben ook altijd ''heel gewoon gebleven''![]()
![]()
ik zei ''gewoon'' niet ''gek''quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Zet er eens een camera op. Ik word fan.
De hoeksteen van de samenleving, alleen met een andersom rollenpatroon.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:38 schreef Noek het volgende:
Ik kijk nu, Ik vertrek. Aflevering van gisteren. God, wat zijn "gewone" mensen toch leuk om te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |