wat was er sowieso met dat 'hokje'. maak hem even 3x zo groot ofzoquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:05 schreef icebliss het volgende:
En dan eruit proberen te komen na Bong-Ra terwijl half Lowlands erín wil voor PromoDrama.
Ik vond de sfeer met Steve Aoki op zich wel tof, al waren er ook mensen die gingen duwen (terwijl het vrij rustig was). Slagsmalsklubben daarentegen was een hel, we wilden eruit voor LotP maar dat ging niet. En ben ook nog wel binnen geweest met iets waar het druk was, was ik ook binnen 2 minuten weg.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat was er sowieso met dat 'hokje'. maak hem even 3x zo groot ofzoWas ook helemaal niet gezellig binnen of zo, terwijl daar juist de meeste dingen kwamen die ik graag wou zien.
Dat was echt tof.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:12 schreef RedGuy het volgende:
LeLe was vet in de X-ray.
Ook enige X-Ray optreden waar ik bij was..
Uffie in de X-Ray was echt bizar, het was al warm die dag en dan de zon op die keetquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:12 schreef RedGuy het volgende:
Klopt, maar je moet ze wel nog onbeschadigd om hebben. Dus niet doorgeknipt o.i.d.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:12 schreef Guppi het volgende:
Ik ben nooit op het idee gekomen om ze om te houden.
(maar ik heb ze wel bewaard)
Wat is er trouwens waar van de geruchten 10 bandjes = gratis kaartje?
Niet dat ik daar in de buurt kom..
The Prodigy staat als een strong rumour voor Reading/Leeds (week later) net als White Lies, Kings of Leon, Artic Monkeys, Slipknot en Greenday.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:11 schreef De Wouzeraar het volgende:
Damnit, zou bijna naar Pinkpop gaan. Placebo.
Hopen dat er ook wat moois komt op Lowlands. The Prodigy? White Lies? Late of the Pier?
R.E.M. op het oude-lullen-podium?
White Lies waren er vorig jaar toch ook al?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:11 schreef De Wouzeraar het volgende:
Damnit, zou bijna naar Pinkpop gaan. Placebo.
Hopen dat er ook wat moois komt op Lowlands. The Prodigy? White Lies? Late of the Pier?
R.E.M. op het oude-lullen-podium?
Inderdaad.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:11 schreef frame-saw het volgende:
Ik vind zoveel bandjes om je arm nogal lelijk en vies. Ja je gaat er mee douchen maar dan nog, dan blijft het nat en gaat het schimmelen enzo
Late of the Pier ook.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
White Lies waren er vorig jaar toch ook al?
klinkt goed!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:20 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik voorspel deze man sowieso in de X-ray dit jaar.
Fucking geniaal gister op Eurosonic.
Foxboro Hot Tubsquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:19 schreef Hpzone het volgende:
Green Day op de geruchtenlijst? Zou tof wezen, maar ik dacht dat ze op dit moment alleen nog maar onder die andere naam actief waren. Foxtrot snorries ofzo.
Dat was echt geweldig ja, een van de hoogtepunten.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:45 schreef vogelkooi het volgende:
Holy fuck in de Charlie was ook erg genieten.
Mooi weer leuke muziek, en gezelig publiek.
I second that!quote:
030303 in 2007 was geweldig, voor de rest ben ik er weinig geweest, te druk en te warm.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:12 schreef RedGuy het volgende:
Met die smile paraplusquote:Op maandag 19 januari 2009 15:06 schreef Luni het volgende:
030303 in 2007 was geweldig, voor de rest ben ik er weinig geweest, te druk en te warm.
Good days!quote:Op maandag 19 januari 2009 18:29 schreef Ventilator het volgende:
Does it offend you yeah in de x-ray!Stoerste en kortse optreden ooit voor mij haha! wel heel erg zschweten!
11e keer dit jaar, vanaf '98 alleen '02 gemist. En daar baal ik ook nog steeds van. Dawn what an addictionquote:Op maandag 19 januari 2009 22:03 schreef StrikeAnywhere het volgende:
dit jaar uiteraard weer bij, wordt voor mij de 13e keer.
In al die jaren 1 keer overgeslagen, en toen voelde ik me toch vrij kut.
Mega veel toffe dingen gezien op LL, voor mij het feest van het jaar.
Camping 3 here we COME !
Beetje jammer alleen van dat FUCK THE SEX PISTOLS!!! tussen elk nummer doorquote:Op maandag 19 januari 2009 18:29 schreef Ventilator het volgende:
Does it offend you yeah in de x-ray!Stoerste en kortse optreden ooit voor mij haha! wel heel erg zschweten!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:47 schreef H4L0 het volgende:
[..]
The Prodigy op LL 2005 was werkelijk heerlijk.
Zelden zo los gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |