VLC werkt ook prima.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hoi.
Deze werkt momenteel goed:
http://switch434-01.castup.net/cunet/gm.asp?ai=434&ar=CH2News_2
Openen in WMP.

Bestand -> URL openen -> Volledige URL plakkenquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:52 schreef Robijn1961 het volgende:
Ja, die blijft bij mij dus steeds op zwart........hoe open ik dat in WMP?

WMP openen, en daar de optie "url openen" kiezen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:52 schreef Robijn1961 het volgende:
Ja, die blijft bij mij dus steeds op zwart........hoe open ik dat in WMP?

Gamma!quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
WMP openen, en daar de optie "url openen" kiezen.
Vervolgens plak je de link in dat venster en druk je op OK.

Moet kunnen, toch.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:46 schreef venomsnake het volgende:
Ook zie je veel van die fosforbommen ontploffen, gewoon midden in de stad.

Beeld is nu bij mij op zwart, wel geluidquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:56 schreef Impry het volgende:
[..]
Gamma!
Hapert het beeld bij jullie ook regelmatig? (niet bufferen)

Heb het idee dat hij op het hele uur altijd overgaat naar een andere stream-link.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:10 schreef venomsnake het volgende:
Beeld hier ook even op zwart..

Heb hier geen geluid, komt dat trillen nou van inslagen of wordt de cameraman een beetje angstig?quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:15 schreef Robijn1961 het volgende:
Weer beeld, en tis een hel

Ik heb wel geluid, dat is de hele tijd stabiel....quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:21 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Heb hier geen geluid, komt dat trillen nou van inslagen of wordt de cameraman een beetje angstig?

Probeer 1 van de streams die de anderen een kwartier geleden hebben gegeven danquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:22 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik heb wel geluid, dat is de hele tijd stabiel....

Die flat staat dus te branden, bovenste verdiepingen waren voor de media.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:54 schreef Impry het volgende:
Staat die flat nou in de fik? Of komt die rook erachter vandaan van een ander gebouw?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |