Nachtploeg!quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Kwaliteitsonderwerp voor kwaliteitsposters toch?

gut .... moet jij niet pitten?quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:02 schreef versabommie het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeeuh de 06 reclames zijn weer begonnen

Huh?quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:03 schreef versabommie het volgende:
haal je mobieltje over je klauwen en iedereen denkt dat je een rontgenapparaat in je mobieltje heb zitten ... FLIKKER OP RETARDS!!!

Vrijdagnacht he...quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:03 schreef FANN het volgende:
[..]
gut .... moet jij niet pitten?
morgen je huwelijksnacht toch ?

Commedy central... reclameblok!quote:

Je ben precies op de helft van je vrije dagen pik.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Commedy central... reclameblok!

Die heb ik al drie keer gezien. Ik ben gek op die seriequote:Op donderdag 15 januari 2009 01:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu op National Geographic "Seconds from disaster" met de crash van die Concorde.

Godzijdank!quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Je ben precies op de helft van je vrije dagen pik.

huhquote:Op donderdag 15 januari 2009 01:06 schreef Coos het volgende:
Heb jij je post vaan 00.56 gewijzigd Fan?
 ik zit terug te scrollen maar ik had helemaal geen post om die tijd
   ik zit terug te scrollen maar ik had helemaal geen post om die tijd 

blijft goed.. .quote:

Echt???quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Godzijdank!
Echt waar verveel me de kolere!
En mag van m'n liefie geen reet in huis doen ... ennuh de klussenlijst is ook al nagenoeg leeg
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

ik werkte 60-80 uur per week.. en nu een maand nix... Nog ff en ik doe een Willem Ruis!quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Echt???
Ik werk noodgedwongen al ruim 10 jaar niet meer en ik verveel me geen dag.

O nee, deze Fan.quote:

quote:
 Geen lurkerd
  Geen lurkerd

Dan is het maar goed ook dat je eens een maandje thuis ben. Aldus dokter Coos.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik werkte 60-80 uur per week.. en nu een maand nix... Nog ff en ik doe een Willem Ruis!

Wat stond er dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:09 schreef Coos het volgende:
[..]
O nee, deze Fan.
Heel verstandig om het weer weg te halen.

Die ligt op bed..quote:

Ik heb de mijne hier bij me.. ze is zo moooiquote:

Een Fan reply op jou post.quote:

quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan is het maar goed ook dat je eens een maandje thuis ben. Aldus dokter Coos.

Stookerdquote:

Nouja, Fan is duidelijk op jouw scalp uit, da's duidelijk!quote:

verkapte post ......... kijk mij eens een mooie afstandsbediening hebben ........quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb de mijne hier bij me.. ze is zo moooi
[ afbeelding ]
Zelden zo'n kicke afstandsbediening gehad!!!
Echt niet meer verschillende knopjes, nee je drukt bijvoorbeeld op tv kijken en dat ding zet de set top box, de tv en de home cinema aan, en gooit een tv programma op... druk je op dvd idem .. enzovoorts

Nog zo'n kwal nog 2 dagen en dan zijn we ff van je verlostquote:Op donderdag 15 januari 2009 01:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja, Fan is duidelijk op jouw scalp uit, da's duidelijk!

dan mag ie niet meer Fokken .........quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog zo'n kwal nog 2 dagen en dan zijn we ff van je verlost

quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:14 schreef FANN het volgende:
[..]
verkapte post ......... kijk mij eens een mooie afstandsbediening hebben ........
 Jij leest ook veel fok he?
  Jij leest ook veel fok he?   

quote:
 Ikke ook
  Ikke ook

Ha! echt wel! En kost nog geen drol ook.. de vorige universele zou alles kunnen... 100 euro en dat cholerading sucks... deze is nog geen 50 euri. Ik kon mijn home cinema ding er niet mee bedienen, dus logitech gebelt.. hebben ze een nieuw commandosetje in elkaar gezet ik dat ding geupload en hop nu doet alles het. Kom daar voor die 100 euro bij dat hot nieuws afstandbedienmongooltje van philips maar aan!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:14 schreef FANN het volgende:
[..]
verkapte post ......... kijk mij eens een mooie afstandbediening hebben ........

Dat was ikquote:Op donderdag 15 januari 2009 01:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ha! echt wel! En kost nog geen drol ook.. de vorige universele zou alles kunnen... 100 euro en dat cholerading sucks... deze is nog geen 50 euri. Ik kon mijn home cinema ding er niet mee bedienen, dus logitech gebelt.. hebben ze een nieuw commandosetje in elkaar gezet ik dat ding geupload en hop nu doet alles het. Kom daar voor die 100 euro bij dat hot nieuws afstandbedienmongooltje van philips maar aan!!
Dus ja: Kijk mij eens een mooie afstandsbediening hebben! Mag ik ook eens pochen, mevrouw met vuile ramen!

Zal wel ff wennen zijn, geen fok dus dan hoef ik alleen maar met een normale vrouw te communicerenquote:Op donderdag 15 januari 2009 01:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog zo'n kwal nog 2 dagen en dan zijn we ff van je verlost

Klodder!quote:

quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ha! echt wel! En kost nog geen drol ook.. de vorige universele zou alles kunnen... 100 euro en dat cholerading sucks... deze is nog geen 50 euri. Ik kon mijn home cinema ding er niet mee bedienen, dus logitech gebelt.. hebben ze een nieuw commandosetje in elkaar gezet ik dat ding geupload en hop nu doet alles het. Kom daar voor die 100 euro bij dat hot nieuws afstandbedienmongooltje van philips maar aan!!
Dus ja: Kijk mij eens een mooie afstandsbediening hebben! Mag ik ook eens pochen, mevrouw met vuile ramen!
 ja dat mag.........
   ja dat mag.........   

Lieffffffffff!quote:

eg niequote:Op donderdag 15 januari 2009 01:13 schreef FANN het volgende:
[..]
vuile steuker....... er stond alleen duimpie omhoog.........

ik seg niks........quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieffffffffff!
Soury is stom he Fan?

Pfff trut ... dank je welquote:

Is ook niet nodig, tussen de regels lees ik ook wel wat jij echt over Soury denkt!quote:

oquote:Op donderdag 15 januari 2009 01:19 schreef versabommie het volgende:
Beetje doorposten mensen, dan heeft Gert wat te scrollen!

Ik zou het niet pikken lieverd!quote:

Die staat ws bij de kuip te bléren.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:19 schreef versabommie het volgende:
Beetje doorposten mensen, dan heeft Gert wat te scrollen!

quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Is ook niet nodig, tussen de regels lees ik ook wel wat jij echt over Soury denkt!
 Ga trouwen en maak nog een stuk of tig kinderen. Ben je weer ff zoet

oe eindelijk eens een leuke spiekerd in mijn fobo
   oe eindelijk eens een leuke spiekerd in mijn fobo 

Hij is erover aan het fokken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Die staat ws bij de kuip te bléren.
Zie nu op het nieuws dat de supporters het niet eens zijn met de gang van zaken.

Hij heeft veertien dagen de tijd gehad om zijn roede op te poetsen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:22 schreef Soury het volgende:
[..]

ik bedoel ....... ik seg niks over wat we over Bommie allemaal hebben besproken achterlangs enzo......quote:

hey ... ben verdomme geen fabriek he!quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:22 schreef Soury het volgende:
[..]

De bruid had ook alle tijdquote:Op donderdag 15 januari 2009 01:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Hij heeft veertien dagen de tijd gehad om zijn roede op te poetsen.

dat gaat altijd via PIE EMMMMMMMMMMMMquote:Op donderdag 15 januari 2009 01:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
hey ... ben verdomme geen fabriek he!
Ennuh .. wat vind jij nou echt van Fan =

Wat een ruk wijf is dat... Bannen die hapquote:Op donderdag 15 januari 2009 01:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
hey ... ben verdomme geen fabriek he!
Ennuh .. wat vind jij nou echt van Fan =

quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een ruk wijf is dat... Bannen die hap

Oh shit dat moest msn zijnquote:

quote:
 Ik ga maar liggen..    Ze komen de rollator ophalen morgen. Serieus
  Ik ga maar liggen..    Ze komen de rollator ophalen morgen. Serieus  

écht waar?quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga maar liggen.. Ze komen de rollator ophalen morgen. Serieus

quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga maar liggen.. Ze komen de rollator ophalen morgen. Serieus

Ja en bedankt, hebben we die ouwe zot dáár ineens rond rollatoren.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hij is erover aan het fokken.

Was best nog een klus hingen muizen aan en lagen slippers onder in en een berg papierwerk bovenop. Ga um missenquote:Op donderdag 15 januari 2009 01:32 schreef FANN het volgende:
[..]
écht waar?

nah wel een goed teken dan........
truste Muis

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |