abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65064883
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:04 schreef HarryP het volgende:

[..]

Ik zorg gewoon dat ik niet ga wonen naast een school, KDV of BSO.
Maar van de mensen die kopen zonder te beseffen dat zo'n lokatie veel overlast veroorzaakt kan ik wel begrijpen dat ze er last van hebben. Verder hadden ze zelf beter moeten kijken voordat ze er gingen wonen.. (En toen was de makelaar wel opeens 's avonds en in het weekend beschikbaar voor bezichtigingen).
En nu heb je zo'n huis gekocht, wordt er naast je een KDV icm BSO opgericht voor die buurt. Ben je mooi klaar mee. En zo zijn er velen te vinden ondertussen en komen er steeds meer bij. Raar he, dat er dan wel eens geklaagd wordt.
pi_65065075
bah bah bah.. wat leven we hier toch in een kut samenleving .
Het word werkelijkwaar met de dag gekker in dit land.
  donderdag 15 januari 2009 @ 12:18:22 #53
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_65065518
Mijn dreumes kan ook best veel lawaai maken. Maar als een of andere debiel mijn kind of het kinderdagverblijf waar ie op zit lastig gaat vallen met een megafoon of bekogeld met rotte eieren, dan komt DoctorB even langs!
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_65066156
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:18 schreef DoctorB het volgende:
Mijn dreumes kan ook best veel lawaai maken. Maar als een of andere debiel mijn kind of het kinderdagverblijf waar ie op zit lastig gaat vallen met een megafoon of bekogeld met rotte eieren, dan komt DoctorB even langs!
En terecht!
pi_65068019
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:00 schreef Casos het volgende:

[..]

En nu heb je zo'n huis gekocht, wordt er naast je een KDV icm BSO opgericht voor die buurt. Ben je mooi klaar mee. En zo zijn er velen te vinden ondertussen en komen er steeds meer bij. Raar he, dat er dan wel eens geklaagd wordt.
Bij mij in de straat zit sinds kort een KDV aan het eind van de straat. Maar ik werk hele dagen dus ik heb er nooit last van (op een vrije dag na, maar ik erger mij niet zo snel)
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 15 januari 2009 @ 14:58:09 #56
3542 Gia
User under construction
pi_65071697
Spelende kinderen is geen herrie en speelgoed is geen rommel.

Mensen die niks willen horen, moeten verhuizen naar het platteland. Hoewel, dan gaan ze weer klagen over stank van koeien. Gaan ze in Amstelveen wonen, dan is het weer geluidsoverlast van vliegtuigen.
En zo is het overal wel wat.

Mensen moeten wat verdraagzamer zijn.
pi_65071836
Spelende kinderen zijn geen herrie inderdaad. Maar soms is de geluidsoverlast zodanig dat je je er met recht tegen kan verzetten. En terecht. Het lijkt ook wel alsof het erger is dan pakweg 5 jaar geleden.
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:04:31 #58
3542 Gia
User under construction
pi_65071974
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:01 schreef nikk het volgende:
Spelende kinderen zijn geen herrie inderdaad. Maar soms is de geluidsoverlast zodanig dat je je er met recht tegen kan verzetten. En terecht. Het lijkt ook wel alsof het erger is dan pakweg 5 jaar geleden.
Nee hoor, de mensen kunnen er niet meer tegen. Vroeger waren de meeste vrouwen gewoon thuis, woonden tegenover scholen, maar niemand die klaagde. Nu werken ze met z'n tweeën en willen dan op hun vrije dag niet geconfronteerd worden met kindergejoel.

Pure onverdraagzaamheid, niets anders.

Scholen zijn overdag open. Als je werkt, heb je geen last van kinderen.
Werk je aan huis en ben je tegenover een school gaan wonen, dan kun je twee dingen doen, je huis isoleren en ramen en deuren gesloten houden, of verhuizen. Maar eisen dat die kinderen binnen moeten blijven, slaat echt nergens op.
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:09:02 #59
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_65072185
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:04 schreef Gia het volgende:

Net zoals het rookverbod.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:10:07 #60
3542 Gia
User under construction
pi_65072248
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Net zoals het rookverbod.
Hé, ga es gauw terug naar je eigen topic, crossposter.
pi_65072273
quote:

[..]

Nee hoor, de mensen kunnen er niet meer tegen. Vroeger waren de meeste vrouwen gewoon thuis, woonden tegenover scholen, maar niemand die klaagde. Nu werken ze met z'n tweeën en willen dan op hun vrije dag niet geconfronteerd worden met kindergejoel.

Werk je aan huis en ben je tegenover een school gaan wonen, dan kun je twee dingen doen, je huis isoleren en ramen en deuren gesloten houden, of verhuizen. Maar eisen dat die kinderen binnen moeten blijven, slaat echt nergens op.
Maar nu koop je een huis bewust niet in de buurt van een school en begint je overbuurvrouw een KDV. Mogen mensen dan wel klagen? Of is dat dan ook onverdraagzaamheid?
pi_65072330
quote:

[..]

Ja, maar vroeger had je een kwartiertje speelpauze. Daar moet je inderdaad niet over zeuren. Maar nu zitten veel buurtbewoners een veel groter gedeelte van de dag in de lawaai. Ik woon gelukkig niet naast een school, maar ik kom wel regelmatig langs een schoolplein hier in de buurt. En ja, het lawaai is veel erger dan vroeger. Subjectief misschien, maar ik heb begrip voor buurtbewoners die erover klagen.

Verdraagzaamheid is mooi, maar dat komt van twee kanten. Scholen en de kinderopvang kunnen niet een buurt vogelvrij verklaren. Gelukkig denken veel rechters er hetzelfde over.
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:31:30 #63
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_65073072
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:10 schreef Casos het volgende:

[..]

Maar nu koop je een huis bewust niet in de buurt van een school en begint je overbuurvrouw een KDV. Mogen mensen dan wel klagen? Of is dat dan ook onverdraagzaamheid?
Dan is het nog steeds onverdraagzaamheid.
En triest, want de kinderen lastig vallen DAT doen de klagers wel, maar de hangjeugd die 's avond overlast veroorzaakt, die wordt niet aangesproken. HELDEN!
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_65073453
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:31 schreef DoctorB het volgende:

[..]

Dan is het nog steeds onverdraagzaamheid.
En triest, want de kinderen lastig vallen DAT doen de klagers wel, maar de hangjeugd die 's avond overlast veroorzaakt, die wordt niet aangesproken. HELDEN!
Oh, dus we moeten alles maar accepteren? En als we wel wat tegen de hangjongeren zeggen (alsof die op een KDV gaan hangen......), mogen we dan wel klagen over die kinderen? Want het lijkt wel of het erom gedaan wordt.

Wij mochten vroegen op school spelen, voetballen etc.etc. maar als er teveel herrie gemaakt werd, attendeerde de juf of meester ons daar wel op. Een beetje rekening houden met de buurt. Er wonen ook nog mensen om de school. Maar tegenwoordig moet alles wat kinderen doen maar goed gevonden worden.
pi_65073643
quote:

[..]

die vergelijking met vroeger loopt nogal mank. Scholen hadden (in ieder geval in mijn tijd) maar 2x een speelkwartier, dus dat geeft veel minder lawaai dan een KDV waarbij de kinderen de hele dag buiten hun longen uit hun lijf aan het gillen zijn.
Verder maken 3 kinderen van de thuisblijvende buurvrouw ook minder lawaai dan een KDV waar veel meer kinderen worden gestald, en ze zijn als het goed is groot deel van de dag op school.

Dat er dingen naar de kinderen gegooid worden is overdreven trouwens, er was naast de tuin van het KDV rommel gevonden dat vanaf de balkons van omwonenden gegooid moet zijn (Parool gisteren).
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:46:14 #66
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_65073706
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:10 schreef Gia het volgende:

[..]

Hé, ga es gauw terug naar je eigen topic, crossposter.
Dat is goed, dan val ik je daar lastig met de gevolgen van je eigen verbodswoede. Heb ik al niet eens iets geroepen over het verbieden van kinderen.....?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:47:02 #67
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_65073731
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:40 schreef Casos het volgende:

[..]

Oh, dus we moeten alles maar accepteren? En als we wel wat tegen de hangjongeren zeggen (alsof die op een KDV gaan hangen......), mogen we dan wel klagen over die kinderen? Want het lijkt wel of het erom gedaan wordt.

Wij mochten vroegen op school spelen, voetballen etc.etc. maar als er teveel herrie gemaakt werd, attendeerde de juf of meester ons daar wel op. Een beetje rekening houden met de buurt. Er wonen ook nog mensen om de school. Maar tegenwoordig moet alles wat kinderen doen maar goed gevonden worden.
Als je kinderen van 1, 2 en 3 jaar gaat aanvallen met eieren en een megafoon zit je per definitie FOUT. Dan heb je GEEN ENKEL RECHT op begrip. Dan mag je wat mij betreft de man met de rauwe kabeljouw achterna!
pi_65073837
quote:

[..]

Vroeger liepen die kinderen niet zo dom te schreeuwen.
quote:
Typisch zo'n asociale moeder helemaal geobsedeerd door de eigen kinderen "Spelende kinderen is geen herrie en speelgoed is geen rommel." , kinderen die alles mogen maken een teringherrie als ze met meer dan 2 bij mekaar zijn. Maar zo'n kind is dan heilig en mag niks in de weg gelegd worden, die moet dan lekker kunnen joelen en schreeuwen dat het een lieve lust is, het zijn toch maar onbekenden die er last van hebben.

Kinderen horen erbij ja, en die hoeven echt niet stil te zijn, maar opvoeding hoort er ook bij en een kind leren dat je niet zo hard mogelijk door mekaar gaat schreeuwen is best mogelijk.
quote:
Scholen zijn overdag open. Als je werkt, heb je geen last van kinderen.Werk je aan huis en ben je tegenover een school gaan wonen, dan kun je twee dingen doen, je huis isoleren en ramen en deuren gesloten houden, of verhuizen. Maar eisen dat die kinderen binnen moeten blijven, slaat echt nergens op.
Als die school of die opvangondernemer wil dat die kinderen buiten spelen dan moet ie maar zorgen dat ze dat normaal doen. En anders maar op een industrieterrein.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_65073897
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:47 schreef DoctorB het volgende:

[..]

Als je kinderen van 1, 2 en 3 jaar gaat aanvallen met eieren en een megafoon zit je per definitie FOUT. Dan heb je GEEN ENKEL RECHT op begrip. Dan mag je wat mij betreft de man met de rauwe kabeljouw achterna!
Maar dat is maar 1 persoon. Er zijn veel meer klachten binnengekomen dan die alleen.
  donderdag 15 januari 2009 @ 16:02:54 #70
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_65074421
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:50 schreef Casos het volgende:

[..]

Maar dat is maar 1 persoon. Er zijn veel meer klachten binnengekomen dan die alleen.
tuurlijk en kinderen van 2 jaar maken onverdraagzaam hard geluid. Sure.
Stop met uitvreten en ga aan het werk.
pi_65074619
Niks mis met spelende kinderen. Hangjeugd daarintegen....
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_65074686
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:02 schreef DoctorB het volgende:

[..]

tuurlijk en kinderen van 2 jaar maken onverdraagzaam hard geluid. Sure.
Stop met uitvreten en ga aan het werk.
En ga jij lekker je kinderen opvoeden. Kinderen maken herrie en hedentendage veel te veel en alles moet maar geaccepteerd worden. Gek he, dat er mensen zijn die er een steeds grotere hekel aan krijgen.
pi_65075217
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:09 schreef Casos het volgende:
En ga jij lekker je kinderen opvoeden. Kinderen maken herrie en hedentendage veel te veel en alles moet maar geaccepteerd worden. Gek he, dat er mensen zijn die er een steeds grotere hekel aan krijgen.
Er was laatst op zondagmiddag een of ander kutwijf in de kroeg, die was zo blij dat ze eindelijk iets had gevonden waar ze goed voor was, baren namelijk, dat het haar naar het hoofd gestegen was en die besloot doodleuk een luier te gaan verschonen in de kroeg, op een tafel. Waar haal je het lef vandaan.

Ouders die iedereen maar voor de schenen rammen met hun kinderwagens, het hele pad versperren met twee naast mekaar, ouders die er doodleuk bij staan als hun kinderen met blikjes voetballen. Kinderen en nog eens kinderen, dan de ouders zelf, en de rest kan stikken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 15 januari 2009 @ 16:21:56 #74
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_65075275
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:09 schreef Casos het volgende:

[..]

niet mensen, onverdraagzame idioten. Altijd wijzen naar de ander. Dat zijn heul geen mensen.
pi_65075426
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:58 schreef Gia het volgende:

Mensen moeten wat verdraagzamer zijn.

, geldt dat ook t.a.v. rokers
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')