Ik kon er op zich wel een glimlach van op mijn gezicht toveren. Ik dacht altijd dat men in Amsterdam het niet belangrijk vond om zich met de tegenstander bezig te houden.quote:
Je gaat ze toch niet serieus nemen héquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:53 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik kon er op zich wel een glimlach van op mijn gezicht toveren. Ik dacht altijd dat men in Amsterdam het niet belangrijk vond om zich met de tegenstander bezig te houden.
AFCA? Ik heb al eerder begrepen dat velen vinden dat die niet serieus genomen hoeven worden inderdaad.. Hoe vaak heeft die site vorig jaar op zwart gestaan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:57 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je gaat ze toch niet serieus nemen hé?
Nah dat is nog niet het ergste. Maar meer p$v, Haagse Flopjes en de havenslaven die ervoor gezorgd hebben dat ik ze niet serieus neemquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:59 schreef Prosac het volgende:
[..]
AFCA? Ik heb al eerder begrepen dat velen vinden dat die niet serieus genomen hoeven worden inderdaad.. Hoe vaak heeft die site vorig jaar op zwart gestaan?
Ja, maar deze heeft overal tieten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:23 schreef Grulez het volgende:
Het moest toch achter een link?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:45 schreef BB-boy het volgende:
Ik moet ineens aan Total Recall denken.
[ afbeelding ]
En ik wilde dit jaar nog wel zo graag meedoenquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:23 schreef Dos37 het volgende:
Ben nu de elfstedentocht aan het kijken van gisteren, geweldig zeg.
Is het 1997 vandaag?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:23 schreef Dos37 het volgende:
Ben nu de elfstedentocht aan het kijken van gisteren, geweldig zeg.
Ik wil ook ooit aan de Elfstedentocht meedoen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:30 schreef Breach het volgende:
[..]
En ik wilde dit jaar nog wel zo graag meedoen![]()
Keywords: Deceptie, cracker, eendenvet
Jullie zijn in Groningen toch 110% Antifries? Dan boycotten jullie toch ook al het Friese nieuws?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:33 schreef Grulez het volgende:
[..]
Heb je de elfstedentocht van gister gemist?
Ik kan het ook totaal niet. En moet ook nog 3,5 uur rijden ofzo, wil ik in Ljauwert zijn. Dus ik denk niet dat het hem voor mij gaat worden. Al heb ik wel met kippenvel naar dat stukje gekeken van die man die 12 seconden te laat was. En dat legendarische commentaar van Mart Smeets geeft het dan nog een extra lading mee.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik wil ook ooit aan de Elfstedentocht meedoen.
Maar moet tocht echt eerst leren normaal te schaatsen
Precies. Het is gewoon een bizarre prestatie als je het volbrengt. En ik wil het best proberen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik kan het ook totaal niet. En moet ook nog 3,5 uur rijden ofzo, wil ik in Ljauwert zijn. Dus ik denk niet dat het hem voor mij gaat worden. Al heb ik wel met kippenvel naar dat stukje gekeken van die man die 12 seconden te laat was. En dat legendarische commentaar van Mart Smeets geeft het dan nog een extra lading mee.
Ikzelf heb niet zo heel veel met de Elfstedentocht. Mede omdat ik kou verschrikkelijk haat. Echter ben je wel een held als je 200 km over verschrikkelijk slecht ijs rijdt. Alsof je de Tour over een zandpad rijdt.
Ik kan niet schaatsen, lijkt me ook wel gaaf anders.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:30 schreef Breach het volgende:
[..]
En ik wilde dit jaar nog wel zo graag meedoen![]()
Keywords: Deceptie, cracker, eendenvet
quote:
Veel gebeurd in één week, als je het zo bekijkt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:13 schreef sjimz het volgende:
Het is inderdaad al weer bijna vrijdag.
Valt toch wel mee, of niet?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:18 schreef Breach het volgende:
[..]
Veel gebeurd in één week, als je het zo bekijkt.
Ja, als je een paar dagen vrij neemt wel jaquote:
Doe maar niet, kan ik alles weeeeeer gaan zitten editten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:28 schreef _Mike_ het volgende:
Zeg even tegen Prosac dat Gaymania gewoon je koosnaampje is.
Sorryquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:28 schreef _Mike_ het volgende:
Zeg even tegen Prosac dat Gaymania gewoon je koosnaampje is.
quote:
Heeft Danny het gemiddelde zelf uitgerekend ofzo?quote:Geregistreerd op: dinsdag 25 september 2007 @ 21:32
Laatste bezoek: 11 minuten, 46 seconden geleden.
Aantal posts: 4 (gemiddeld 1 per dag)
quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:42 schreef Grulez het volgende:
[..]
[..]
Heeft Danny het gemiddelde zelf uitgerekend ofzo?
Heb de saaiste week van het jaar, gaat echt traagquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:18 schreef Breach het volgende:
[..]
Veel gebeurd in één week, als je het zo bekijkt.
Wat studeer je dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Het was weer een saaie schooldag. Aan het einde van de maand maar kappen.
Studeer je Organisatiewetenschappen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Het was weer een saaie schooldag. Aan het einde van de maand maar kappen.
CMD (Communication & Multimedia Design).quote:
Nope.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:57 schreef Breach het volgende:
[..]
Studeer je Organisatiewetenschappen?
Ik ging bidden dat iedereen in Brabant ook griep kreeg, het begin is erquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Godver ben ik ziek geworden en heb ik net voor het eerst in 6 weken voetbaltraining![]()
ik ga wel![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:00 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik ging bidden dat iedereen in Brabant ook griep kreeg, het begin is er
Ben gelijk mijn eetlust kwijtquote:
Volgens mijn geheime bronnen welquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:10 schreef Adothehague het volgende:
Goedenavond heren.
Alles goed hier?
Nee, twee foutquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:10 schreef Adothehague het volgende:
Alles goed hier?
Beterschapquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:08 schreef RayMania het volgende:
Ik ben gisteren ziek naar huis gegaan, voor het eerst in volgens mij tien jaar school en werk. Had nog nooit griep gehad, maar weet nu wat het is.
De tering, wat voel ik mij brak.
Mooi.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
Volgens mijn geheime bronnen wel
Net na het sportjournaal zeker?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:13 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Mooi.
Ik heb binnenkort weer een nieuwtje van mijn bron die dichtbij Feyenoord staat.
Hoelaat en waar kan ik dat volgen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
Net na het sportjournaal zeker?
Dan slaap je alquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:15 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hoelaat en waar kan ik dat volgen?
Als ik weer geld heb, er zijn nu gewoon andere dingen waar ik mijn geld voor spaar (Uefa cup finale Ajax bijvoorbeeld)quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:19 schreef Adothehague het volgende:
den wanneer kom je weer wossen dan?
Oke, en vergeet het kampioenschap voor clubteams, de supercup en de cl finale niet he.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als ik weer geld heb, er zijn nu gewoon andere dingen waar ik mijn geld voor spaar (Uefa cup finale Ajax bijvoorbeeld)
Toch een 8quote:
Ben maar vijf dagen weggeweest hoor. Reden lijkt me volgens mij wel bekend.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:48 schreef toma het volgende:
Hej Ray, waar heb je al die tijd uitgesmurft?
MOD kamp?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ben maar vijf dagen weggeweest hoor. Reden lijkt me volgens mij wel bekend.
Azraël was ontsnapt toch..quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
En toen zag je de teringzooi bij Feyenoord en dacht je, 'oh oh, ik moet weer naar VBL', en het is nog nooit zo lief en rustig gegaan als deze dagen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
ik denk dat het iets te maken heeft met het gezeik tegen de mods en vooral sjimz?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
In één keer goed. Je zou mee moeten doen met Weekend Miljonairsquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:55 schreef toma het volgende:
[..]
ik denk dat het iets te maken heeft met het gezeik tegen de mods en vooral sjimz?
Dus het lag toch aan Sjimzquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
In één keer goed. Je zou mee moeten doen met Weekend Miljonairs.
Ik hoop iig dat de vakantie op de wadden je goed hebben gedaan rayquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hij kiest je toch nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:02 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik hoop iig dat de vakantie op de wadden je goed hebben gedaan ray.
Ik ben blij dat je er weer ben.
En hoe weet jij dat zo zekerquote:
Ik wil niet gekozen worden, ik wil gewoon mijn respect en waardering uiten dat ray weer terug is.quote:
Geheime bronnen, achter de schermenquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:12 schreef denthemen het volgende:
[..]
Geheime bronnen, achter de schermen
Ik weet niet eens wat dat is.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:45 schreef M0NTANA het volgende:
Wie kijkt er nog meer naar Waterboy?
http://www.imdb.com/title/tt0120484/quote:
Dan moet het wel een heel erge kutfilm zijnquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0120484/
Erg lame. Is op Veronica. Ga wel volleybal kijken op Sport1.
Wie is de mol is net afgelopen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:21 schreef koningdavid het volgende:
Dit en dat... komt er nog iets leuks op TV vanavond?
ik had wel een hulplijn nodig bij die vraag. Mag ik dan straks nog wel een extra hulplijn gebruiken of vervalt ie dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Een vriend bellen wordt voor jou lastig, maar misschien is de fifty-fifty wel wat voor jou!quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:32 schreef toma het volgende:
[..]
ik had wel een hulplijn nodig bij die vraag. Mag ik dan straks nog wel een extra hulplijn gebruiken of vervalt ie dan?
Ach, ik ben gewoon een sportieve kerel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:05 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Dan moet het wel een heel erge kutfilm zijn
ik had het publiek gevraagd om de kastjes erbij te pakken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Een vriend bellen wordt voor jou lastig, maar misschien is de fifty-fifty wel wat voor jou!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, ik ben gewoon een sportieve kerel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |