abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 januari 2009 @ 23:12:14 #201
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_65192008
[
quote:
b]Eerst orde in de Kuip, daarna pas Mario Been[/b]
zondag 18-01-2009-
Chris van Nijnatten/AD

Mario Been zegt dat hij niet weet dat Feyenoord hem als opvolger voor Gertjan Verbeek wil halen. Héél Feyenoord wil dat deze zoon van de Kuip terug naar de Kuip komt, om het eens mooi te zeggen. En dan zal Been dat zelf niet in de gaten hebben?

Er heeft zich bij huize Been inderdaad nog geen officiële vertegenwoordiger van Feyenoord gemeld. In die letterlijke zin kan Been stellen, dat hij van niets weet en de commotie allemaal niet begrijpt.

Prima. Zo zijn de rituelen, zo wordt het spel gespeeld.

Feyenoord zou heel erg geholpen zijn met een snelle komst van de voormalige middenvelder. Er gaat wat druk van de ketel en er staat dan een trainer die het gegund wordt om in de voetsporen van de nu al onsterfelijke Verbeek te treden.

De vraag mag óók gesteld worden of Been er verstandig aan doet om nu al naar de Kuip te gaan, mocht hij gevraagd worden.

Bij Feyenoord is er geen geld, loopt er een spelersgroep vol verse littekens, wordt de bestuurskamer bevolkt door aangeschoten wild en zit het publiek zich af te vragen of het nog wel supporter van Feyenoord wil zijn. Als je zo'n gedesoriënteerde gemeenschap naar een glorieuze toekomst wil leiden, heb je heel veel lef of ben je misschien wel gek.

Gek van Feyenoord is Mario Been zeker. Maar hij zal toch weten dat zijn club momenteel een groeiend kerkhof van jonge oefenmeesters te onderhouden heeft. Het waren zeer uiteenlopende types die hun eigen fouten maakten. Allemaal liepen ze zich echter te pletter op chronisch gebrek aan geld, stugge communicatie, zeer matig leiderschap, wisselende technische visie en een te grote broek voor een kleiner wordende club.

Aan zo'n permanent faillissement moet een talentvolle 'eigen' trainer zich misschien niet wagen. Eerst orde op zaken stellen dan maar.
Wie dit leest is gek
  zondag 18 januari 2009 @ 23:15:33 #202
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_65192129
Been is bij NEC toch ook ingestapt toen het geld op was en ze met een jonge groep verder moesten, met wat routiniers? Ging toch wel aardig.
  zondag 18 januari 2009 @ 23:57:23 #203
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_65193536
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:55 schreef Barca het volgende:
Don Leo en Pietje Bell

Zojuist in Studio Voetbal. Leo Beenhakker is bereid om voor de rest van dit seizoen de coach te zijn van Feyenoord. Daarna wil hij een stapterug doen naar de functie van technisch directeur.

Hiermee is de weg vrij voor Mario Been om te beginnen aan zijn droomcarrière als coach van Feyenoord. De gasten Youri Mulder, Ronald Koeman, Hans Kraay sr. en Hugo Borst zien een aanstelling PER HEDEN van Been als coach en Beenhakker als technisch directeur zitten.

Dat het met NEC niet beter en met Feyenoord niet slechter kan dan het nu gaat lijkt me juist. Maar of Been en Beenhakker met de huidige rotzooi in de badkuip iets kunnen beginnen?! De vraag stellen is hem beantwoorden. Het zou hetzelfde zijn als je probeert met heren 11 van bal op de ring te spelen tegen het redeem team.

Hans Kraay sr. merkte terecht op dat de achterhoede van de lelijke badeendjes de zwakste linie is. Hopelijk neemt Been bij zijn komst El Akchaoui mee. Ook Lorenzo Davids zou erg nuttig zijn.

Als Feyenoord er in slaagt om Biseswar, Wijnaldum en Fer te behouden dan kan het komend seizoen wellicht bouwen aan een arbeidersploeg met creatieve impulsen.

Ten Rouwelaar, Elshot, Mathijssen, El Akchaoui, Fer, Wijnaldum, Gregoor van Dijk, Davids, Bobson, Lens en Biseswar zouden een leuk elftal kunnen vormen.

Als je dan Velthuysen, Donk, Theo Jansen en Donny de Groot op de bank hebt ... dan kan je meedoen in de top 5.

Het zijn geen toppers? Nee, maar ik denk wel spelers die willen presteren. Met een goede coach kan het wellicht iets worden?

Lucius, Landzaat en Bruins zouden toch ook moeten kunnen meedraaien in de subtop?

[ Bericht 2% gewijzigd door Barca op 20-01-2009 20:40:24 ]
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  maandag 19 januari 2009 @ 17:38:16 #204
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_65215401
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:15 schreef Prosac het volgende:
Been is bij NEC toch ook ingestapt toen het geld op was en ze met een jonge groep verder moesten, met wat routiniers? Ging toch wel aardig.
Mario heeft aangegeven dat Hij niet komt.

Mario Been blijft bij N.E.C.
Uitgegeven op 19 januari 2009 10:38

Om een einde te maken aan alle speculaties heeft trainer Mario Been aangegeven minimaal tot het einde van dit seizoen bij N.E.C. te blijven. Hiermee is er duidelijkheid gekomen voor de spelersgroep, de supporters en de kantoororganisatie van N.E.C. Mario Been: ‘Ik werd doodmoe van alle speculaties en alle geruchten. Ik ben deze club zoveel dank verschuldigd en heb mijn hart gevolgd. Voor mij is N.E.C. en rust rondom de ploeg op dit moment het belangrijkste, zeker met de belangrijke wedstrijden die eraan komen.’
Wie dit leest is gek
  maandag 19 januari 2009 @ 19:08:58 #205
237059 Twerk
The Spurs
pi_65218487
quote:
Op maandag 19 januari 2009 17:38 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Mario heeft aangegeven dat Hij niet komt.

Mario Been blijft bij N.E.C.
Uitgegeven op 19 januari 2009 10:38

Om een einde te maken aan alle speculaties heeft trainer Mario Been aangegeven minimaal tot het einde van dit seizoen bij N.E.C. te blijven. Hiermee is er duidelijkheid gekomen voor de spelersgroep, de supporters en de kantoororganisatie van N.E.C. Mario Been: ‘Ik werd doodmoe van alle speculaties en alle geruchten. Ik ben deze club zoveel dank verschuldigd en heb mijn hart gevolgd. Voor mij is N.E.C. en rust rondom de ploeg op dit moment het belangrijkste, zeker met de belangrijke wedstrijden die eraan komen.’
Verstandig en terecht van Mario Been.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 20 januari 2009 @ 00:25:16 #206
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65231674
MAar hij gaat dus wel aankomende zomer

De optie Beenhakker tot de zomer en daarna als TD en Been trainer komt wel dichtbij zo
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 20 januari 2009 @ 00:29:27 #207
237059 Twerk
The Spurs
pi_65231778
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 00:25 schreef rubbereend het volgende:
MAar hij gaat dus wel aankomende zomer

De optie Beenhakker tot de zomer en daarna als TD en Been trainer komt wel dichtbij zo
Dat wordt het dus.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 00:39:36 #208
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_65232012
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:57 schreef Barca het volgende:
Don Leo en Pietje Bell

blabla
Waar komen die spelers ineens vandaan dan?
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  dinsdag 20 januari 2009 @ 20:41:38 #209
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_65259414
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 00:39 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Waar komen die spelers ineens vandaan dan?
Uit mijn hoge hoed.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_65583445
Nu Gudde nog weg en Leo B. naar Zuid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')