Dat had er al moeten zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:22 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Een voordeel wat kan gaan komen in mijn ogen.
Waarom?quote:
LEZEN, je kan daar geen abonnementen opladen op je chipkaartquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:28 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Waarom?
Er zijn wel degelijk verkooppunten buiten rotterdam, houd eens op met die leugens.
http://www.ret.nl/service(...)DF/postkantoren.ashx
http://www.ret.nl/service-en-verkoop/~/media/PDF/Primera.ashx
Waarom moet dat overal kunnen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:30 schreef macca728 het volgende:
[..]
LEZEN, je kan daar geen abonnementen opladen op je chipkaart
In fucking 3 jaar testen hadden ze dat toch wel al moeten kunne realiseren. Hoe moelijk moet het geweest zijn om bestaande functionaliteit te inventariseren en daarbij een product te ontwikkelen die minimaal de bestaande functionaliteit heeft en daarbij dan nog de nieuwe mogelijkheden van opwaarderen via internet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:22 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Een voordeel wat kan gaan komen in mijn ogen.
omdat het nu wel kan misschien ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:32 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Waarom moet dat overal kunnen?
Zodat jij wat te zeiken hebt dat het niet kan zeker.
ja mijn ovhipkaart.nl is al 3 jaar in gebruikquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:34 schreef Basp1 het volgende:
[..]
In fucking 3 jaar testen hadden ze dat toch wel al moeten kunne realiseren. Hoe moelijk moet het geweest zijn om bestaande functionaliteit te inventariseren en daarbij een product te ontwikkelen die minimaal de bestaande functionaliteit heeft en daarbij dan nog de nieuwe mogelijkheden van opwaarderen via internet.
Geen idee. Maar jij als IT'er draait er natuurlijk je hand niet voor om en kan het zo gaan implementeren. Misschien moet je eens jouw hulp aan bieden als jij zo goed weet hoe dat kan en hoe men een systeem 100% werkend kan maken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:34 schreef Basp1 het volgende:
[..]
In fucking 3 jaar testen hadden ze dat toch wel al moeten kunne realiseren. Hoe moelijk moet het geweest zijn om bestaande functionaliteit te inventariseren en daarbij een product te ontwikkelen die minimaal de bestaande functionaliteit heeft en daarbij dan nog de nieuwe mogelijkheden van opwaarderen via internet.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:36 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Geen idee. Maar jij als IT'er draait er natuurlijk je hand niet voor om en kan het zo gaan implementeren. Misschien moet je eens jouw hulp aan bieden als jij zo goed weet hoe dat kan en hoe men een systeem 100% werkend kan maken.
lul maar niet, dit is gebruikt als argument VOOR de chipkaartquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:38 schreef snowgoon het volgende:
Toch wel bijzonder dat mensen telkens weer nieuwe dingen verzinnen om een nieuw product af te kraken.
"Ze gaan al m'n reisgegevens downloaden" "je kunt nog niet via internet alles regelen"
Geen idee. Maar dat kan Basp1 jou vast wel uitleggen. Hij weet wel dat dergelijke systemen binnen 1 dag 100% kunnen functioneren.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:38 schreef macca728 het volgende:
[..]
100%
het werkt dus helaaml nog niet om via internet reistegoed op te laden
Hoe kan dat dan ?
Die site is vooral ter informatie. De mogelijkheid om kaarten via internet te kopen is niet iets waarvan ze al drie jaar roepen dat het gaat gebeuren.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:39 schreef macca728 het volgende:
[..]
lul maar niet, dit is gebruikt als argument VOOR de chipkaart
Feit is dat het niet werkt en die site al 3 jaar actief is.
ja dat is echt lulkoekquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:40 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Die site is vooral ter informatie. De mogelijkheid om kaarten via internet te kopen is niet iets waarvan ze al drie jaar roepen dat het gaat gebeuren.
Ik ben geen IT'er gewoon een werktuigbouwkundige die logisch kan nadenken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:36 schreef snowgoon het volgende:
Geen idee. Maar jij als IT'er draait er natuurlijk je hand niet voor om en kan het zo gaan implementeren. Misschien moet je eens jouw hulp aan bieden als jij zo goed weet hoe dat kan en hoe men een systeem 100% werkend kan maken.
Geen idee waarom dat nog niet kan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:42 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja dat is echt lulkoek
waarom kan ik wel een chipkaart kopen via internet met saldo maar niiet via internet opladen ?
Jij kunt logisch nadenken maar toch ga je credit crad gegevens vergelijken met reisgegevens. Die vind ik apart.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik ben geen IT'er gewoon een werktuigbouwkundige die logisch kan nadenken.![]()
Dat zouden meer mensen moeten doen.![]()
Velen zijn te snel geimponeerd door het slappe marketing gezever van verkopers, of een gelikte presentaties.
Men moet die markteing mensen wel even aanhoren en dan meteen die ballon doorprikken door 2 kritische vragen te stellen en ze hiermee terug naar hun verkoop kantoor te sturen.![]()
Ik heb hier wel vaker van die verkopers over de vloer met producten die zogenaamd alles kunnen, dan zeg ik leuk dit is de praktijk, laat maar zien dat het product kan wat jij zegt dat het kan. En dan wordt het vaak stil, of blijkt het toch niet zo te zijn als men het mij wou verkopen.
waarom ? site is toch niet van RET ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:46 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Geen idee waarom dat nog niet kan.
Ga het bij je vrienden van de RET vragen.
Dat zal vast nog wel komen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:46 schreef macca728 het volgende:
als ze mijn rekeningnummer weten, want ik kan wel automatisch opladen kiezen, moet ik gewoon alle reisporducten van alle aanbieders kunnen kopen.
Dat lijkt me logisch
nee per 29-01-09 moet ik verplicht met die kaart reizenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:48 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Dat zal vast nog wel komen.
Je zit al drie jaar te wachten, dan kan dat er ook nog wel bij.
Je bent weer ergens anders over bezig.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:48 schreef macca728 het volgende:
[..]
waarom ? site is toch niet van RET ?
mijnovchipkaart.nlquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:49 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Je bent weer ergens anders over bezig.
Ik kan je niet bijhouden... Dan ga je het toch vragen aan die site waar je het wel over hebt. Vast wel een manier om een mailtje te sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |