Precies. Het is gewoon een bizarre prestatie als je het volbrengt. En ik wil het best proberen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik kan het ook totaal niet. En moet ook nog 3,5 uur rijden ofzo, wil ik in Ljauwert zijn. Dus ik denk niet dat het hem voor mij gaat worden. Al heb ik wel met kippenvel naar dat stukje gekeken van die man die 12 seconden te laat was. En dat legendarische commentaar van Mart Smeets geeft het dan nog een extra lading mee.
Ikzelf heb niet zo heel veel met de Elfstedentocht. Mede omdat ik kou verschrikkelijk haat. Echter ben je wel een held als je 200 km over verschrikkelijk slecht ijs rijdt. Alsof je de Tour over een zandpad rijdt.
Ik kan niet schaatsen, lijkt me ook wel gaaf anders.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:30 schreef Breach het volgende:
[..]
En ik wilde dit jaar nog wel zo graag meedoen![]()
Keywords: Deceptie, cracker, eendenvet
quote:
Veel gebeurd in één week, als je het zo bekijkt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:13 schreef sjimz het volgende:
Het is inderdaad al weer bijna vrijdag.
Valt toch wel mee, of niet?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:18 schreef Breach het volgende:
[..]
Veel gebeurd in één week, als je het zo bekijkt.
Ja, als je een paar dagen vrij neemt wel jaquote:
Doe maar niet, kan ik alles weeeeeer gaan zitten editten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:28 schreef _Mike_ het volgende:
Zeg even tegen Prosac dat Gaymania gewoon je koosnaampje is.
Sorryquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:28 schreef _Mike_ het volgende:
Zeg even tegen Prosac dat Gaymania gewoon je koosnaampje is.
quote:
Heeft Danny het gemiddelde zelf uitgerekend ofzo?quote:Geregistreerd op: dinsdag 25 september 2007 @ 21:32
Laatste bezoek: 11 minuten, 46 seconden geleden.
Aantal posts: 4 (gemiddeld 1 per dag)
quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:42 schreef Grulez het volgende:
[..]
[..]
Heeft Danny het gemiddelde zelf uitgerekend ofzo?
Heb de saaiste week van het jaar, gaat echt traagquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:18 schreef Breach het volgende:
[..]
Veel gebeurd in één week, als je het zo bekijkt.
Wat studeer je dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Het was weer een saaie schooldag. Aan het einde van de maand maar kappen.
Studeer je Organisatiewetenschappen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Het was weer een saaie schooldag. Aan het einde van de maand maar kappen.
CMD (Communication & Multimedia Design).quote:
Nope.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:57 schreef Breach het volgende:
[..]
Studeer je Organisatiewetenschappen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |