Zo wilde ik het uitleggen. Dankjequote:Op donderdag 15 januari 2009 14:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet een goede vergelijking mijns inziens. Het kleiner maken van pizza's zorgt toch niet voor wezenlijk kwaliteitsverschil?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Veel hebben er wel de hersenen voor, maar willen denk ik bij een groep horenHet is net als een kinderdisco waar 13/14 jarigen komen en waar de helft stoer half hoestend een sigaret gaat roken omdat het stoer is.
Zoals ik al zei, mensen willen gewoon behandeld worden als een stel hersenloze domme schapen. Niet meer, niet minder. Dat is ook de reden waarom we honderden betuttelende regeltjes hebben, waarom een magnetron fabrikant in z'n handleiding moet zetten dat je honden niet moet drogen in de magnetron, waarom mensen met TomTom en al de plomp in rijden etc etc. Mensen willen zelf niet meer nadenken, dat moet voor ze gedaan worden en als het verkeerd gaat is het een ander z'n schuld.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:34 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel. Maar de bevolking trapt daar zo in en dat ergert me
Zie wat Fas zeiquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind de vergelijking wel opgaan, als er geen vraag is naar kwalitatief hoogstaande programma's en wel naar kwalitatief slechtere programma's zul je toch de vraag moeten beantwoorden anders ga je failliet.
Hmhm, daar heb je ook wel een punt. Maar ik doelde op het bijstellen van de productie op de vraag.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet een goede vergelijking mijns inziens. Het kleiner maken van pizza's zorgt toch niet voor wezenlijk kwaliteitsverschil?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:37 schreef De_Ananas het volgende:
Bp kom jij ook volgend eweek?
Zo is het hier in het oosten van het land welquote:
Stel jij verkoopt grote pizza's met een doorsnee van 35 cm. Veel te groot, en relatief duur (22,50 euro). Mensen krijgen nooit jouw pizza's op, en laten daardoor vaak de helft staan. Ze denken "he, ik betaal veel geld voor een veel te grote pizza die ik niet eens op krijg, waarom ga ik eigenlijk hierheen". Ze gaan de volgende keer gewoon naar een andere pizzeria, die kleinere pizza's maakt (even lekker) die je wel opkrijgt, en die ook nog eens goedkoper zijn. Aldus het voorbeeld van BT, als je je pizza's kleiner en betaalbaarder maakt, zal het meer klanten aantrekken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat deed ik vroegre ook, vandaar de smileyquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zo is het hier in het oosten van het land wel
En dat is ook zoquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Veel hebben er wel de hersenen voor, maar willen denk ik bij een groep horenHet is net als een kinderdisco waar 13/14 jarigen komen en waar de helft stoer half hoestend een sigaret gaat roken omdat het stoer is.
De vergelijking gaat helemaal nergens over.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:41 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Stel jij verkoopt grote pizza's met een doorsnee van 35 cm. Veel te groot, en relatief duur (22,50 euro). Mensen krijgen nooit jouw pizza's op, en laten daardoor vaak de helft staan. Ze denken "he, ik betaal veel geld voor een veel te grote pizza die ik niet eens op krijg, waarom ga ik eigenlijk hierheen". Ze gaan de volgende keer gewoon naar een andere pizzeria, die kleinere pizza's maakt (even lekker) die je wel opkrijgt, en die ook nog eens goedkoper zijn. Aldus het voorbeeld van BT, als je je pizza's kleiner en betaalbaarder maakt, zal het meer klanten aantrekken.
Is die naar mij gericht aangezien broekpaling niet aanwezig isquote:
leg eens uitquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De vergelijking gaat helemaal nergens over.
Is aan jou gericht jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Is die naar mij gericht aangezien broekpaling niet aanwezig is? Aangezien ik niet weet wat er volgende week is
Kijk, dat bedoelde ikquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:41 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Stel jij verkoopt grote pizza's met een doorsnee van 35 cm. Veel te groot, en relatief duur (22,50 euro). Mensen krijgen nooit jouw pizza's op, en laten daardoor vaak de helft staan. Ze denken "he, ik betaal veel geld voor een veel te grote pizza die ik niet eens op krijg, waarom ga ik eigenlijk hierheen". Ze gaan de volgende keer gewoon naar een andere pizzeria, die kleinere pizza's maakt (even lekker) die je wel opkrijgt, en die ook nog eens goedkoper zijn. Aldus het voorbeeld van BT, als je je pizza's kleiner en betaalbaarder maakt, zal het meer klanten aantrekken.
PFff, dan moet ik nadenkenquote:
Hahahaha D_Aquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De vergelijking gaat helemaal nergens over.
Oh okequote:Op donderdag 15 januari 2009 14:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat deed ik vroegre ook, vandaar de smiley
Maar op welk moment is het onbewust? Want niet niveau waar wij nu over praten (mainstream muziek waar je mee word doodgegooid, sbs 6), daar moet je toch wel langsheen kunnen kijkenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dat is ook zogroepsgedrag zal ook altijd onderdeel blijven van de maatschappij, onder kinderen en jongeren heel erg.. Maar ook bij volwassenen blijf je het terugzien.
En stiekem maken we er ons allemaal wel eens schuldig aan heb ik het idee, al is het onbewust.
Dat weet ik wel zeker. En een beetje groepsgedrag is ook wel nodig. Voor de verbintenis tussen en de feeling met andere mensen. Iedereen wil uiteindelijk wel ergens bijhoren. Al was het maar bij een groep 'zelfstandig denkenden'.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dat is ook zogroepsgedrag zal ook altijd onderdeel blijven van de maatschappij, onder kinderen en jongeren heel erg.. Maar ook bij volwassenen blijf je het terugzien.
En stiekem maken we er ons allemaal wel eens schuldig aan heb ik het idee, al is het onbewust.
Maar ik kan daar nergens een kroeg ofzo in, ik ben 16quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Is aan jou gericht ja
Joske, RV en NG komen donderdag.
Natuurlijk, dan wel. Maar als jouw vrienden bijvoorbeeld allemaal naar die foute discotheek willen waar jij het niet zo vindt zul je waarschijnlijk ook mee gaan, omdat het je vrienden zijn.. Terwijl je dan wel weer een sponsor bent voor een uitgaansgelegenheid die jou niet bevalt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:43 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Oh oke![]()
[..]
Maar op welk moment is het onbewust? Want niet niveau waar wij nu over praten (mainstream muziek waar je mee word doodgegooid, sbs 6), daar moet je toch wel langsheen kunnen kijken
Ik ben nogal lui aangelegd, meestal heb ik geen zin om discussies aan te gaan die mijn inziens nergens over gaan zoals dit. Dat te dom voor was natuurlijk sarcastischquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaha D_Awat is er mis met jou? Net zeg je dat dit allemaal te moeilijk voor je is, en je gaat nergens inhoudelijk op in nu maar je weet nog wel net uit te brengen dat mijn vergelijking nergens op slaat?
Puhlease
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |