SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In seizoen 5 zien we dan hoe het kind van sarah en micheal gaat uitbrekenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:35 schreef Siral het volgende:
wanneer gaat sarah aan micheal vertellen dat ze zwanger is, de laatste aflevering ofzo?
HAHAHAHAHAHAAAquote:
Dat moet wel erg in het geheim gebeurt zijn dan. Ik kan me niet eens een kusje van die 2 herinneren.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:35 schreef Siral het volgende:
wanneer gaat sarah aan micheal vertellen dat ze zwanger is, de laatste aflevering ofzo?
Jezus. Zoveel milfs geweest al in PB, en jij gaat voor de moeder van Michaelquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:18 schreef pberends het volgende:
Wat een aflevering weer. Ik krijg wel de neiging om die moeder van Michael hard in der kont te neuken.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jezus. Zoveel milfs geweest al in PB, en jij gaat voor de moeder van Michael.
Totaal imbeciel, ik had het vermoeden dat ze ingerekend zouden worden.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:10 schreef Mr.Silencer het volgende:
Het moment dat Michael en Lincoln bij die plek staan waar dat moordwapen ligt en Michael dan zegt: "We got to go!". Vervolgens blijven ze staan totdat de politie eindelijk komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |