Het ongelofelijk traag is. RSS storingsmeldingen als de storing al verholpen is bijvoorbeeldquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
omdat?
Ik heb trouwens ook de TOCs van alle belangrijke journals erin
http://nl.wikipedia.org/wiki/Really_Simple_Syndicationquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:26 schreef Cynic het volgende:
Wat is RSS?
Mja niet echt...quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:00 schreef Cynic het volgende:
ah, de wondere wereld van de ICT...
Ja als je pauper feeds gebruikt, dan kan ik het me voorstellenquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:13 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Het ongelofelijk traag is. RSS storingsmeldingen als de storing al verholpen is bijvoorbeeld(Dit kan btw ook een RuG probleem zijn)
Daarom moet het dood.
TOC van alle belangrijke journals is wel handig, maar ik gebruik saved searches op PubMed om de boel een beetje te limiteren
Op cd redelijk, live is het niet veel. Je krijgt jeuk omdat alles triltquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:43 schreef Cynic het volgende:
Dat Sunn 0))))))))) he, is dat een beetje leuk?
sunnO))) niet, earth wel geloof ikquote:
www.rock-a-rolla.comquote:SunnO))) have completed their long-awaited new studio album, entitled Monoliths & Dimensions. The album was recorded during 2007 and 2008 with Randall Dunn and, as previously reported, features a host of collaborators, including Eyvind Kang, Oren Ambarchi, Jessika Kenney, Attila Csihar and Dylan Carlson, amongst others. Described by the band as “probably the most musical piece we’ve done and also the heaviest, powerful and most abstract set of chords we’ve laid to tape” the album, the band’s 7th, is slated for a May 5th release via Southern Lord.
The full tracklisting is as follows:
1. Aghartha
2. Big Church
3. Hunting & Gathering (Cydonia)
4. Alice
SunnO))) will also make a special, one-off appearance at London’s Corsica Studios on February 22nd, with the core duo Stephen O’Malley and Greg Anderson performing their debut The Grimmrobe Demos
Nee alleen van horen zeggenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:00 schreef Cynic het volgende:
Dat Aethenor van laatst was ook wel vaag trouwens. Ken je dat?
ah zogauw O'malley erin zit is het altijd sunn achtigquote:Daniel O'Sullivan
Vincent de Roguin
Stephen O'Malley
Nicolas Field
Alexandre Babel
Alexander Tucker
Anok Pe David Tibet
Er waren maar liefst 31 bezoekersquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ah zogauw O'malley erin zit is het altijd sunn achtigdus dan weet ik wel een beetje in welke richting het zit
En met drums
dan is het vast wel tof, sowieso live
achja als je ziet hoevaak hij optreed en in hoveel bands hij zit. Trouwens als SunnO))) komt dan trekt het wel volle zalenquote:
veel daarvan zitten in het zelfde straatjequote:lijstje :
Khanate, Burning Witch, SARIN, Teeth of Lions Rule the Divine, Lotus Eaters, Ginnungagap, Thorr’s Hammer, Fungal Hex, KTL, Ęthenor, Gravetemple
dat zijn alle o'malley bandjesquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:31 schreef Cynic het volgende:
Aethenor kwam nogal artistiek verantwoord over.
langdradig is het wel maar soms ga je er in op en is het over voordat je het weet. Dat lukte me bij gravetemple maar is me niet gelukt bij sunnO))). Ik denk dus dat het door de drums komt. Het is wel muziek die je meer ervaart dan technisch naar luistert doordat ze hun tonen zolang door laten klinken creeert het iets buiten de rif om het geluid doet van alles buiten het gecomponeerde. En dat vind ik wel interresant. Maarja als je een gitarist bent en dagelijks feedback etc hoort dan is het allemaal wat minder bijzonder misschienquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:38 schreef Cynic het volgende:
Een hele set was wel lang om naar te luisteren
preciesquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:52 schreef Cynic het volgende:
Ik probeer het juist met zo min mogelijk feedback te doen
soort van snoeiharde klezmer trash/death/doom* metalquote:After two stunning jazz piano trio recordings featuring the music of Dylan and Zorn, dubmeister Jamie Saft returns to his roots with a masterpiece of Jewish heavy metal. Slashing and burning his way through nine tracks of unbridled madness, this is Radical Jewish Culture at its best. Alice Cooper, Black Sabbath and Slayer for the frum, Black Shabbis presents uncompromising and intense sounds from one of the most versatile creative lights in the downtown scene.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |