zit wel goed heur, rust genoeg !quote:Op donderdag 15 januari 2009 02:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moet jij niet krachten sparen? Je gaat overmorgen trouwen!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 02:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
zit wel goed heur, rust genoeg !
en zo is dat!quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 02:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
en zo is dat!![]()
En besides ik kan verschrikkelijk uitslapen![]()
Dus... waar gaan we het over hebben.. wat heb je aan ? wat zijn je maten ... ohwnee ik ga morgen trouwen![]()
Mijn soon to be is ook into de peuterbussinessss trouwens
pedagoges zijn goed... en liefquote:Op donderdag 15 januari 2009 02:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Grijs truitje.
Niet jouw zaak!![]()
Idd!![]()
Peuters zijn tof!
Hier ook BB [FB] # 12 Wie zijn reet verbrandt, moet op de ban zitten!quote:Op donderdag 15 januari 2009 02:45 schreef versabommie het volgende:
held... blijft maar doorgaan!
man ik voelde me vereerd in dat topicquote:Op donderdag 15 januari 2009 02:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Hier ook BB [FB] # 12 Wie zijn reet verbrandt, moet op de ban zitten!
Zat nog even terug te lezen.
[/quote]quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:46 schreef versabommie het volgende:
Mensen met een ban moeten zich gewoon eens leren gedragen!
quote:Zo is het en niet anders, lijkt verdomme wel een stel kleine kinderen!
Jammer genoeg kunnen we niet allemaal zo een gevatte, gehaaide, gladde geadoreerde wannebe-mod forumgod zoals jij zijn, al werk jij de hele crew af om ze 1 voor 1 in de kou te laten staan en post je alleen maar offtopic met een tubgirl als avator dan nog ben jij untouchable
Die scheve verhoudingen die hier soms ontstaan, daar moet ik LS toch wel gelijk in geven.
Overigens heb ik me keurig gedragen hoor, 2 dagen achter elkaar gedouched mijn eigen moeder herkende me niet meer
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:12 schreef versabommie het volgende:
Eend,
je zit een beetje te azijnzeiken en te mod-bashen puur en alleen omdat je je zielige gelijk wil halen. Als ik mensen even het geheugen moet opfrissen: Vorig jaar ging het goed ja, een cos met slowchat ...heel even ...Zal ik jullie even vertellen waarom? Omdat alle SC gebeurde in de Servival topics. Daar konden velen hun offtopic gram kwijt. Toen die weg was, viel het forum ind e situatie zoals jij die voorstaat Eend, namelijk een cos compleet volgebaggerd met SC waar mensen van over de zeik gingen. Als je het objectief bekijkt ging het vorig jaar het beste omdat we DIT huidige systeem al hanteerden, namelijk commentaren op de streams en sc aka servivaltopic.
Deze hele kutdiscussie is nu al tig keer gevoerd en een paar wrange penisverlenging zoekende kutventjes zoals jij zijn enkel uit op modbashing omdat jullie je zielige gelijk willen hebben.
Ik vind je in de SC een leuk egast maar hier ben je echt een calimero met eodipuscomplex, een sherry verslaafde begoniafetisjist, een tandloze voorkauwer!
Door jullie geeikel kan ik niet eens een dolletje maken in de fb zonder te vrezen voor een ban. Dit kon voor jullie gezuig wel! En nu niet aankomen van "er worden mensen voorgetrokke door de mods", neen, er zijn mensen die grenzen weten te houden aan de dolletjes!
Doe nou gewoon eens Jappie zijn idee omarmen en hou een week je fucking zeikbek op de FB over dit issue!
Je lijkt godverdomme wel een scanman met 4 stinklelijke bankstellen!
En nu allemaal de muil houden of verder in de SC, stel kutjankerts!![]()
Einde discussie, kleuters!
whehehe was ik zeker dronken als ik het voor de mods opnamquote:
Ik ga tussen de vette lappenquote:
geen teen ...-1!quote:
Volgens mij lig je straks te slapenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |