hey, mijn idee is het niet hoor, moet je bij die krullenbol zijn....quote:
Alsof dat alleen vandaag is.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:31 schreef Ripley het volgende:
Allemaal ja, want ik ben labielig vandaag
quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:31 schreef Ripley het volgende:
Allemaal ja, want ik ben labielig vandaag
De eerste 3 jaar vond ik het ook tof. nu wil ik naar 32 omdat het toch wel heel zwaar is.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oja, morgen vrij inderdaad.
36 uur werken is puik.
Bedrijf-Dikkie. Voor al uw vetzaken en cellulitisdeals.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
De eerste 3 jaar vond ik het ook tof. nu wil ik naar 32 omdat het toch wel heel zwaar is..
(en een eigen bedrijf begin...maar nog geen naam kan bedenken...)
[Fok Wiki FAQ] Oldbiesquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:36 schreef boem-dikkie het volgende:
http://letmegooglethatforyou.com/?q=Oldbies+FAQ
Of die ja. Maar dan is de eigengeilerij weg, aangezien mijn naam er niet in voorkomt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:38 schreef boem-dikkie het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Oldbie%27s_FAQ
Mijn naam wel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Of die ja. Maar dan is de eigengeilerij weg, aangezien mijn naam er niet in voorkomt.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:35 schreef Anosmie het volgende:
Wijn met ijs!
Ik hou van Rip.
*sjucht*.
Wie weet!quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als ik dat IP trace, kom ik dan ook een stukje eigengeilerij tegen?
[quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:43 schreef TALIN het volgende:
is er eigenlijk al een Oldbies 2008 samenvatting?
Jetsers.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:43 schreef TALIN het volgende:
is er eigenlijk al een Oldbies 2008 samenvatting?
Jesters.quote:
Hm, werk net een jaar 36 uur, ene vrijdag vrij, andere niet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:35 schreef Kreator het volgende:
De eerste 3 jaar vond ik het ook tof. nu wil ik naar 32 omdat het toch wel heel zwaar is..
(en een eigen bedrijf begin...maar nog geen naam kan bedenken...)
Wat J zegt!quote:
lang leve de RSS feeds!quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Het valt me op dat n00c alleen maar binnenkomt wanneer er over Jesters gepraat wordt.
That would be mequote:
Initech.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, werk net een jaar 36 uur, ene vrijdag vrij, andere niet.
Bevalt prima.
Suggesties voor naam: "Oldbies Automatisering", of "Laygord ITC".
Mits je natuurlijk iets met computers gaat doen.
Anders gewoon "Joran van der S Import/Export GmbH".
Alleen vrouwen kijken verder dan: Geile dikke tieten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:04 schreef Anosmie het volgende:
Ovale tepels. En typex teennagels.
Stylisch.
Ik denk dat hij de originele typo heeft gemist.quote:
leg het me dan uitquote:
sozquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:24 schreef GI het volgende:@ Tieten op het scherm. *Blokkeer images van deze url*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |