hey, mijn idee is het niet hoor, moet je bij die krullenbol zijn....quote:
Alsof dat alleen vandaag is.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:31 schreef Ripley het volgende:
Allemaal ja, want ik ben labielig vandaag
quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:31 schreef Ripley het volgende:
Allemaal ja, want ik ben labielig vandaag
De eerste 3 jaar vond ik het ook tof. nu wil ik naar 32 omdat het toch wel heel zwaar is.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oja, morgen vrij inderdaad.
36 uur werken is puik.
Bedrijf-Dikkie. Voor al uw vetzaken en cellulitisdeals.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
De eerste 3 jaar vond ik het ook tof. nu wil ik naar 32 omdat het toch wel heel zwaar is..
(en een eigen bedrijf begin...maar nog geen naam kan bedenken...)
[Fok Wiki FAQ] Oldbiesquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:36 schreef boem-dikkie het volgende:
http://letmegooglethatforyou.com/?q=Oldbies+FAQ
Of die ja. Maar dan is de eigengeilerij weg, aangezien mijn naam er niet in voorkomt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:38 schreef boem-dikkie het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Oldbie%27s_FAQ
Mijn naam wel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Of die ja. Maar dan is de eigengeilerij weg, aangezien mijn naam er niet in voorkomt.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:35 schreef Anosmie het volgende:
Wijn met ijs!
Ik hou van Rip.
*sjucht*.
Wie weet!quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als ik dat IP trace, kom ik dan ook een stukje eigengeilerij tegen?
[quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:43 schreef TALIN het volgende:
is er eigenlijk al een Oldbies 2008 samenvatting?
Jetsers.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:43 schreef TALIN het volgende:
is er eigenlijk al een Oldbies 2008 samenvatting?
Jesters.quote:
Hm, werk net een jaar 36 uur, ene vrijdag vrij, andere niet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:35 schreef Kreator het volgende:
De eerste 3 jaar vond ik het ook tof. nu wil ik naar 32 omdat het toch wel heel zwaar is..
(en een eigen bedrijf begin...maar nog geen naam kan bedenken...)
Wat J zegt!quote:
lang leve de RSS feeds!quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Het valt me op dat n00c alleen maar binnenkomt wanneer er over Jesters gepraat wordt.
That would be mequote:
Initech.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, werk net een jaar 36 uur, ene vrijdag vrij, andere niet.
Bevalt prima.
Suggesties voor naam: "Oldbies Automatisering", of "Laygord ITC".
Mits je natuurlijk iets met computers gaat doen.
Anders gewoon "Joran van der S Import/Export GmbH".
Alleen vrouwen kijken verder dan: Geile dikke tieten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:04 schreef Anosmie het volgende:
Ovale tepels. En typex teennagels.
Stylisch.
Ik denk dat hij de originele typo heeft gemist.quote:
leg het me dan uitquote:
sozquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:24 schreef GI het volgende:@ Tieten op het scherm. *Blokkeer images van deze url*
Check!quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Het valt me op dat n00c alleen maar binnenkomt wanneer er over Jesters gepraat wordt.
Noob!quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
Jester
[ afbeelding ]
Jetsers
[ afbeelding ]
Ik heb het al gedaan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:29 schreef GI het volgende:
Edit hem anders even weg B.
Die Blackberry Bold is inderdaad wel een aardig type!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:30 schreef TALIN het volgende:
doosje![]()
6 nieuwe blackberry's![]()
oud type8310
ach beter dat hij dat ziet dan mijn ava... dan denk hij dat je op een homo dating site zitquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:28 schreef Kreator het volgende:
Ik vond em ook wel fijn, die pica zo flats in beeld, toen net de directeur binnenkwam met z'n kapotte pc..
dankquote:
Too bad.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
That would be me.
Vrijdag as.
Net of een directeur nooit naar tieten kijkt overigensquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ach beter dat hij dat ziet dan mijn ava... dan denk hij dat je op een homo dating site zit
Die doen niet anders, maar niemand let er opquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Net of een directeur nooit naar tieten kijkt overigens
hehe mijn pappa was directeur!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Net of een directeur nooit naar tieten kijkt overigens
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe mijn pappa was directeur!
ja hij is nu al 2 jaar aan het rentenierenquote:
de mijne heeft nieuw werk, hij spreekt de inbezettonen bij de KPN in.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja hij is nu al 2 jaar aan het rentenieren
Noem je dr nou een paard?quote:
of een dansmerrieke?quote:
Brie.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:47 schreef Ripley het volgende:
Ja hallo mensen, ik moet vrijdag nog met 'm eten
Ja, of net na het voorgerechtquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:48 schreef Ripley het volgende:
Tenzij ie een lekker wijf tegenkomt vanavond
PI-gebruik.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:49 schreef SHE het volgende:
Hoi!
Van je vrienden moet je het hebben.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:48 schreef Ripley het volgende:
Tenzij ie een lekker wijf tegenkomt vanavond
Als Ripley vanavond tegen Sawyer aanloopt is ze er morgenavond ook niet hoorquote:
Ik ben met veel plezier reserve gezelschap hoor. En ik mag andersom ook afzeggen.quote:
Oh ja, ik was vergeten dat je verantwoordelijkheid moet afleggen bij je mede Oldbiesquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben met veel plezier reserve gezelschap hoor. En ik mag andersom ook afzeggen.
We warene en keertje samen naar Metallica (omdat zijn date had afgezegd) en toen heb ik daar ook een aantrekkelijke jongeman belonkt
Ik heb hem weleens zien eten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:47 schreef Ripley het volgende:
Ja hallo mensen, ik moet vrijdag nog met 'm eten
Ik geloof best dat het naar binnen werken van een Zalm Ravioli en een Lams-bruchetta een indrukwekkend schouwspel was hoor, ik zit me alleen af te vragen hoe preciesquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:37 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb hem weleens zien eten.
Indrukwekkend ergens..en ook wel interessant. Ik ben benieuwd hoe hij dat in zijn natuurlijke habitat zou doen.
Nou, de gracieuze wijze waarop je je vork naar mond bracht en zachtjes op de ravioli sabbelde, gevolgd door schattige knorgeluidjes.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik geloof best dat het naar binnen werken van een Zalm Ravioli en een Lams-bruchetta een indrukwekkend schouwspel was hoor, ik zit me alleen af te vragen hoe precies.
Oh dat. Dacht dat ik iets raars had gedaan ofzo.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:43 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou, de gracieuze wijze waarop je je vork naar mond bracht en zachtjes op de ravioli sabbelde, gevolgd door schattige knorgeluidjes.
Maar het meest indrukwekkend was wel de manier waarop je de lam aan stukken scheurde en het in Sjeen's gezicht spuugde.
Fenomenaal.
La ma lulluh joh..quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:50 schreef SHE het volgende:
ik refereerde aan de lams bruschetta..dan is het toch de lams burschetta.
Niet het lams bruschetta.
SOWIESO, POST IK TOEVALLIG IN OLDBIES @ HP DE TIJD OFZO????????????
Ik ben dol op italiaans, maar als HW tapas eet, eet ie altijd keurig netjesquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er zit anders wel een goddelijk origineel italiaans restaurantje in oud zuid ja..
Dat moet je aan Rips vragen danquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:05 schreef SHE het volgende:
Ik wil ook tapas eten met heatslave en rippelie. Want zij is knap.
Dus.
Ga maar liggen danquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:06 schreef SHE het volgende:
Fuck me. Kijk mij eens gaan met die PI's.
Links, rechts, hoppa!
*trots*
Wat ben jij ineens een poesje? heeft miss Rips je bij de ballocks?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat moet je aan Rips vragen dan.
Nee, maar ik ben wel zo beleefd om als we samen, met zijn 2en dus, een afspraak hebben om te kijken of er iemand bij mag, of dat ze mijn innemende, charmate, spontane gezelschap voor zichzelf wil claimen, wat natuurlijk volledig te begrijpen is.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:10 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat ben jij ineens een poesje? heeft miss Rips je bij de ballocks?
So?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:12 schreef SHE het volgende:
Ik bedoelde niet morgen!
gewoon een keer. Ooit. In a galaxy far far away.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben wel zo beleefd om als we samen, met zijn 2en dus, een afspraak hebben om te kijken of er iemand bij mag, of dat ze mijn innemende, charmate, spontane gezelschap voor zichzelf wil claimen, wat natuurlijk volledig te begrijpen is..
In peen zit ongeveer evenveel suiker als in de matjes.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:17 schreef Anosmie het volgende:
Zure matjes!
*verder op winterpeen knaagt*
wie heeft je dat wijs gemaakt?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:20 schreef SHE het volgende:
[..]
In peen zit ongeveer evenveel suiker als in de matjes.
Maar van matjes ga je niet beter zien.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:20 schreef SHE het volgende:
In peen zit ongeveer evenveel suiker als in de matjes.
nee, maar van penen ga je geen Opel Manta kopenquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar van matjes ga je niet beter zien.
Die mag je niet omdat je geen suiker mag? Of te zuur voor je is?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:21 schreef HeatWave het volgende:
Mocht ik nog maar dingen als zure matjes.
Dat eerstequote:Op donderdag 15 januari 2009 15:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Die mag je niet omdat je geen suiker mag? Of te zuur voor je is?
Ikzelf.quote:
Zijn koolhydraten één op één uitwisselbaar met suiker?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:29 schreef SHE het volgende:
suikers zijn suikers. die zijn niet ineens gezond als ze uit een peen komen.
In peen zit 87.8 gr koolhydraten per 100 gr, in zure matten 80gr ( Katja )
Meh
Whehehe, dus als ik jou snoepies geef ga je weird doen?quote:
koolhydraten ZIJN suikers.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zijn koolhydraten één op één uitwisselbaar met suiker?
Ja, maar ik neem niet zo snel snoepjes aan van vreemdenquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:31 schreef SHE het volgende:
[..]
Whehehe, dus als ik jou snoepies geef ga je weird doen?
Ik had op school zo'n gozer die helemaal de pan uit flipte als je'm snoep gaf.
Dat was leuk!
jammere redenatie, kijk je ook even naar de rest van de voedingswaardes, calorieën, welke suikers enz:quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:29 schreef SHE het volgende:
[..]
Ikzelf.
suikers zijn suikers. die zijn niet ineens gezond als ze uit een peen komen.
In peen zit 87.8 gr koolhydraten per 100 gr, in zure matten 80gr ( Katja )
Meh
Je hebt een prima riedeltje opgedreund gecopy/paste, maar ik heb met geen woord over suikerziekte gerept, maar bedankt voor de informatie.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:35 schreef TALIN het volgende:
[..]
jammere redenatie, kijk je ook even naar de rest van de voedingswaardes, calorieën, welke suikers enz:
Er zijn ook geen bewijzen voor de stelling dat veel suiker (sacharose) leidt tot suikerziekte. Weliswaar kunnen de calorieën uit suiker leiden tot vetzucht, maar dat kunnen alle calorieën. Het eten van suiker veroorzaakt ook geen ongewoon hoge plasmaglucosepiek. Suiker opgelost in water leidt wel tot een stijging van de plasmaglucoseconcentratie binnen 10 min; suiker is daarom even bruikbaar als glucose bij het couperen van een hypoglykemie. 4 De glucosepiek na het eten van suiker is echter niet groter of hoger dan die na het eten van eenzelfde hoeveelheid koolhydraten in de vorm van brood; bij brood komt de piek alleen later. De glykemische index van suiker is zelfs lager dan die van aardappels. Dat komt doordat sacharose bestaat uit gelijke delen glucose en fructose, terwijl zetmeel geheel uit glucose is opgebouwd.
Jeweetzelluf; met trimgel smeer je je in 1 week van sexspek naar sixpack.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mooie Google-ad onderaan ook gelijk voor "Afvallen in 7 dagen: Trimgel".
het went, het is niet zo heftig, ik mag best een gerecht met suiker, of bier ofzo. Maar echt dingen van suiker als snoep, taart, pindakaas etc, daar moet ik van wegblijven.quote:
"Ik heb iets beters dan een sixpack, ik heb een fust."quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:43 schreef SHE het volgende:
Jeweetzelluf; met trimgel smeer je je in 1 week van sexspek naar sixpack.
Het werkt!!
Ik eet vanavond ook bier!quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het went, het is niet zo heftig, ik mag best een gerecht met suiker, of bier ofzo. Maar echt dingen van suiker als snoep, taart, pindakaas etc, daar moet ik van wegblijven.
taalfoutenquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Je hebt een prima riedeltje opgedreund gecopy/paste, maar ik heb met geen woord over suikerziekte gerept, maar bedankt voor de informatie.
Daarbij moet ik je even wijzen op het feit dat het : glycemische index is, en niet glykemisch.
Het punt wat je wil maken is me ook even onduidelijk, want je bevestigd mijn stelling.
Overigens leiden calorieen niet tot vetzucht. Vetzucht is aan een hoop factoren onderhevig.
Verkeerd komma gebruik, ik knowquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik eet vanavond ook bier!
Maar heb je een allergie voor geraffineerde suiker?
Je gaat toch niet afvallen daardoor hequote:Op donderdag 15 januari 2009 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Verkeerd komma gebruik, ik know.
Zoiets ja, ik weet de details niet precies meer, ik hou gewoon de regel "geen suiker" aan.
Ik heb het al een paar jaar, en ik ben nu idd weer een beetje aan het afvallen nadat stoppen met roken weer wat pondjes had toegevoegdquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Je gaat toch niet afvallen daardoor he
Nou meid ik vind/vond je nooit zo dik (en ik wil niet zeggen dat daar iets mis mee isquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het al een paar jaar, en ik ben nu idd weer een beetje aan het afvallen nadat stoppen met roken weer wat pondjes had toegevoegd.
Ik ben een jojo.
Ja, dank jequote:Op donderdag 15 januari 2009 16:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou meid ik vind/vond je nooit zo dik (en ik wil niet zeggen dat daar iets mis mee is) maar wat spek vind ik wel lekker..
Niet dat jij daar iets aan hebt
Ik vind je leuk zoals je bent hoorquote:
Aha! Ik weet dé oplossing!!1?!quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het al een paar jaar, en ik ben nu idd weer een beetje aan het afvallen nadat stoppen met roken weer wat pondjes had toegevoegd.
Ik ben een jojo.
Ik lurk welquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:17 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Aha! Ik weet dé oplossing!!1?!
Slank deeltje 745: Kickboksend de lente in
Allez-hop!
Je kent mij niet tijdens het voetbal kijken he?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:28 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ja. Das net zo effectief voor je lijf als het kijken naar sport..
Dat zeg ik, ' inhoud '.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je lijkt wel een wijf met dikke tieten.
Moet ie wel een goed 'karakter' hebben.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:37 schreef HeatWave het volgende:
het enige wat wat inhoud aan het leven van een vrouw kan geven is een man.
Golddiggah!quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:39 schreef Anosmie het volgende:
Moet ie wel een goed 'karakter' hebben.
*wijsvinger langs duim wrijft*
Hell, if there is enough gold to be dug, why not?quote:
HW speel je ook WoW ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hell, if there is enough gold to be dug, why not?
Nopequote:Op donderdag 15 januari 2009 17:01 schreef TALIN het volgende:
[..]
HW speel je ook WoW ?
vrouwgoldbeggers in WoW
Open dan even een ultra geheim topic, Uquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:11 schreef UIO_AMS het volgende:
Niemand heeft het nog over een geheime tapasmeet, begrijp ik.
Ja waar niemand in kanquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Open dan even een ultra geheim topic, U
Goed hoor.. En met jou?quote:
Zo spontaan ook..quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mooi
Met mij gaat het ook goed
Lief dat je daar naar vraagt
Moet verdomme ook alles zelf doen: De volgende geheime tapasmeetquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:33 schreef Ripley het volgende:
Open dan even een ultra geheim topic, U
Doeg !quote:
Toch niet een extreme failpilot. Niemand dood!quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:45 schreef UIO_AMS het volgende:
M'n ouders komen vandaag langs en ze brengen een pan snert mee. Prima geregeld weer.
die hudson sloot is zo diep nog nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Toch niet een extreme failpilot. Niemand dood!
Toch knalt je hele fucking vliegtuig uit elkaar als je met je linker vleugeltje het water eerst raakt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
die hudson sloot is zo diep nog niet
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Toch knalt je hele fucking vliegtuig uit elkaar als je met je linker vleugeltje het water eerst raakt.
" Henk kom je ook? "quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar met twee vleugels is het dan weer makkelijk uitstappen
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:45 schreef UIO_AMS het volgende:
M'n ouders komen vandaag langs en ze brengen een pan snert mee. Prima geregeld weer.
Ello Captain.quote:
DAT MAG HEUL NIET VAN GOD.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:57 schreef Joene het volgende:
Ik vind ze zondag's ook wel leuk hoor Q.
Wat jesters op zondag ?quote:
Bijna Captain.quote:
Zo zijn ze. Nu moet ik alleen wel even snel m'n hele huis schoonmaken, was opruimen en chocolaatjes halen. Een kleine opoffering als je het mij vraagt.quote:
Ik had al zo'n vermoeden ja. Waarom weet ik ook niet. geeft het een beetje leuk licht wel, of moet je alsnog bijschijnen met een zaklamp als je de clit zoekt?quote:
Zoiets moet ik ook hebben. Misschien dat ik er eentje ga aanschaffen van de belachelijk grote hoeveelheid geld die ik over tien dagen ga krijgen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:24 schreef Kreator het volgende:
Gadgettalk dan maar?
Ik wilde deze aanschaffen, omdat de bitches in m'n afwerkkamer klagen over teveel, danwel te weinig sfeerloos licht. Kan em krijgen voor 85 euro bij de kotsbank. Is dat een miskoop?
[ afbeelding ]
Je moet niet zoeken, je moet vinden.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden ja. Waarom weet ik ook niet. geeft het een beetje leuk licht wel, of moet je alsnog bijschijnen met een zaklamp als je de clit zoekt?
Mwoch. Echt veel licht komt er niet vanaf. Het is echt een soort schemerlamp. Veel meer licht moet je er niet van verwachten. Maar je kunt er prima bij neuken. Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden ja. Waarom weet ik ook niet. geeft het een beetje leuk licht wel, of moet je alsnog bijschijnen met een zaklamp als je de clit zoekt?
*besteld heeft*. Als je ermee kunt neuken, kan het nooit een miskoop zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:30 schreef Jarno het volgende:
Mwoch. Echt veel licht komt er niet vanaf. Het is echt een soort schemerlamp. Veel meer licht moet je er niet van verwachten. Maar je kunt er prima bij neuken. Dat dan weer wel.
"LET OP: NEUKPOPJE NIET MEEGELEVERD!"quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
*besteld heeft*. Als je ermee kunt neuken, kan het nooit een miskoop zijn.
Crap. De kleine lettertjes.quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
In je dromen neuken telt niet mee hoor.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:51 schreef Kreator het volgende:
Dat ligt eraan of je je jestsers ff post of niet.
Wij hebben ook de witte.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:24 schreef Kreator het volgende:
Gadgettalk dan maar?
Ik wilde deze aanschaffen, omdat de bitches in m'n afwerkkamer klagen over teveel, danwel te weinig sfeerloos licht. Kan em krijgen voor 85 euro bij de kotsbank. Is dat een miskoop?
[ afbeelding ]
wat had je ervan verwacht dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Wij hebben ook de witte.
Staat zelden aan, want het is lelijk disco licht
Er zijn wel een paar 'gele' standen die aardig in de buurt komen van een normale lamp. Beetje geel/wit is het dan. Daar staat hij bij ons standaard op dus.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Wij hebben ook de witte.
Staat zelden aan, want het is lelijk disco licht
maar wat voor een toegevoegde waarde heeft dat ding dan tov een gewone schemerlamp ev met dimmer?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Er zijn wel een paar 'gele' standen die aardig in de buurt komen van een normale lamp. Beetje geel/wit is het dan. Daar staat hij bij ons standaard op dus.
Tieten.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maar wat voor een toegevoegde waarde heeft dat ding dan tov een gewone schemerlamp ev met dimmer?
Eh, achteraf gezien niet veel. Maar hey. Je koopt eens wat, wat achteraf het toch niet helemaal is he. Shit happens. En het is wel een apart ding om te zien verder.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maar wat voor een toegevoegde waarde heeft dat ding dan tov een gewone schemerlamp ev met dimmer?
kijk dat is een voordeel!quote:
haha... doet me denken aan mn minidiskquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Eh, achteraf gezien niet veel. Maar hey. Je koopt eens wat, wat achteraf het toch niet helemaal is he. Shit happens. En het is wel een apart ding om te zien verder.
Als je op de bank aan het neuken bent kun je 'm op rood zetten. Da's dan wel weer geil. Nadeel is dat de hele buurt gelijk weet dat je op de bank aan het neuken bent als je geen verduisterende gordijnen hebt enzo.quote:
Minidisc roels du sjit.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
haha... doet me denken aan mn minidisk
En voordat ik em net bestelde was je helemaal lyrisch.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:45 schreef Jarno het volgende:
Eh, achteraf gezien niet veel. Maar hey. Je koopt eens wat, wat achteraf het toch niet helemaal is he. Shit happens. En het is wel een apart ding om te zien verder.
Over dingen gesproken die achteraf tegenvallen!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:26 schreef Jarno het volgende:
Wij hebben de witte.Op zich een leuk ding. Maar hij staat altijd op één kleur..
Vrouwen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:48 schreef Jarno het volgende:
Over dingen gesproken die achteraf tegenvallen!
ik voelde me gelijk weer 8... voor de TV shit van MTV opnemen!quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:49 schreef Jarno het volgende:
Ja nu ja, je MOET em kopen Krea. Lyrisch ben ik. Geil ding, zonder kun je niet verder leven.
Die gebruiken wij dus ook alleen, de geel standenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Er zijn wel een paar 'gele' standen die aardig in de buurt komen van een normale lamp. Beetje geel/wit is het dan. Daar staat hij bij ons standaard op dus.
En rood dus, SHE. Vergeet rood niet! Voor als je met Krea op de bank aan het neuken bent dus en je dit aan de hele buurt kenbaar wilt maken!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Die gebruiken wij dus ook alleen, de geel standen![]()
Mooie, zachte en warme kleuren.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat had je ervan verwacht dan?
Dat zeg ik toch.quote:
...dan is het in de praktijk wel een nutteloze lamp op zich.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:51 schreef Jarno het volgende:
Voor als je met Krea op de bank aan het neuken bent
vrouwen vallen nooit tegen...quote:
Ik wil niet met Krea op de bank neukenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
En rood dus, SHE. Vergeet rood niet! Voor als je met Krea op de bank aan het neuken bent dus en je dit aan de hele buurt kenbaar wilt maken!
hmmm misschien heeft het er ook mee te maken hoe je kennis hebt gemaakt met zon lamp.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Mooie, zachte en warme kleuren.
Maar rood is bijvoorbeeld knap hoerig en het blauw is een beetje ijsblauw, waardoor je partner eruit ziet als een opgewarmd lijk.
Geel geeft wel een mooi licht
Jamaar, 's winters moet je toch ook neuken?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:54 schreef SHE het volgende:
Vrijgevochten types zoals hij en ikzelf, zijn meer iets voor de zinderende zomerhitte op de poesta.
quote:
Op een vlot met berenvel op het water tussen Buda en Pest, J:/.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:59 schreef Jarno het volgende:
Jamaar, 's winters moet je toch ook neuken?
gezamelijke winterslaap!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het moet niet, Jquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
HOAX!quote:
Een gemiddelde kwak bevat 20kcal. Beetje zonde.quote:
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! Ben je een vrouw ofzo?!quote:
Nein.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! Ben je een vrouw ofzo?!
wij mannen functioneren beter als we seks hebben gehadquote:
quote:
Praat voor jezelf.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wij mannen functioneren beter als we seks hebben gehad
quote:
Ja waar hebben ze anders die winterslaap voor uitgevondenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:10 schreef SHE het volgende:
[..]
En dan zeker ook je vacht scheren.
Dikke doei .
dat zit allemaal tussen je oren...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Praat voor jezelf.
Ik functioneer de eerste paar uur na sex helemaal niet sterker nog dan val ik lekker in slaap.
jij brengt teveel tijd door in gangkasten en kledingkastenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat zit allemaal tussen je oren...
moet je eens wachten tot haar man thuiskomt en ze je verteld dat hij kleiduiven schiet en zn wapen beneden in de kast staat en je het laden van een shotgun hoort..
geloof me dan functioneer je prima
quote:
Ja, of met een ontzettende kater wakker worden smorgens na het neuken en er dan achterkomen dat je je diensttelefoon vergeten bent, er 5 meter verder een kind ligt te slapen, de bel gaat omdat de ex voor de deur staat om het kind op te halen en je onmeunig moet pissen vanwege het bier. Dan ben je wel wakker op zich.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dat zit allemaal tussen je oren...
moet je eens wachten tot haar man thuiskomt en ze je verteld dat hij kleiduiven schiet en zn wapen beneden in de kast staat en je het laden van een shotgun hoort..
geloof me dan functioneer je prima
ik heb zelfs eens iemand opgesloten in kledingkasten en toen ging de kast niet meer openquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:23 schreef TALIN het volgende:
[..]
jij brengt teveel tijd door in gangkasten en kledingkasten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |