abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65070257
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:22 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Een voordeel wat kan gaan komen in mijn ogen.
Dat had er al moeten zijn.
pi_65070290
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:23 schreef macca728 het volgende:

[..]

Dat had er al moeten zijn.
zeker als er geen verkoopunten zijn buiten Rotterdam
van abonnementen
pi_65070433
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:23 schreef macca728 het volgende:

[..]

Dat had er al moeten zijn.
Waarom?

Er zijn wel degelijk verkooppunten buiten rotterdam, houd eens op met die leugens.

http://www.ret.nl/service(...)DF/postkantoren.ashx
http://www.ret.nl/service-en-verkoop/~/media/PDF/Primera.ashx
pi_65070495
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:28 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Waarom?

Er zijn wel degelijk verkooppunten buiten rotterdam, houd eens op met die leugens.

http://www.ret.nl/service(...)DF/postkantoren.ashx
http://www.ret.nl/service-en-verkoop/~/media/PDF/Primera.ashx
LEZEN, je kan daar geen abonnementen opladen op je chipkaart
pi_65070571
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:30 schreef macca728 het volgende:

[..]

LEZEN, je kan daar geen abonnementen opladen op je chipkaart
Waarom moet dat overal kunnen?
Zodat jij wat te zeiken hebt dat het niet kan zeker.
pi_65070643
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:22 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Een voordeel wat kan gaan komen in mijn ogen.
In fucking 3 jaar testen hadden ze dat toch wel al moeten kunne realiseren. Hoe moelijk moet het geweest zijn om bestaande functionaliteit te inventariseren en daarbij een product te ontwikkelen die minimaal de bestaande functionaliteit heeft en daarbij dan nog de nieuwe mogelijkheden van opwaarderen via internet.
pi_65070649
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:32 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Waarom moet dat overal kunnen?
Zodat jij wat te zeiken hebt dat het niet kan zeker.
omdat het nu wel kan misschien ?
Nee elke keer als ik jouw argument onder uitschop ben ik een zeikert

Het zou toch online ook mogelijk zijn, nou dus niet
pi_65070697
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:34 schreef Basp1 het volgende:

[..]

In fucking 3 jaar testen hadden ze dat toch wel al moeten kunne realiseren. Hoe moelijk moet het geweest zijn om bestaande functionaliteit te inventariseren en daarbij een product te ontwikkelen die minimaal de bestaande functionaliteit heeft en daarbij dan nog de nieuwe mogelijkheden van opwaarderen via internet.
ja mijn ovhipkaart.nl is al 3 jaar in gebruik

je kan niets opladen, zelfs geen saldo nog via internet
pi_65070750
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:34 schreef Basp1 het volgende:

[..]

In fucking 3 jaar testen hadden ze dat toch wel al moeten kunne realiseren. Hoe moelijk moet het geweest zijn om bestaande functionaliteit te inventariseren en daarbij een product te ontwikkelen die minimaal de bestaande functionaliteit heeft en daarbij dan nog de nieuwe mogelijkheden van opwaarderen via internet.
Geen idee. Maar jij als IT'er draait er natuurlijk je hand niet voor om en kan het zo gaan implementeren. Misschien moet je eens jouw hulp aan bieden als jij zo goed weet hoe dat kan en hoe men een systeem 100% werkend kan maken.
pi_65070845
Toch wel bijzonder dat mensen telkens weer nieuwe dingen verzinnen om een nieuw product af te kraken.

"Ze gaan al m'n reisgegevens downloaden" "je kunt nog niet via internet alles regelen"

Is het een dwangmatig iets dat er alleen maar gekeken kan worden naar de negatieve dingen?
pi_65070853
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:36 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Geen idee. Maar jij als IT'er draait er natuurlijk je hand niet voor om en kan het zo gaan implementeren. Misschien moet je eens jouw hulp aan bieden als jij zo goed weet hoe dat kan en hoe men een systeem 100% werkend kan maken.

100%

het werkt dus helaaml nog niet om via internet reistegoed op te laden
Hoe kan dat dan ?
pi_65070899
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:38 schreef snowgoon het volgende:
Toch wel bijzonder dat mensen telkens weer nieuwe dingen verzinnen om een nieuw product af te kraken.

"Ze gaan al m'n reisgegevens downloaden" "je kunt nog niet via internet alles regelen"
lul maar niet, dit is gebruikt als argument VOOR de chipkaart
Feit is dat het niet werkt en die site al 3 jaar actief is.
pi_65070901
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:38 schreef macca728 het volgende:

[..]

100%

het werkt dus helaaml nog niet om via internet reistegoed op te laden
Hoe kan dat dan ?
Geen idee. Maar dat kan Basp1 jou vast wel uitleggen. Hij weet wel dat dergelijke systemen binnen 1 dag 100% kunnen functioneren.
pi_65070937
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:39 schreef macca728 het volgende:

[..]

lul maar niet, dit is gebruikt als argument VOOR de chipkaart
Feit is dat het niet werkt en die site al 3 jaar actief is.
Die site is vooral ter informatie. De mogelijkheid om kaarten via internet te kopen is niet iets waarvan ze al drie jaar roepen dat het gaat gebeuren.
pi_65071016
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:40 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Die site is vooral ter informatie. De mogelijkheid om kaarten via internet te kopen is niet iets waarvan ze al drie jaar roepen dat het gaat gebeuren.
ja dat is echt lulkoek

waarom kan ik wel een chipkaart kopen via internet met saldo maar niiet via internet opladen ?
pi_65071065
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:36 schreef snowgoon het volgende:


Geen idee. Maar jij als IT'er draait er natuurlijk je hand niet voor om en kan het zo gaan implementeren. Misschien moet je eens jouw hulp aan bieden als jij zo goed weet hoe dat kan en hoe men een systeem 100% werkend kan maken.
Ik ben geen IT'er gewoon een werktuigbouwkundige die logisch kan nadenken.

Dat zouden meer mensen moeten doen.

Velen zijn te snel geimponeerd door het slappe marketing gezever van verkopers, of een gelikte presentaties.

Men moet die markteing mensen wel even aanhoren en dan meteen die ballon doorprikken door 2 kritische vragen te stellen en ze hiermee terug naar hun verkoop kantoor te sturen.

Ik heb hier wel vaker van die verkopers over de vloer met producten die zogenaamd alles kunnen, dan zeg ik leuk dit is de praktijk, laat maar zien dat het product kan wat jij zegt dat het kan. En dan wordt het vaak stil, of blijkt het toch niet zo te zijn als men het mij wou verkopen.
pi_65071067
ter info

Meer mogelijkheden van Mijn OV-chipkaart
Mijn OV-chipkaart biedt u o.a. de mogelijkheid om online uw kaartgegevens te bekijken, een overzicht van uw reis- en saldotransacties in te zien en uit te printen ten behoeve van uw declaraties.
Mijn OV-chipkaart geeft u online inzicht in onder andere de volgende gegevens:

Uw kaartnummers; u kunt uw kaarten een eigen naam geven om ze gemakkelijk uit elkaar te houden.
Welke reisprodukten, zoals abonnementen, kortingsproducten etc, u op welke kaart heeft staan; van elk product ziet u ook de einddatum
Welke saldotransacties u heeft gedaan. Als u daarvoor toestemming geeft, kunt u ook zien waar en wanneer deze transacties hebben plaatsgevonden.
Het laatstbekende saldo op uw OV-chipkaart.
Uw transacties kunt u selecteren op reisdatum, maar ook op OV-bedrijf. Of u kiest bijvoorbeeld voor alle transacties die u op saldo heeft gemaakt, of voor alle oplaad-transacties. Deze overzichten kunt u met één druk op de knop naar een excelbestand laten overzetten - ook handig voor uw declaraties.Verder kunt u online uw gegevens wijzigen zoals uw emailadres en persoonsgegevens, maar ook uw logingegevens en uw autorisatie aan rekeninghouders en TLS.
pi_65071178
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:42 schreef macca728 het volgende:

[..]

ja dat is echt lulkoek

waarom kan ik wel een chipkaart kopen via internet met saldo maar niiet via internet opladen ?
Geen idee waarom dat nog niet kan.

Ga het bij je vrienden van de RET vragen.
pi_65071188
als ze mijn rekeningnummer weten, want ik kan wel automatisch opladen kiezen, moet ik gewoon alle reisporducten van alle aanbieders kunnen kopen.

Dat lijkt me logisch
pi_65071249
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:43 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ik ben geen IT'er gewoon een werktuigbouwkundige die logisch kan nadenken.

Dat zouden meer mensen moeten doen.

Velen zijn te snel geimponeerd door het slappe marketing gezever van verkopers, of een gelikte presentaties.

Men moet die markteing mensen wel even aanhoren en dan meteen die ballon doorprikken door 2 kritische vragen te stellen en ze hiermee terug naar hun verkoop kantoor te sturen.

Ik heb hier wel vaker van die verkopers over de vloer met producten die zogenaamd alles kunnen, dan zeg ik leuk dit is de praktijk, laat maar zien dat het product kan wat jij zegt dat het kan. En dan wordt het vaak stil, of blijkt het toch niet zo te zijn als men het mij wou verkopen.
Jij kunt logisch nadenken maar toch ga je credit crad gegevens vergelijken met reisgegevens. Die vind ik apart.
En verwachten dat een systeem 100% werkt, binnen no time, en nooit fouten maakt vind ik ook niet echt logisch.
pi_65071258
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:46 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Geen idee waarom dat nog niet kan.

Ga het bij je vrienden van de RET vragen.
waarom ? site is toch niet van RET ?
pi_65071273
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:46 schreef macca728 het volgende:
als ze mijn rekeningnummer weten, want ik kan wel automatisch opladen kiezen, moet ik gewoon alle reisporducten van alle aanbieders kunnen kopen.

Dat lijkt me logisch
Dat zal vast nog wel komen.
Je zit al drie jaar te wachten, dan kan dat er ook nog wel bij.
pi_65071325
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:48 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Dat zal vast nog wel komen.
Je zit al drie jaar te wachten, dan kan dat er ook nog wel bij.
nee per 29-01-09 moet ik verplicht met die kaart reizen
dan moet het nu al mogelijk zijn

zo moeilijk is het niet als ze mijn rekeningnummer toch al weten voor incasso
pi_65071333
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:48 schreef macca728 het volgende:

[..]

waarom ? site is toch niet van RET ?
Je bent weer ergens anders over bezig.
Ik kan je niet bijhouden... Dan ga je het toch vragen aan die site waar je het wel over hebt. Vast wel een manier om een mailtje te sturen.
pi_65071370
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:49 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Je bent weer ergens anders over bezig.
Ik kan je niet bijhouden... Dan ga je het toch vragen aan die site waar je het wel over hebt. Vast wel een manier om een mailtje te sturen.
mijnovchipkaart.nl

zei ik toch al ? LEZEN a.u.b.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')