Slap lullen .. niks mis meequote:Op donderdag 15 januari 2009 01:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Kwaliteitsonderwerp voor kwaliteitsposters toch?
Nachtploeg!quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Kwaliteitsonderwerp voor kwaliteitsposters toch?
gut .... moet jij niet pitten?quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:02 schreef versabommie het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeeuh de 06 reclames zijn weer begonnen
Huh?quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:03 schreef versabommie het volgende:
haal je mobieltje over je klauwen en iedereen denkt dat je een rontgenapparaat in je mobieltje heb zitten ... FLIKKER OP RETARDS!!!
Vrijdagnacht he...quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:03 schreef FANN het volgende:
[..]
gut .... moet jij niet pitten?
morgen je huwelijksnacht toch ?
Commedy central... reclameblok!quote:
Je ben precies op de helft van je vrije dagen pik.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Commedy central... reclameblok!
Die heb ik al drie keer gezien. Ik ben gek op die seriequote:Op donderdag 15 januari 2009 01:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu op National Geographic "Seconds from disaster" met de crash van die Concorde.
Godzijdank!quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Je ben precies op de helft van je vrije dagen pik.
huhquote:Op donderdag 15 januari 2009 01:06 schreef Coos het volgende:
Heb jij je post vaan 00.56 gewijzigd Fan?
blijft goed.. .quote:
Echt???quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Godzijdank!![]()
Echt waar verveel me de kolere!
En mag van m'n liefie geen reet in huis doen ... ennuh de klussenlijst is ook al nagenoeg leeg
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
ik werkte 60-80 uur per week.. en nu een maand nix... Nog ff en ik doe een Willem Ruis!quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Echt???
Ik werk noodgedwongen al ruim 10 jaar niet meer en ik verveel me geen dag.
O nee, deze Fan.quote:
quote:
Dan is het maar goed ook dat je eens een maandje thuis ben. Aldus dokter Coos.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik werkte 60-80 uur per week.. en nu een maand nix... Nog ff en ik doe een Willem Ruis!
Wat stond er dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:09 schreef Coos het volgende:
[..]
O nee, deze Fan.![]()
Heel verstandig om het weer weg te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |