Geen idee eigenlijk..quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:25 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Nee zonet, leek wel afweergeschut ofzo.. Hebben de palestijnen dat uberhaupt?
Het zijn een paar journalisten, de Gaza-strook is afgesloten. Niemand kan eruit of erin. 1.5 miljoen mensen wonen daar op een oppervlak ter grootte van Texel. De journalisten hebben een camera en laptop bij zich en zitten in een hoog gebouw die uitkijkt op de strook. Vanuit daar leveren ze live beelden van de bombardementen die gedurende hun verblijf daar gebeuren.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:26 schreef Harajuku. het volgende:
Wat doet ie met zn cam
Overlay uitzetten, in wmp > opties > geavanceerd > modus voor hoge kwaliteit aanquote:Op donderdag 15 januari 2009 01:28 schreef Sensation89 het volgende:
hoe maak je plaatjes van de explosies? Printscreen werkt niet hier, dan toont ie de video in het zwart...
quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:29 schreef Gizmo12 het volgende:
[..]
Het zijn een paar journalisten, de Gaza-strook is afgesloten. Niemand kan eruit of erin. 1.5 miljoen mensen wonen daar op een oppervlak ter grootte van Texel. De journalisten hebben een camera en laptop bij zich en zitten in een hoog gebouw die uitkijkt op de strook. Vanuit daar leveren ze live beelden van de bombardementen die gedurende hun verblijf daar gebeuren.
capiche?
Ik heb het over no sound en wazig beeldquote:Op donderdag 15 januari 2009 01:29 schreef Gizmo12 het volgende:
[..]
Het zijn een paar journalisten, de Gaza-strook is afgesloten. Niemand kan eruit of erin. 1.5 miljoen mensen wonen daar op een oppervlak ter grootte van Texel. De journalisten hebben een camera en laptop bij zich en zitten in een hoog gebouw die uitkijkt op de strook. Vanuit daar leveren ze live beelden van de bombardementen die gedurende hun verblijf daar gebeuren.
capiche?
zie post, ik denk niet in livestation, of dat moet ook gewoon mediaspeler zijn?quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:33 schreef Sensation89 het volgende:
hoe zet je overlay uit? en kan dat ook in livestation?
ah heb het nu, thxquote:Op donderdag 15 januari 2009 01:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
zie post, ik denk niet in livestation, of dat moet ook gewoon mediaspeler zijn?
een programma als gadwin printscreen is ook erg handigquote:
Overheen gelezenquote:
Nee, dat is al een tijdje weer terugquote:Op donderdag 15 januari 2009 01:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Overheen gelezen.
Maar heb je ook geen geluid.. Ik wel namelijk.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, dat is al een tijdje weer terug
mrc room?quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:44 schreef yavanna het volgende:
Iemand een ww van de mcr room'?
http://www.ustream.tv/channel/live-mcr-roomquote:
1 2 3 | 03:04 Boogiefish : rooster=male chicken 00:09 ustreamer-91176 : hamas is a country |
Dat dus.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:49 schreef Recce het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/live-mcr-room
Een stream van een Tsjech die Ramattan tv met z'n satellietschotel oppikt.
Die tsjech is overigens gehackt. dus die kun je wegstrepen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar moet je een password voor hebben ja.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Snap er niets van. Hij heeft toch de mcr room met een ww nu. Of is 'dat' gehackt?quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Die tsjech is overigens gehackt. dus die kun je wegstrepen.
Dat was dezelfde inderdaad.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Daar moet je een password voor hebben ja.![]()
Ik dacht dat hij hier zat:
http://www.ustream.tv/channel/rick-one
Als we het over dezelfde persoon hebben tenminste..
Yeps, teleporter. Maar Rick One is weer off, dus ik nam aan dat hij weer in mcr zat nu.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Daar moet je een password voor hebben ja.![]()
Ik dacht dat hij hier zat:
http://www.ustream.tv/channel/rick-one
Als we het over dezelfde persoon hebben tenminste..
Die room was gehackt maar hij heeft het op de een of andere manier recht weten te trekken. Channel is nu invite only.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:53 schreef yavanna het volgende:
[..]
Snap er niets van. Hij heeft toch de mcr room met een ww nu. Of is 'dat' gehackt?
Aha. Best klote dan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:54 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Die room was gehackt maar hij heeft het op de een of andere manier recht weten te trekken. Channel is nu invite only.
Zit jij nu in die invite only channel?quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:57 schreef venomsnake het volgende:
Wat een gedoe met die streams ook steeds.![]()
Raar dat er niet gewoon een goede betrouwbare stream van is die 24/7 uitzendt.
Nee, ik heb geen password van die roomquote:Op donderdag 15 januari 2009 01:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Zit jij nu in die invite only channel?
Ik denk de site niet, alleen de chat. dat is gewoon mircquote:Op donderdag 15 januari 2009 01:54 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Die room was gehackt maar hij heeft het op de een of andere manier recht weten te trekken. Channel is nu invite only.
http://switch434-01.castup.net/cunet/gm.asp?ai=434&ar=CH2News_2 is toch prima ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:57 schreef venomsnake het volgende:
Wat een gedoe met die streams ook steeds.![]()
Raar dat er niet gewoon een goede betrouwbare stream van is die 24/7 uitzendt.
knap, die doet het nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 02:01 schreef Gizmo12 het volgende:
http://zapruder.nl/portal/artikel/live_webcam_vanuit_gaza_stad/
ik volg het gewoon hier
Die host gaf iig aan dat zijn pc aangevallen werd.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk de site niet, alleen de chat. dat is gewoon mirc
bull, niemand weet hem te vinden, alles gaat via justin.tvquote:Op donderdag 15 januari 2009 02:04 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Die host gaf iig aan dat zijn pc aangevallen werd.
Heb net nog met hem gesproken. De beste man heet Teleport.quote:Op donderdag 15 januari 2009 02:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
bull, niemand weet hem te vinden, alles gaat via justin.tv
quote:Op donderdag 15 januari 2009 02:12 schreef Gizmo12 het volgende:
[..]
bij mij wel, heb je wel laatste versie wmp?
Ik dacht een ontruiming ofzoquote:
Protest tegen een schietincident van een BART agentquote:Op donderdag 15 januari 2009 02:23 schreef NoizEkick het volgende:
Het is in ieder geval in San Francisco.
Yep:quote:Op donderdag 15 januari 2009 02:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Protest tegen een schietincident van een BART agent
wordt lekker rellen in de VS, Obama is ook net op tijdquote:A former transit police officer has been charged with murder for the fatal shooting of an unarmed and allegedly restrained black man in a racially charged case that has outraged residents and community leaders and set off violent protests.
Dat is niet zo best...quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:34 schreef venomsnake het volgende:
UN Headquarter compound wordt bestookt in Gaza Stad volgens Al Jazeera.
Hoiquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:50 schreef Robijn1961 het volgende:
Hoi venomsnake, welke stream doet het op dit moment?
Heb hem maar aangezet, inderdaad flink wat rook.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:46 schreef venomsnake het volgende:
Jawel, veel rookpluimen boven de stad..
Ook zie je veel van die fosforbommen ontploffen, gewoon midden in de stad.
VLC werkt ook prima.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hoi.
Deze werkt momenteel goed:
http://switch434-01.castup.net/cunet/gm.asp?ai=434&ar=CH2News_2
Openen in WMP.
Bestand -> URL openen -> Volledige URL plakkenquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:52 schreef Robijn1961 het volgende:
Ja, die blijft bij mij dus steeds op zwart........hoe open ik dat in WMP?
WMP openen, en daar de optie "url openen" kiezen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:52 schreef Robijn1961 het volgende:
Ja, die blijft bij mij dus steeds op zwart........hoe open ik dat in WMP?
Gamma!quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
WMP openen, en daar de optie "url openen" kiezen.
Vervolgens plak je de link in dat venster en druk je op OK.
Moet kunnen, toch.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:46 schreef venomsnake het volgende:
Ook zie je veel van die fosforbommen ontploffen, gewoon midden in de stad.
Beeld is nu bij mij op zwart, wel geluidquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:56 schreef Impry het volgende:
[..]
Gamma!
Hapert het beeld bij jullie ook regelmatig? (niet bufferen)
Heb het idee dat hij op het hele uur altijd overgaat naar een andere stream-link.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:10 schreef venomsnake het volgende:
Beeld hier ook even op zwart..
Heb hier geen geluid, komt dat trillen nou van inslagen of wordt de cameraman een beetje angstig?quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:15 schreef Robijn1961 het volgende:
Weer beeld, en tis een hel
Ik heb wel geluid, dat is de hele tijd stabiel....quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:21 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Heb hier geen geluid, komt dat trillen nou van inslagen of wordt de cameraman een beetje angstig?
Probeer 1 van de streams die de anderen een kwartier geleden hebben gegeven danquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:22 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik heb wel geluid, dat is de hele tijd stabiel....
Die flat staat dus te branden, bovenste verdiepingen waren voor de media.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:54 schreef Impry het volgende:
Staat die flat nou in de fik? Of komt die rook erachter vandaan van een ander gebouw?
Fuel tank naast het ziekenhuis volgens Al Jazeera.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:15 schreef yavanna het volgende:
Staat iets goed in brand.
Licht geraakt, maar vooral naast het ziekenhuis is de schade behoorlijk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:17 schreef yavanna het volgende:
Is het ziekenhuis zelf ook getroffen?
De kans is wel groot dat ze op de hoogte zijn van deze feed en als ze de andere persmuskieten al aan het wegbranden zijn is de kans inderdaad groot dat dit ook ophoudt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:21 schreef -jos- het volgende:
De israelische grondtroepen schijnen zeer dicht bij de cameraposities te zijn, dus misschien dat over een paar uur alle streams weg zijn...
Fase 3 betekent een grote grondaanval met huis aan huis gevechten..quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:29 schreef Impry het volgende:
Dit is inderdaad een erg grote aanval. En fase 3 houdt in?
Zo, die gaat er waarschijnlijk met de zweep over.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Fase 3 betekent een grote grondaanval met huis aan huis gevechten..
[ afbeelding ]
Dat is dat grietje van CNN geloof ik![]()
.
Pff... heftig.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:30 schreef -jos- het volgende:
De gasten in de chat zeggen dat vannacht echt de ergste was tot nu toe, ze zeggen dat zon beetje overal tegelijk witte fosfor werd gestrooid. Ze zijn zon beetje in shock en hebben het ook niet opgenomen..
Welke chat zit je op dit moment? Live MCR Room is password-beveiligd en Rick one is niet echt druk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:30 schreef -jos- het volgende:
De gasten in de chat zeggen dat vannacht echt de ergste was tot nu toe, ze zeggen dat zon beetje overal tegelijk witte fosfor werd gestrooid. Ze zijn zon beetje in shock en hebben het ook niet opgenomen..
Volgens mij was die rook vannacht voornl van de tanks e.d. Mensen van die chat hebben wel alles opgenomen en op YT gezet. De wereld mag/moet best zien wat daar gaande is.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:30 schreef -jos- het volgende:
Hopenlijk blijft dat zo.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:20 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Licht geraakt, maar vooral naast het ziekenhuis is de schade behoorlijk.
Gelukkig heeft het ziekenhuis zelf geen voltreffer gehad.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:35 schreef venomsnake het volgende:
Die grote rookwolk komt van een vuur bij het VN gebouw.
Het is een Fosforbrand volgens mensen van de VN.
Moelijk uit te maken omdat water niet helpt, ze moeten er poeder over gooien oid zeggen ze.
/join #live-mcr-roomquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:45 schreef Impry het volgende:
[..]
Welke chat zit je op dit moment? Live MCR Room is password-beveiligd en Rick one is niet echt druk.
Zijn het ook allemaal andere camera's? Of gebruiken ze gewoon dezelfde feed?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:11 schreef venomsnake het volgende:
Al Jazeera staat nu met haar camera op hetzelfde balkon als Ramattan geloof ik..
Edit:
Ze staan dus met zijn allen op een dak daar.![]()
Andere camera's.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:17 schreef Impry het volgende:
[..]
Zijn het ook allemaal andere camera's? Of gebruiken ze gewoon dezelfde feed?
Nee.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:22 schreef Impry het volgende:
En dat heb je dan weer niet gecapped zeker? (ik ben altijd wel geïnteresseerd in een blik achter de schermen als cameraman zijnde)
Met Screenvirtuoso neem ik een stukje op (F3 drukken), hij slaat het dan op als .avi.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:02 schreef rgras het volgende:
Venomsnake.. hoe maak je die gifjes?
Bedankt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Met Screenvirtuoso neem ik een stukje op (F3 drukken), hij slaat het dan op als .avi.
Die .avi open ik met Gif Movie Gear en sla het op als .gif
Kwestie van seconden als je het onder de knie hebt.
Leuk om te zien, dankje!quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:20 schreef venomsnake het volgende:
Het gebouw van Ramattan:
[ afbeelding ]
Een camera van Ramattan:
[ afbeelding ]
Explosie vlakbij het gebouw.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:42 schreef rgras het volgende:
Wat gebeurde er? Ik zie ze opeens allemaal naar 't raam rennen.
www.livestation.comquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:44 schreef rgras het volgende:
Waar is Aljazeera te bekijken?
Even Livestation downloaden. Dan kun je een zooi nieuwszenders in hele goede kwaliteit bekijken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:44 schreef rgras het volgende:
Waar is Aljazeera te bekijken?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Even Livestation downloaden. Dan kun je een zooi nieuwszenders in hele goede kwaliteit bekijken.
Edit, wat NoizEkick zegt dus..
Hier ook niet meer..quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:17 schreef rgras het volgende:
Doet http://switch434-01.castup.net/cunet/gm.asp?ai=434&ar=CH2News_2 het bij jullie ook al niet meer?
Ja, ze is wel mooi he?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:42 schreef venomsnake het volgende:
Bedankt Impry.
[ afbeelding ]
Wat een lekker ding.
quote:
Nice!quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:47 schreef Impry het volgende:
http://docs.google.com/View?docid=ddctb4z8_34grvh9qgt
Daar sowieso een lijst met allerlei stream-links
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:02 schreef rgras het volgende:
http://i44.tinypic.com/29gj1c8.png Iemand nog andere interessante streams?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:02 schreef rgras het volgende:
http://i44.tinypic.com/29gj1c8.png Iemand nog andere interessante streams?
dit is gisteravond al begonnen, BQ...en gaat maar door.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:53 schreef beequeen het volgende:
Zo dan, wat gaat het weer tekeer zeg.
Ik word hier dus helemaal niet goed van. Wat een ellende zeg.quote:
Normaal is het alleen 's avonds erg, dus verwacht nu alleen maar dat het nog erger wordt dan wat we vandaag hebben gezien.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik word hier dus helemaal niet goed van. Wat een ellende zeg.![]()
Ik hoop dat de avond en nacht rustiger verloopt. Het is de hele dag al raak.
Gofferdegoffer, het zal toch niet waar zijn. Ik denk dat ik de stream maar uitzet, mijn maag draait inmiddels om.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:08 schreef Impry het volgende:
Normaal is het alleen 's avonds erg, dus verwacht nu alleen maar dat het nog erger wordt dan wat we vandaag hebben gezien.
daarom kan ik even niet zo vrolijk posten,,snap jequote:Op donderdag 15 januari 2009 16:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gofferdegoffer, het zal toch niet waar zijn. Ik denk dat ik de stream maar uitzet, mijn maag draait inmiddels om.
Zoek er hier maar één uit.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:24 schreef Gizmo12 het volgende:
via welke link moet ik nou kijekn?
Nu doet hij het weer hier:quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:28 schreef NoizEkick het volgende:
Beeld nu op zwart hier overigens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |