haha ik heb dat in de wetenschapquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:56 schreef Cynic het volgende:
Damn, die Maria Mena is nog maar 22...
Ik kom nu op de leeftijd dat allerlei lui die in de muziek en sport dingen bereiken allemaal jonger zijn dan ik.
Op de één of andere manier is dat niet okay...
Je bent zo jong als je je voeltquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:56 schreef Cynic het volgende:
Damn, die Maria Mena is nog maar 22...
Ik kom nu op de leeftijd dat allerlei lui die in de muziek en sport dingen bereiken allemaal jonger zijn dan ik.
Op de één of andere manier is dat niet okay...
whehe wel een relaxedheid aan aio zijnquote:
Jep, de keukenboer komt de keuken afmaken (ze hadden niet de juiste handgrepen geleverd). En aangezien ik toch nog aan het primers maken ben, kan ik dat mooi thuis doenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
whehe wel een relaxedheid aan aio zijn
Veel plezier ik heb dat bij 2 gedaan en dat is al een gepruts. Gelukkig heeft een japanse groep bij mij het dirty work gedaan (maw ik ben gescoopt) en alle isoformen gekarakteriseerd dan kunnen wij er functies aan hangenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:21 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Jep, de keukenboer komt de keuken afmaken (ze hadden niet de juiste handgrepen geleverd). En aangezien ik toch nog aan het primers maken ben, kan ik dat mooi thuis doen. (Illegale clone managers ftw). Dat primers designen duurt een beetje langer dan verwacht. Het zijn nl. QRT-PCR primers en die moet je over een intron heen maken zodat ze specifieker zijn. Het vervelende is alleen. Nu moet ik van al die 50 genen alle introns opzoeken
Wat nou als je over moet werken?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:15 schreef Bosbeetle het volgende:
http://www.isitweekend.com/
een mooie wanneer mag het biertje open site
dan kan het biertje nog wel om 5 uur openquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:21 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Wat nou als je over moet werken?
Goed punt....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dan kan het biertje nog wel om 5 uur open
ik ookquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:39 schreef Cynic het volgende:
Ik ben heel hard toe aan een biertje....
*Noteert...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:36 schreef Bosbeetle het volgende:
voegt aan sw's lijstje toe "DE black" dat is echt verdomd lekkere koffie
Ik ben naar de film geweest.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik ook
hoe waren de pop punnikers
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:53 schreef Cynic het volgende:
Wist je trouwens dat de Heideroosjes tegenwoordig ook een "I'm not ignoring you, I'm just deaf" shirt hebben?
Dat is dan weer niet echt grappig.
geen ideequote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:03 schreef Cynic het volgende:
Duur om te versturen zeker?
Nee man, deze is tof...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:00 schreef Bosbeetle het volgende:
eigenlijk wil ik dit t-shirt altijd nog
[ afbeelding ]
maar hij is eigenlijk ook veels te nerderig
ja juist daarom dus nerderigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |