quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:38 schreef conobram het volgende:
Als Goldfrapp maar komen vind ik alles best.
Wist je dat dan niet? Depeche mode fans en AM fans konden zich al voorinschrijven. Hierdoor is het al bijna uitverkocht...quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:08 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
de verkoop is nog niet eens begonnen
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:24 schreef rubbereend het volgende:
Als Kees van Hondt maar komt vind ik alles best.
Het is januari, wat verwacht je danquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:54 schreef RedGuy het volgende:
Er is echt niks te melden he, op het moment..
Dat is toch de editie dat Depeche Mode komt?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:39 schreef vogelkooi het volgende:
Kaartjes voor LL 2010 zijn ook al uitverkocht, heb ik horen zeggen.
dat lijkt me bullshitquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:39 schreef vogelkooi het volgende:
Kaartjes voor LL 2010 zijn ook al uitverkocht, heb ik horen zeggen.
Yepquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:49 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Dat is toch de editie dat Depeche Mode komt?
Hehe dat is gewoon een festival traditie, don't ask me why maar het wordt erg vaak op festivals geroepen. Maar zeg nu eens eerlijk, LL is niet echt een festival voor Slayer wel?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:20 schreef super-muffin het volgende:
Waarom hoor ik in het topic zo weinig mensen over Slayer terwijl dat juist zo vaak geroepen word op het terrein?
Geen topmuziek, wel topentertainmentquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:10 schreef Hpzone het volgende:
Oh, en van mij de Bloodhound Gang wel komen. Topmuziek.![]()
Ik had even duidelijk moeten maken dat het een slechte TVP wasquote:Op maandag 2 februari 2009 16:33 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Hehe dat is gewoon een festival traditie, don't ask me why maar het wordt erg vaak op festivals geroepen. Maar zeg nu eens eerlijk, LL is niet echt een festival voor Slayer wel?
Ik lees net dat ze tot 16 augustus door Amerika touren. Het kan wel, maar het is zeer onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Als Slayer tourt rond Lowlands dan zie ik ze nog wel de ouwelullenact op de Grolsch zijn ook.
Gelukkigquote:Op maandag 2 februari 2009 16:46 schreef super-muffin het volgende:
Ik lees net dat ze tot 16 augustus door Amerika touren. Het kan wel, maar het is zeer onwaarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |