Ja, na morgen nog 2 afleveringen waarvan de laatste een dubbele is.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:31 schreef Xurk het volgende:
Vanavond wordt het in Amerika uitgezonden.
Ik dacht trouwens dat er na de stop - die we net achter de rug hebben - nog maar iets van vier afleveringen zouden komen, waarvan we er nu al twee gehad hebben. Maar als ik op de IMDb pagina kijk, zie ik afleveringen staan tot en met 24 [we hebben net 18 gehad]... zouden de laatste twee gewoon de TV-film zijn, aangezien die beiden dezelfde datum hebben?
In de trailer voor de volgende episode zei zo'n duistere stem :"with only 2 episodes left..."quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:31 schreef Xurk het volgende:
Vanavond wordt het in Amerika uitgezonden.
Ik dacht trouwens dat er na de stop - die we net achter de rug hebben - nog maar iets van vier afleveringen zouden komen, waarvan we er nu al twee gehad hebben. Maar als ik op de IMDb pagina kijk, zie ik afleveringen staan tot en met 24 [we hebben net 18 gehad]... zouden de laatste twee gewoon de TV-film zijn, aangezien die beiden dezelfde datum hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In seizoen 5 zien we dan hoe het kind van sarah en micheal gaat uitbrekenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:35 schreef Siral het volgende:
wanneer gaat sarah aan micheal vertellen dat ze zwanger is, de laatste aflevering ofzo?
HAHAHAHAHAHAAAquote:
Dat moet wel erg in het geheim gebeurt zijn dan. Ik kan me niet eens een kusje van die 2 herinneren.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:35 schreef Siral het volgende:
wanneer gaat sarah aan micheal vertellen dat ze zwanger is, de laatste aflevering ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |