Buiten het GPD topic heb ik het nog nooit eerder gehoord.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nou het woord frollie word nog maar bar weinig gebruikt.
erg jammer iddquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:04 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Buiten het GPD topic heb ik het nog nooit eerder gehoord.
heb al heel lang geen tmcm meer gelezenquote:Op woensdag 4 februari 2009 08:23 schreef Cynic het volgende:
Die eiland-serie van TMCM wordt zo langzamerhand ook wel een beetje vervelend zeg...
RSS is echt ideaal ik gebruik sharpreader komt ook mn gmail in echt ideaalquote:
Sharpreader hebben we hier ook en wat mij betreft mag sharpreader dood!quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
RSS is echt ideaal ik gebruik sharpreader komt ook mn gmail in echt ideaal
omdat?quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:37 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Sharpreader hebben we hier ook en wat mij betreft mag sharpreader dood!
Het ongelofelijk traag is. RSS storingsmeldingen als de storing al verholpen is bijvoorbeeldquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
omdat?
Ik heb trouwens ook de TOCs van alle belangrijke journals erin
http://nl.wikipedia.org/wiki/Really_Simple_Syndicationquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:26 schreef Cynic het volgende:
Wat is RSS?
Mja niet echt...quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:00 schreef Cynic het volgende:
ah, de wondere wereld van de ICT...
Ja als je pauper feeds gebruikt, dan kan ik het me voorstellenquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:13 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Het ongelofelijk traag is. RSS storingsmeldingen als de storing al verholpen is bijvoorbeeld(Dit kan btw ook een RuG probleem zijn)
Daarom moet het dood.
TOC van alle belangrijke journals is wel handig, maar ik gebruik saved searches op PubMed om de boel een beetje te limiteren
Op cd redelijk, live is het niet veel. Je krijgt jeuk omdat alles triltquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:43 schreef Cynic het volgende:
Dat Sunn 0))))))))) he, is dat een beetje leuk?
sunnO))) niet, earth wel geloof ikquote:
www.rock-a-rolla.comquote:SunnO))) have completed their long-awaited new studio album, entitled Monoliths & Dimensions. The album was recorded during 2007 and 2008 with Randall Dunn and, as previously reported, features a host of collaborators, including Eyvind Kang, Oren Ambarchi, Jessika Kenney, Attila Csihar and Dylan Carlson, amongst others. Described by the band as “probably the most musical piece we’ve done and also the heaviest, powerful and most abstract set of chords we’ve laid to tape” the album, the band’s 7th, is slated for a May 5th release via Southern Lord.
The full tracklisting is as follows:
1. Aghartha
2. Big Church
3. Hunting & Gathering (Cydonia)
4. Alice
SunnO))) will also make a special, one-off appearance at London’s Corsica Studios on February 22nd, with the core duo Stephen O’Malley and Greg Anderson performing their debut The Grimmrobe Demos
Nee alleen van horen zeggenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:00 schreef Cynic het volgende:
Dat Aethenor van laatst was ook wel vaag trouwens. Ken je dat?
ah zogauw O'malley erin zit is het altijd sunn achtigquote:Daniel O'Sullivan
Vincent de Roguin
Stephen O'Malley
Nicolas Field
Alexandre Babel
Alexander Tucker
Anok Pe David Tibet
Er waren maar liefst 31 bezoekersquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ah zogauw O'malley erin zit is het altijd sunn achtigdus dan weet ik wel een beetje in welke richting het zit
En met drums
dan is het vast wel tof, sowieso live
achja als je ziet hoevaak hij optreed en in hoveel bands hij zit. Trouwens als SunnO))) komt dan trekt het wel volle zalenquote:
veel daarvan zitten in het zelfde straatjequote:lijstje :
Khanate, Burning Witch, SARIN, Teeth of Lions Rule the Divine, Lotus Eaters, Ginnungagap, Thorr’s Hammer, Fungal Hex, KTL, Æthenor, Gravetemple
dat zijn alle o'malley bandjesquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:31 schreef Cynic het volgende:
Aethenor kwam nogal artistiek verantwoord over.
langdradig is het wel maar soms ga je er in op en is het over voordat je het weet. Dat lukte me bij gravetemple maar is me niet gelukt bij sunnO))). Ik denk dus dat het door de drums komt. Het is wel muziek die je meer ervaart dan technisch naar luistert doordat ze hun tonen zolang door laten klinken creeert het iets buiten de rif om het geluid doet van alles buiten het gecomponeerde. En dat vind ik wel interresant. Maarja als je een gitarist bent en dagelijks feedback etc hoort dan is het allemaal wat minder bijzonder misschienquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:38 schreef Cynic het volgende:
Een hele set was wel lang om naar te luisteren
preciesquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:52 schreef Cynic het volgende:
Ik probeer het juist met zo min mogelijk feedback te doen
soort van snoeiharde klezmer trash/death/doom* metalquote:After two stunning jazz piano trio recordings featuring the music of Dylan and Zorn, dubmeister Jamie Saft returns to his roots with a masterpiece of Jewish heavy metal. Slashing and burning his way through nine tracks of unbridled madness, this is Radical Jewish Culture at its best. Alice Cooper, Black Sabbath and Slayer for the frum, Black Shabbis presents uncompromising and intense sounds from one of the most versatile creative lights in the downtown scene.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:05 schreef Cynic het volgende:
Ik ga donderdag denk ik naar hele poppy punk kijken.
Teenage Bottlerockets
Volgens mij is het behoorlijk gelikt allemaal.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]poppy punk als in nelly the elephant style?
Ik heb steeds minder zinquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:45 schreef Bosbeetle het volgende:
Donderdag, de dag dat cynic naar poppy punk ging luisteren
quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:01 schreef SuperWeber het volgende:
Donderdag, de dag dat ik de resterende 80 primers ga ontwerpen
quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:07 schreef Cynic het volgende:
Ik neem aan dat het niet over grondverf gaat nu?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:18 schreef Cynic het volgende:
Ik heb vannacht trouwens nog gedroomd dat ik weer op voetbal zat.
Het ging niet zo heel goed
Mwoa, zo fanatiek ben ik ook niet hoor. Gaat vaak niet door de laatste tijd.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]dat komt vast door al dat gesquash
Inderdaad hij wordt ook vaak genoemdquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:22 schreef Cynic het volgende:
[..]
Mwoa, zo fanatiek ben ik ook niet hoor. Gaat vaak niet door de laatste tijd.
Ik las net even dat vergeten fokkers topic.
Moest meteen aan kikkerlikker denken, man wat had die geniale topics
meiden met een karper
Nee primers zijn korte stukjes DNA die we gebruiken om langere stukjes DNA te vermenigvuldigen...quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:07 schreef Cynic het volgende:
Ik neem aan dat het niet over grondverf gaat nu?
Nou, zo nostalgisch ben ik nou ook weer niet hoorquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:55 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Nee primers zijn korte stukjes DNA die we gebruiken om langere stukjes DNA te vermenigvuldigen...
quote:
cool dudequote:Op donderdag 5 februari 2009 14:29 schreef Cynic het volgende:
ohja, de punkpoppers zijn ook gearriveerd. En ze zeggen de hele tijd "dude" tegen elkaar
Is het zo ergquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:34 schreef Cynic het volgende:
Aan de andere kant heb ik ze nu al gezien, dan hoeft het vanavond niet meer
Ligt eraan wat!quote:
haha ik heb dat in de wetenschapquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:56 schreef Cynic het volgende:
Damn, die Maria Mena is nog maar 22...
Ik kom nu op de leeftijd dat allerlei lui die in de muziek en sport dingen bereiken allemaal jonger zijn dan ik.
Op de één of andere manier is dat niet okay...
Je bent zo jong als je je voeltquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:56 schreef Cynic het volgende:
Damn, die Maria Mena is nog maar 22...
Ik kom nu op de leeftijd dat allerlei lui die in de muziek en sport dingen bereiken allemaal jonger zijn dan ik.
Op de één of andere manier is dat niet okay...
whehe wel een relaxedheid aan aio zijnquote:
Jep, de keukenboer komt de keuken afmaken (ze hadden niet de juiste handgrepen geleverd). En aangezien ik toch nog aan het primers maken ben, kan ik dat mooi thuis doenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
whehe wel een relaxedheid aan aio zijn
Veel plezier ik heb dat bij 2 gedaan en dat is al een gepruts. Gelukkig heeft een japanse groep bij mij het dirty work gedaan (maw ik ben gescoopt) en alle isoformen gekarakteriseerd dan kunnen wij er functies aan hangenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:21 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Jep, de keukenboer komt de keuken afmaken (ze hadden niet de juiste handgrepen geleverd). En aangezien ik toch nog aan het primers maken ben, kan ik dat mooi thuis doen. (Illegale clone managers ftw). Dat primers designen duurt een beetje langer dan verwacht. Het zijn nl. QRT-PCR primers en die moet je over een intron heen maken zodat ze specifieker zijn. Het vervelende is alleen. Nu moet ik van al die 50 genen alle introns opzoeken
Wat nou als je over moet werken?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:15 schreef Bosbeetle het volgende:
http://www.isitweekend.com/
een mooie wanneer mag het biertje open site
dan kan het biertje nog wel om 5 uur openquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:21 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Wat nou als je over moet werken?
Goed punt....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dan kan het biertje nog wel om 5 uur open
ik ookquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:39 schreef Cynic het volgende:
Ik ben heel hard toe aan een biertje....
*Noteert...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:36 schreef Bosbeetle het volgende:
voegt aan sw's lijstje toe "DE black" dat is echt verdomd lekkere koffie
Ik ben naar de film geweest.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik ook
hoe waren de pop punnikers
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:53 schreef Cynic het volgende:
Wist je trouwens dat de Heideroosjes tegenwoordig ook een "I'm not ignoring you, I'm just deaf" shirt hebben?
Dat is dan weer niet echt grappig.
geen ideequote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:03 schreef Cynic het volgende:
Duur om te versturen zeker?
Nee man, deze is tof...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:00 schreef Bosbeetle het volgende:
eigenlijk wil ik dit t-shirt altijd nog
[ afbeelding ]
maar hij is eigenlijk ook veels te nerderig
ja juist daarom dus nerderigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |