Fuel tank naast het ziekenhuis volgens Al Jazeera.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:15 schreef yavanna het volgende:
Staat iets goed in brand.

Licht geraakt, maar vooral naast het ziekenhuis is de schade behoorlijk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:17 schreef yavanna het volgende:
Is het ziekenhuis zelf ook getroffen?

De kans is wel groot dat ze op de hoogte zijn van deze feed en als ze de andere persmuskieten al aan het wegbranden zijn is de kans inderdaad groot dat dit ook ophoudt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:21 schreef -jos- het volgende:
De israelische grondtroepen schijnen zeer dicht bij de cameraposities te zijn, dus misschien dat over een paar uur alle streams weg zijn...

Fase 3 betekent een grote grondaanval met huis aan huis gevechten..quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:29 schreef Impry het volgende:
Dit is inderdaad een erg grote aanval. En fase 3 houdt in?

.
.

Zo, die gaat er waarschijnlijk met de zweep over.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Fase 3 betekent een grote grondaanval met huis aan huis gevechten..
[ afbeelding ]
Dat is dat grietje van CNN geloof ik
.

Pff... heftig.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:30 schreef -jos- het volgende:
De gasten in de chat zeggen dat vannacht echt de ergste was tot nu toe, ze zeggen dat zon beetje overal tegelijk witte fosfor werd gestrooid. Ze zijn zon beetje in shock en hebben het ook niet opgenomen..

Welke chat zit je op dit moment? Live MCR Room is password-beveiligd en Rick one is niet echt druk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:30 schreef -jos- het volgende:
De gasten in de chat zeggen dat vannacht echt de ergste was tot nu toe, ze zeggen dat zon beetje overal tegelijk witte fosfor werd gestrooid. Ze zijn zon beetje in shock en hebben het ook niet opgenomen..

Volgens mij was die rook vannacht voornl van de tanks e.d. Mensen van die chat hebben wel alles opgenomen en op YT gezet. De wereld mag/moet best zien wat daar gaande is.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:30 schreef -jos- het volgende:

Hopenlijk blijft dat zo.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:20 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Licht geraakt, maar vooral naast het ziekenhuis is de schade behoorlijk.
Gelukkig heeft het ziekenhuis zelf geen voltreffer gehad.

quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:35 schreef venomsnake het volgende:
Die grote rookwolk komt van een vuur bij het VN gebouw.
Het is een Fosforbrand volgens mensen van de VN.
Moelijk uit te maken omdat water niet helpt, ze moeten er poeder over gooien oid zeggen ze.

/join #live-mcr-roomquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:45 schreef Impry het volgende:
[..]
Welke chat zit je op dit moment? Live MCR Room is password-beveiligd en Rick one is niet echt druk.

Zijn het ook allemaal andere camera's? Of gebruiken ze gewoon dezelfde feed?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:11 schreef venomsnake het volgende:
Al Jazeera staat nu met haar camera op hetzelfde balkon als Ramattan geloof ik..
Edit:
Ze staan dus met zijn allen op een dak daar.

Andere camera's.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:17 schreef Impry het volgende:
[..]
Zijn het ook allemaal andere camera's? Of gebruiken ze gewoon dezelfde feed?

)
 )

Nee.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:22 schreef Impry het volgende:
En dat heb je dan weer niet gecapped zeker? (ik ben altijd wel geïnteresseerd in een blik achter de schermen als cameraman zijnde)

Met Screenvirtuoso neem ik een stukje op (F3 drukken), hij slaat het dan op als .avi.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:02 schreef rgras het volgende:
Venomsnake.. hoe maak je die gifjes?

Bedankt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Met Screenvirtuoso neem ik een stukje op (F3 drukken), hij slaat het dan op als .avi.
Die .avi open ik met Gif Movie Gear en sla het op als .gif
Kwestie van seconden als je het onder de knie hebt.

Leuk om te zien, dankje!quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:20 schreef venomsnake het volgende:
Het gebouw van Ramattan:
[ afbeelding ]
Een camera van Ramattan:
[ afbeelding ]

Explosie vlakbij het gebouw.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:42 schreef rgras het volgende:
Wat gebeurde er? Ik zie ze opeens allemaal naar 't raam rennen.

www.livestation.comquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:44 schreef rgras het volgende:
Waar is Aljazeera te bekijken?

Even Livestation downloaden. Dan kun je een zooi nieuwszenders in hele goede kwaliteit bekijken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:44 schreef rgras het volgende:
Waar is Aljazeera te bekijken?

quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Even Livestation downloaden. Dan kun je een zooi nieuwszenders in hele goede kwaliteit bekijken.
Edit, wat NoizEkick zegt dus..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |