abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65064991

De plek voor je beslommeringen als single!

Alles over je single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en sex! Die toch wel heel leuke dame/heer! en nog veel meer! Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn en alles heeft een plekje hier. Veel is bespreekbaar

Wel even een grande note: het is geen Slowchat.

Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 10 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.

De OP: FokWiki/Singles

Teruggeplaatst van "http://wiki.fok.nl/index.php/Singles"
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_65065012
tvp
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_65065069
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:03 schreef automatic_ het volgende:
tvp
pi_65065154
meldt
compact en kleverig.
pi_65065202
Tvp
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_65065242
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:01 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waarom?
Daarom!
For great justice!
pi_65065280
Nou, hebben we dat ook weer gehad. Stelling iemand?
pi_65065334
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:10 schreef Q. het volgende:

[..]

Daarom!
Daarom is geen reden.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_65065348
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:11 schreef dawg het volgende:
Verzin eens een leuke!
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_65065478
Op mijn laatste stelling hadden nog niet veel mensen gereageerd.
pi_65065497
En welke was dat?
pi_65065498
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:11 schreef dawg het volgende:
De stelling van vandaag:
In hoeverre bij jij bereidt om concessies te doen in betrekking tot de leefstijl van een eventuele partner?

Ik zelf zou wel bereid zijn om concessies te doen maar wel tot op een zekere hoogte.
14 SHADES OF GREY
pi_65065533
Ehm... Tot op een zeker hoogte wel ja
Ik denk dat je beide jezelf moet aanpassen, maar niet teveel. Je eigen "ik" moet niet verdwijnen

Al kan ik mijzelf niet aanpassen aan iemand die de hele dag stoned is ofzo, dan haak ik af & wil ik mij ook niet aanpassen.
pi_65065623
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:18 schreef automatic_ het volgende:
Ehm... Tot op een zeker hoogte wel ja
Ik denk dat je beide jezelf moet aanpassen, maar niet teveel. Je eigen "ik" moet niet verdwijnen

Al kan ik mijzelf niet aanpassen aan iemand die de hele dag stoned is ofzo, dan haak ik af & wil ik mij ook niet aanpassen.
Het moet inderdaad wel van twee kanten komen. Maar dat is in alles met een relatie. Het is een kwestie van geven en nemen.
14 SHADES OF GREY
pi_65065706
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:17 schreef automatic_ het volgende:
En welke was dat?
Dat singles meer aan sex denken dan stelletjes.
  donderdag 15 januari 2009 @ 12:24:25 #16
237877 Kuwaro
Walkin down the street....
pi_65065742
TijdVoorPauze, een tvpje
I Am Trying Finding Beauty In Negative Spaces
pi_65065749
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:23 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat singles meer aan sex denken dan stelletjes.
Dat is ook onzin
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_65065795
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:17 schreef tijnbrein het volgende:
De stelling van vandaag:
In hoeverre bij ben jij bereidt om concessies te doen in betrekking tot de leefstijl van een eventuele partner?
Wat je zelf al zegt, tot op zekere hoogte.
pi_65065918
In welke zin leefstijl?

Ik kan daar zoooveel dingen van maken, en in een hoop dingen kan en wil ik me best ver aanpassen (zonder mezelf kwijt te raken uiteraard) maar er zijn ook dingen waarin ik dat niet kan en niet zou willen.
(zeker mbt mn gevoelsleven)
compact en kleverig.
pi_65066002
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
In welke zin leefstijl?

Ik kan daar zoooveel dingen van maken, en in een hoop dingen kan en wil ik me best ver aanpassen (zonder mezelf kwijt te raken uiteraard) maar er zijn ook dingen waarin ik dat niet kan en niet zou willen.
Leefstijl is wel erg breed inderdaad. Misschien iets specifieker. Bijvoorbeeld zou je veganist worden omdat je partner dat wil?
14 SHADES OF GREY
pi_65066026
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
In welke zin leefstijl?

Ik denk dat je ook een relatie aangaat met de veronderstelling dat je bij elkaar "past" en dat je niet al te veel concessies hoeft te doen om het samen gezellig te hebben.
pi_65066088
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:30 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Leefstijl is wel erg breed inderdaad. Misschien iets specifieker. Bijvoorbeeld zou je veganist worden omdat je partner dat wil?
Dat zijn oneerbare eisen IMO

Dat is hetzelfde dat je iemand vraagt van godsdienst te wisselen.
pi_65066117
huh? deze zag ik helemaal niet... heb ik gewoon een nieuwe gemaakt
  donderdag 15 januari 2009 @ 12:33:50 #24
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_65066120
leefstijl als in roken, nee geen consessie, roken is gewoon een no go.

Voor de rest, als zij elke avond wijn wil drinken, heb ik daar geen moeite mee. Als ze elke avond naar de parenclub wil om met een andere kerel te palen, ga ik wel twijfelen aan mijn eigen paal. Maar ik zou denk ik wel uitzoeken of die wereld ook iets voor mij is, nieuwsgierigheid naar andere omgangsvormen speelt dan zeker een rol.
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_65066167
Stellingen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')