hey, mijn idee is het niet hoor, moet je bij die krullenbol zijn....quote:
Alsof dat alleen vandaag is.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:31 schreef Ripley het volgende:
Allemaal ja, want ik ben labielig vandaag
quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:31 schreef Ripley het volgende:
Allemaal ja, want ik ben labielig vandaag
De eerste 3 jaar vond ik het ook tof. nu wil ik naar 32 omdat het toch wel heel zwaar is.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oja, morgen vrij inderdaad.
36 uur werken is puik.
Bedrijf-Dikkie. Voor al uw vetzaken en cellulitisdeals.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
De eerste 3 jaar vond ik het ook tof. nu wil ik naar 32 omdat het toch wel heel zwaar is..
(en een eigen bedrijf begin...maar nog geen naam kan bedenken...)
[Fok Wiki FAQ] Oldbiesquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:36 schreef boem-dikkie het volgende:
http://letmegooglethatforyou.com/?q=Oldbies+FAQ
Of die ja. Maar dan is de eigengeilerij weg, aangezien mijn naam er niet in voorkomt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:38 schreef boem-dikkie het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Oldbie%27s_FAQ
Mijn naam wel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Of die ja. Maar dan is de eigengeilerij weg, aangezien mijn naam er niet in voorkomt.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:35 schreef Anosmie het volgende:
Wijn met ijs!
Ik hou van Rip.
*sjucht*.
Wie weet!quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als ik dat IP trace, kom ik dan ook een stukje eigengeilerij tegen?
[quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:43 schreef TALIN het volgende:
is er eigenlijk al een Oldbies 2008 samenvatting?
Jetsers.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:43 schreef TALIN het volgende:
is er eigenlijk al een Oldbies 2008 samenvatting?
Jesters.quote:
Hm, werk net een jaar 36 uur, ene vrijdag vrij, andere niet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:35 schreef Kreator het volgende:
De eerste 3 jaar vond ik het ook tof. nu wil ik naar 32 omdat het toch wel heel zwaar is..
(en een eigen bedrijf begin...maar nog geen naam kan bedenken...)
Wat J zegt!quote:
lang leve de RSS feeds!quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Het valt me op dat n00c alleen maar binnenkomt wanneer er over Jesters gepraat wordt.
That would be mequote:
Initech.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, werk net een jaar 36 uur, ene vrijdag vrij, andere niet.
Bevalt prima.
Suggesties voor naam: "Oldbies Automatisering", of "Laygord ITC".
Mits je natuurlijk iets met computers gaat doen.
Anders gewoon "Joran van der S Import/Export GmbH".
Alleen vrouwen kijken verder dan: Geile dikke tieten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:04 schreef Anosmie het volgende:
Ovale tepels. En typex teennagels.
Stylisch.
Ik denk dat hij de originele typo heeft gemist.quote:
leg het me dan uitquote:
sozquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:24 schreef GI het volgende:@ Tieten op het scherm. *Blokkeer images van deze url*
Check!quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Het valt me op dat n00c alleen maar binnenkomt wanneer er over Jesters gepraat wordt.
Noob!quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
Jester
[ afbeelding ]
Jetsers
[ afbeelding ]
Ik heb het al gedaan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:29 schreef GI het volgende:
Edit hem anders even weg B.
Die Blackberry Bold is inderdaad wel een aardig type!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:30 schreef TALIN het volgende:
doosje![]()
6 nieuwe blackberry's![]()
oud type8310
ach beter dat hij dat ziet dan mijn ava... dan denk hij dat je op een homo dating site zitquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:28 schreef Kreator het volgende:
Ik vond em ook wel fijn, die pica zo flats in beeld, toen net de directeur binnenkwam met z'n kapotte pc..
dankquote:
Too bad.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
That would be me.
Vrijdag as.
Net of een directeur nooit naar tieten kijkt overigensquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ach beter dat hij dat ziet dan mijn ava... dan denk hij dat je op een homo dating site zit
Die doen niet anders, maar niemand let er opquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Net of een directeur nooit naar tieten kijkt overigens
hehe mijn pappa was directeur!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Net of een directeur nooit naar tieten kijkt overigens
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe mijn pappa was directeur!
ja hij is nu al 2 jaar aan het rentenierenquote:
de mijne heeft nieuw werk, hij spreekt de inbezettonen bij de KPN in.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja hij is nu al 2 jaar aan het rentenieren
Noem je dr nou een paard?quote:
of een dansmerrieke?quote:
Brie.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:47 schreef Ripley het volgende:
Ja hallo mensen, ik moet vrijdag nog met 'm eten
Ja, of net na het voorgerechtquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:48 schreef Ripley het volgende:
Tenzij ie een lekker wijf tegenkomt vanavond
PI-gebruik.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:49 schreef SHE het volgende:
Hoi!
Van je vrienden moet je het hebben.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:48 schreef Ripley het volgende:
Tenzij ie een lekker wijf tegenkomt vanavond
Als Ripley vanavond tegen Sawyer aanloopt is ze er morgenavond ook niet hoorquote:
Ik ben met veel plezier reserve gezelschap hoor. En ik mag andersom ook afzeggen.quote:
Oh ja, ik was vergeten dat je verantwoordelijkheid moet afleggen bij je mede Oldbiesquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben met veel plezier reserve gezelschap hoor. En ik mag andersom ook afzeggen.
We warene en keertje samen naar Metallica (omdat zijn date had afgezegd) en toen heb ik daar ook een aantrekkelijke jongeman belonkt
Ik heb hem weleens zien eten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:47 schreef Ripley het volgende:
Ja hallo mensen, ik moet vrijdag nog met 'm eten
Ik geloof best dat het naar binnen werken van een Zalm Ravioli en een Lams-bruchetta een indrukwekkend schouwspel was hoor, ik zit me alleen af te vragen hoe preciesquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:37 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb hem weleens zien eten.
Indrukwekkend ergens..en ook wel interessant. Ik ben benieuwd hoe hij dat in zijn natuurlijke habitat zou doen.
Nou, de gracieuze wijze waarop je je vork naar mond bracht en zachtjes op de ravioli sabbelde, gevolgd door schattige knorgeluidjes.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik geloof best dat het naar binnen werken van een Zalm Ravioli en een Lams-bruchetta een indrukwekkend schouwspel was hoor, ik zit me alleen af te vragen hoe precies.
Oh dat. Dacht dat ik iets raars had gedaan ofzo.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:43 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou, de gracieuze wijze waarop je je vork naar mond bracht en zachtjes op de ravioli sabbelde, gevolgd door schattige knorgeluidjes.
Maar het meest indrukwekkend was wel de manier waarop je de lam aan stukken scheurde en het in Sjeen's gezicht spuugde.
Fenomenaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |