Vol-le-dig mee eens. Op STRP vorig jaar was 'ie ook lekker bezig. Lekkere absurde, electro-achtige set.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:13 schreef PastoorPeter het volgende:
Mr. Oizo mag van mij ook wel komen na gister.
not serious.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:55 schreef frame-saw het volgende:
Bloodhound Gang zijn al jaren dood man, de laatste hit was Foxtrot Uniform Charlie Kilo, en die cd die erbij hoorde kocht ik zo rond mijn 14de
één van de slechtste optredens die ik ooit op Lowlands gezien hebquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:10 schreef Hpzone het volgende:
Oh, en van mij de Bloodhound Gang wel komen. Topmuziek.![]()
Volgens mij is het al bijna uitverkocht na de bevestiging van Depeche Mode en de Arctic Monkeys.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:56 schreef WeezerButler het volgende:
Wanneer start de vvk eigenlijk ??? 7 feb. ?
de verkoop is nog niet eens begonnenquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:07 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Volgens mij is het al bijna uitverkocht na de bevestiging van Depeche Mode en de Arctic Monkeys.
Waarom heb ik dan al een kaartje?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:08 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
de verkoop is nog niet eens begonnen
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:07 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Volgens mij is het al bijna uitverkocht na de bevestiging van Depeche Mode en de Arctic Monkeys.
omdat je die van vorig jaar hebt ??quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:12 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Waarom heb ik dan al een kaartje?
heerlijk die opening, uurtje of 11 aanschuiven bij de ingang. Zitten, biertjes drinken en om 14.30 de wandeltocht naar de campingquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:34 schreef stroke het volgende:
killswitch engage mag voor mij weer terug komen. en placebo mag ook langs komen n_n
Maar is het elke jaar zo'n drama met de opening van lowlands op donderdag? want in 08 was het zo erge file dat we maar gingen lopen.
Uiteindelijk gingen de auto's weer rijden en kregen we een lift n_n.
Ja bij mijn vers gekochte campingstoel ging de achterleuning toen al stukquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heerlijk die opening, uurtje of 11 aanschuiven bij de ingang. Zitten, biertjes drinken en om 14.30 de wandeltocht naar de camping
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:38 schreef conobram het volgende:
Als Mr. Oizo maar komt vind ik alles best.
Ik heb anders Lowlands bijna helemaal gratis doorgebrachtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:39 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Hou op zeg, jij gelooft zeker ook dat je voor tien lege bekers een muntje kon krijgen?
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:24 schreef rubbereend het volgende:
Ze moeten Jordy bovenop de wortel prikken en het hele weekend daar laten zitten!
Dat is echt erg ja. Wij hadden geen idee dat het zó erg zou zijn. Ik zat achter het stuur, ben uitgestapt en gaan plassen in de bosjes (quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:34 schreef stroke het volgende:
killswitch engage mag voor mij weer terug komen. en placebo mag ook langs komen n_n
Maar is het elke jaar zo'n drama met de opening van lowlands op donderdag? want in 08 was het zo erge file dat we maar gingen lopen.
Uiteindelijk gingen de auto's weer rijden en kregen we een lift n_n.
Eens!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:38 schreef conobram het volgende:
Als R.E.M. maar komt vind ik alles best.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:38 schreef conobram het volgende:
Als Foals maar komen vind ik alles best.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |