Het is belachelijk dat iemand die te dom is om te lezen mensen onterecht van van alles mag beschuldigen,quote:
Ik denk dat je het zelf ook vervelend zou vinden als ik telkens zou blijven roepen "Nou Bastard, het is gewoon stom dat ik van jou perse moet geloven wat JIJ gelooft, dat slaat nergens op !" - terwijl jij dat natuurlijk nergens stelt.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:12 schreef Bastard het volgende:
Het zal allemaal wel weer.. wat mij opvalt is dat er een stel users de pik hebben op iemand en ieder woordje oppakken om er mee te gaan schermen.
Het zal wel aan de dag liggen misschien maar ben nu al klaar met het moddergooien en helemaal als het zich lijkt te verspreiden naar andere topics!
Gewoon eens NIET reageren op iemand is te moeilijk kennelijk.
Ik wel, ik zie er geen probleem in om aan te geven waar Summers de boel weer verdraaitquote:
Zal wel binnen de policy vallen, en dat is heel normaal, maar hoe expliciet moet een OP eigenlijk zijn?quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:17 schreef _Led_ het volgende:
Gevoel is 'maar' gevoel en is zo subjectief als maar kan.
Jullie blijven op hem reageren en dat is een deel van het probleem. Ja, hij begon ergens over maar nu doet hij gewoon zijn best om zijn punt te bewijzen op de reacties die hij gekregen heeft. Stop daarmee. Het is jammer dat er geen echte ignore functionaliteit op FOK! aanwezig is want dat was in dit geval geweldig geweest voor sommige mensenquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:05 schreef sjoep het volgende:
[..]
Zal wel binnen de policy vallen, en dat is heel normaal, maar hoe expliciet moet een OP eigenlijk zijn?
Moet ik de volgende keer ook nog vermelden dat jennende en hengelende acties van _Led_ niet gewenst zijn?
_Led_ je loopt mijn topic te vernaaien met je onnozele ratiogeneuzel. En je weet het. En misschien vind je het ook nog leuk.
lijkt me heerlijk !! dat je sommige domme onzin reacties van users gewoon niet meer kan lezen .quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Jullie blijven op hem reageren en dat is een deel van het probleem. Ja, hij begon ergens over maar nu doet hij gewoon zijn best om zijn punt te bewijzen op de reacties die hij gekregen heeft. Stop daarmee. Het is jammer dat er geen echte ignore functionaliteit op FOK! aanwezig is want dat was in dit geval geweldig geweest voor sommige mensen.
Ik had er wel 25 euro per maand voor over.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:40 schreef Summers het volgende:
[..]
lijkt me heerlijk !! dat je sommige domme onzin reacties van users gewoon niet meer kan lezen .
Onzin, ik heb ontopic antwoord gegeven over mijn persoonlijke ervaring, waar ik deze reactie op krijg :quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:05 schreef sjoep het volgende:
_Led_ je loopt mijn topic te vernaaien met je onnozele ratiogeneuzel.
Dat is prima toegestaan, maar er antwoord op geven niet ?quote:Op donderdag 2 april 2009 19:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Lieve schat, alles valt of staat met gevoel. Zonder gevoel kan je niet oordelen, niet evalueren, niet groeien. Het is de maatstaf waarlangs alle bewuste evolutie wordt gelegd. Het is de maatstaf van de intelligentie.
Achteraf had ik je beter geen lieve schat kunnen noemen
Maar serieus, voor 25 euro per maand kom ik niet meer op TRU !quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:49 schreef sjoep het volgende:
[..]
Ik had er wel 25 euro per maand voor over.
Vooralsnog ben jij degene die constant om aandacht loopt te huilen.quote:
Serieusquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:16 schreef sjoep het volgende:
[..]
Vooralsnog ben jij degene die constant om aandacht loopt te huilen.
Correctie, een goedkope aandachtstrekker.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:17 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Serieus
Voortdurend je medezwevers offtopic laten gaan en tegen mij aan laten huilen en zodra ik antwoord geef erop springen "JE MAG HEUL NIET OFFTOPIC GAAN !!!!"
Ga je je grote mond nog waarmaken of blijft het zoals gewoonlijk weer bij geblaat ?quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:28 schreef sjoep het volgende:
[..]
Correctie, een goedkope aandachtstrekker.
Die voor 25 euro per maand uit zijn speeltuin wegblijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |