Ik heb de mijne hier bij me.. ze is zo moooiquote:
Een Fan reply op jou post.quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan is het maar goed ook dat je eens een maandje thuis ben. Aldus dokter Coos.
Stookerdquote:
Nouja, Fan is duidelijk op jouw scalp uit, da's duidelijk!quote:
verkapte post ......... kijk mij eens een mooie afstandsbediening hebben ........quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb de mijne hier bij me.. ze is zo moooi![]()
[ afbeelding ]
Zelden zo'n kicke afstandsbediening gehad!!!
Echt niet meer verschillende knopjes, nee je drukt bijvoorbeeld op tv kijken en dat ding zet de set top box, de tv en de home cinema aan, en gooit een tv programma op... druk je op dvd idem .. enzovoorts
Nog zo'n kwal nog 2 dagen en dan zijn we ff van je verlostquote:Op donderdag 15 januari 2009 01:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja, Fan is duidelijk op jouw scalp uit, da's duidelijk!
dan mag ie niet meer Fokken .........quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog zo'n kwal nog 2 dagen en dan zijn we ff van je verlost
quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:14 schreef FANN het volgende:
[..]
verkapte post ......... kijk mij eens een mooie afstandsbediening hebben ........
quote:
Ha! echt wel! En kost nog geen drol ook.. de vorige universele zou alles kunnen... 100 euro en dat cholerading sucks... deze is nog geen 50 euri. Ik kon mijn home cinema ding er niet mee bedienen, dus logitech gebelt.. hebben ze een nieuw commandosetje in elkaar gezet ik dat ding geupload en hop nu doet alles het. Kom daar voor die 100 euro bij dat hot nieuws afstandbedienmongooltje van philips maar aan!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:14 schreef FANN het volgende:
[..]
verkapte post ......... kijk mij eens een mooie afstandbediening hebben ........
Dat was ikquote:Op donderdag 15 januari 2009 01:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ha! echt wel! En kost nog geen drol ook.. de vorige universele zou alles kunnen... 100 euro en dat cholerading sucks... deze is nog geen 50 euri. Ik kon mijn home cinema ding er niet mee bedienen, dus logitech gebelt.. hebben ze een nieuw commandosetje in elkaar gezet ik dat ding geupload en hop nu doet alles het. Kom daar voor die 100 euro bij dat hot nieuws afstandbedienmongooltje van philips maar aan!!
Dus ja: Kijk mij eens een mooie afstandsbediening hebben! Mag ik ook eens pochen, mevrouw met vuile ramen!
Zal wel ff wennen zijn, geen fok dus dan hoef ik alleen maar met een normale vrouw te communicerenquote:Op donderdag 15 januari 2009 01:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog zo'n kwal nog 2 dagen en dan zijn we ff van je verlost
Klodder!quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ha! echt wel! En kost nog geen drol ook.. de vorige universele zou alles kunnen... 100 euro en dat cholerading sucks... deze is nog geen 50 euri. Ik kon mijn home cinema ding er niet mee bedienen, dus logitech gebelt.. hebben ze een nieuw commandosetje in elkaar gezet ik dat ding geupload en hop nu doet alles het. Kom daar voor die 100 euro bij dat hot nieuws afstandbedienmongooltje van philips maar aan!!
Dus ja: Kijk mij eens een mooie afstandsbediening hebben! Mag ik ook eens pochen, mevrouw met vuile ramen!
Lieffffffffff!quote:
eg niequote:Op donderdag 15 januari 2009 01:13 schreef FANN het volgende:
[..]
vuile steuker....... er stond alleen duimpie omhoog.........
ik seg niks........quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieffffffffff!![]()
Soury is stom he Fan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |