Wat was er?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:17 schreef Biogarde het volgende:
Goed, dat geneuzel over en om outsidr en weet ik veel wie is klaar. Wie doorgaat met zeiken gaat op de bon.
Slowchatten kan in het reguliere topic. Hier het slowchatten aub beperken.
Je weet toch dat ik alleen kwaliteit post BP.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:23 schreef Broekpaling het volgende:
We live together, goeie shit bt.
Ik heb wachtwoorden voor die site.
QFTquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:23 schreef Fascination het volgende:
Verdomme ik verdien een naamtopic!
Kijk, als ik nou met veel bombarie dit topic binnenkwam en iedereen de kanker toewenste: ok.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n hoge dunk van jou, that's all
En dan kan je wel komen met "maar dat koan me toch niks schelen kankerusert met je kankernewbie graftyfus jodenzoon" etc...
Maar dat is juist jou sneue zwakke punt
That's all
Connecties, connecties.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waar haal je die bagger toch altijd vandaan?
HAHAHAHAHAHAHAAHAHA wat een dikke kamper.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:25 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Connecties, connecties.
Tevens voor de mensen met 12 bit internet:
Joah.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik alleen kwaliteit post BP.
Ok, toegegeven, daar heb je een punt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Kijk, als ik nou met veel bombarie dit topic binnenkwam en iedereen de kanker toewenste: ok.
Maar ik kom binnen met een simpele: oi, en ik ben gelijk de bad guy?
Pfrt. Ik denk: Ik chat gewoon gezellig mee.
Ga kaartlezen, breezerkind!11!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:25 schreef Breathtaking het volgende:
Ik moet van IQM gaan omdat ik de diagnose Fok! verslaving heb gekregen. Dus doei
Ga m uitschelden met PM's
Nu je mod af bent. Kan je je nog wat notes over mij herinneren?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Kijk, als ik nou met veel bombarie dit topic binnenkwam en iedereen de kanker toewenste: ok.
Maar ik kom binnen met een simpele: oi, en ik ben gelijk de bad guy?
Pfrt. Ik denk: Ik chat gewoon gezellig mee.
We live together, lesbo's.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:24 schreef Fascination het volgende:
Welke site BP?
In een SC is het moeilijk zoeken naar een offtopic reactiequote:Op donderdag 15 januari 2009 00:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ok, toegegeven, daar heb je een punt.
Maar waarom zou je hier ineens je scheldhormonen hebben uitgeschakeld en normaal doen?
En je bent niet gelijk de bad guy, daarvoor ben je al veel eerder de mist in gegaan
Oeh give it to mequote:Op donderdag 15 januari 2009 00:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
We live together, lesbo's.
Tegenwoordig onderdeel van realitykings
Maar ik wil codes voor ftv girls
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |