Dat iedereen het ermee eens is.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:57 schreef Pulu het volgende:
Wat is ook alweer de betekenis van UNANIEM?
Wat een achterlijke mongool zeg. Ik had wel respect voor van Bronckhorst, maar dit is toch niet te geloven?!quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:16 schreef gebruikersnaam het volgende:
Gio is boos op verbeek, en vind dat de spelersgroep door verbeek geflikt is.
Van Bronckhorst: "Iedereen heeft schuld"
Het sportieve conflict bij Feyenoord telt alleen maar verliezers. Dat zei aanvoerder Giovanni van Bronckhorst donderdag in een eerste, officiële reactie op het vertrek van Gertjan Verbeek, technisch directeur Peter Bosz en assistent-trainer Wim Jansen.
"Wij krijgen als spelers nu de Zwarte Piet toegeschoven, vooral ook door de uitlatingen die Verbeek woensdagavond na zijn ontslag heeft gedaan. Maar wij zijn zeker niet de hoofdschuldige in deze kwestie. Iedereen bij Feyenoord heeft schuld", vindt Van Bronckhorst.
Verbeek zei woensdagavond in de perskamer van De Kuip onder meer dat de wil bij de spelers ontbrak om er samen nog iets van te maken bij Feyenoord. Ook miste hij bij zijn selectie een open en eerlijke houding ten opzichte van hem. "Dat was niet leuk om te horen, nee", bekende Van Bronckhorst.
"Dat verhoogt de druk op de spelers nog eens extra. En die druk is al zo hoog. Het roept ook kwade bedoelingen bij de supporters op. Zijn uitspraken hebben ons beschadigd. Dat had ik niet verwacht van Verbeek, omdat we eerder op de dag nog op een goede manier afscheid van elkaar hadden genomen."
Spuit 11....dat weet ik ook welquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:57 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Dat iedereen het ermee eens is.
Precies. Iedereen die TEGEN Verbeek was, mag z'n deel betalen om hem de club uit te zetten. JULLIE WILLEN HEM KWIJT? JULLIE MOGEN HET BETALEN OOK!quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:57 schreef cptmarco het volgende:
als de spelers inderdaad unaniem waren dat Verbeek weg moest, dan moet het bestuur maar eens wat premies in gaan houden om zo de afkoopsom van Verbeek te betalen....
Giovanni probeert als aanvoerder de schade beperkt te houden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:00 schreef Pulu het volgende:
[..]
Spuit 11....dat weet ik ook wel, maar Gio verdraait wel de werkelijkheid...dat valt me zo van hem tegen...
Zo kwam het wel over ja, dat hij wel wil.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Mario wil wel, hij is alleen nog niet gevraagd door Feijenoord
Dit snap ik niet helemaal. Dus het bestuur zou Verbeek wel moéten ontslaan, alleen maar omdat dat gerucht rondgaat en een of andere journalist het in de krant heeft gezet?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:52 schreef gebruikersnaam het volgende:
Feyenoord spelers logen over ontslag
De Feyenoord selectie heeft zelf met journalisten van het AD gebeld, om te vertellen dat Verbeek ontslagen was. Toen dit gebeurde was Verbeek nog lang niet ontslagen. Toen de krant het nieuws op internet zette, verspreide het bericht zich zo snel dat het bestuur met de rug tegen de muur kwam.
Dit heeft Giovanni van Bronckhorst toegegeven. De aanvoerder was aanwezig op de persconferentie en sprak daarna met RTV Rijnmond. Tegenover die zender vertelde hij dat het verhaal klopt. De spelers brachten dus de leugen naar buiten dat Verbeek ontslagen was. Ze hoopten hiermee dat het bestuur het bericht zou volgen. Van Bronckhorst liet weten het gebeuren te betreuren. Vanmiddag zal het gesprek te zien zijn op RTV Rijnmond en te horen op Radio Rijnmond. Daar spreekt 'Gio' openhartig over de crisis bij Feyenoord.
Het is allemaal onderdeel van een groter plan. De (of enkele) spelers wilden een sfeer creëren waarin het voor het bestuur onmogelijk was om Verbeek NIET te ontslaan:quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:23 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Dit snap ik niet helemaal. Dus het bestuur zou Verbeek wel moéten ontslaan, alleen maar omdat dat gerucht rondgaat en een of andere journalist het in de krant heeft gezet?
Antiliaanse hangjeugd? Zit je scheiding wel goed? Heb je snorretje al bijgeknipt en niet te vergeten heb je bruine hemd al gladgestreken?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:38 schreef tho_Omas het volgende:
Lowlife's. Maarja het is een samenraapsel van Antilliaanse hangjeugd, prutsende veteranen en een Nederlander die Luigi heet.
De actie van de spelers is een loseractie.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:56 schreef Pulu het volgende:
[..]
Antiliaanse hangjeugd? Zit je scheiding wel goed? Heb je snorretje al bijgeknipt en niet te vergeten heb je bruine hemd al gladgestreken?
Echt een loserreactie
quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:56 schreef Pulu het volgende:
[..]
Antiliaanse hangjeugd? Zit je scheiding wel goed? Heb je snorretje al bijgeknipt en niet te vergeten heb je bruine hemd al gladgestreken?
Echt een loserreactie
column?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:11 schreef Barca het volgende:
Ach ... ik heb mijn mening al gegeven in mijn nieuwste column. Stelletje droeftoeters die spelers van Feyenooit.
Zie mijn onderschrift.quote:
Misschien moet ik ook maar verschijnen in een tv-programma.quote:
Mijn ongevraagd advies is: hou dit soort dagboekwerk voortaan stilquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:11 schreef Barca het volgende:
Ach ... ik heb mijn mening al gegeven in mijn nieuwste column. Stelletje droeftoeters die spelers van Feyenooit.
Wat is er dan eigenliijk voorgevallen? Het moet blijkbaar heel erg geweest zijnquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:56 schreef Pulu het volgende:
[..]
Echt een loserreactie
Of juist nu instappen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:15 schreef Bombshell het volgende:
Ik zou tot volgens zeisoen wachten als ik Mario Been was..
mwah van hem wordt ook verwacht dat hij ze een eind omhoog gaat brengen omdat hij nu zo'n beetje als wondercoach gezien wordt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:35 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Of juist nu instappen.
Je hebt niets meer te verliezen nu, het kan alleen maar beter gaan.
Hij heeft alles te verliezen. Bij NEC heeft hij het keurig op de rails, mooi Europees avontuur, ze hebben meer punten dan Feyenoord.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:35 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Of juist nu instappen.
Ik zou dus echt wel bij NEC blijven als ik hem was. Daar gaat het goed in de competitie, speel je heerlijk doordeweeks een gezellig potje UEFA Cup, en ga je weer strijden om UEFA Cup plaatsen volgend seizoen. Dat is bij feyenoord toch net wat anders. Ik zou echt niet willen werken met die huidige gladjappen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:35 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Of juist nu instappen.
Een beetje appels met peren vergelijken. Been gaat heel anders met spelers om en heeft ook een hele andere werkwijze. Over hem heenlopen zie ik niet gebeuren.. Zeker in Rdam-Zuid is dat zelfmoord als speler zijnde (iedereen zal de kant van Been kiezen).quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:33 schreef BertMaalderink het volgende:
Precies. En Verbeek is nou niet bepaald een man waar je zomaar overheen loopt. Als het hem al niet lukt om respect af te dwingen, dan zullen ze ook geen respect hebben voor Been. Dat hij een Feyenoord-icoon is, interesseert de spelers ook geen zak natuurlijk. Dat is leuk voor de supporters, meer niet.
Inderdaad, al kan ik me nog een wedstrijd voor de geest halen waar Been hoofdcoach van de beloften was en een Magrao in Eindhoven gewoon geld voor een treinkaartje gaf om terug te keren naar Rotterdam, met de spelersbus mocht ie niet meer mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:33 schreef BertMaalderink het volgende:
Precies. En Verbeek is nou niet bepaald een man waar je zomaar overheen loopt. Als het hem al niet lukt om respect af te dwingen, dan zullen ze ook geen respect hebben voor Been. Dat hij een Feyenoord-icoon is, interesseert de spelers ook geen zak natuurlijk. Dat is leuk voor de supporters, meer niet.
Hij had hem beter meteen een vliegreis terug naar huis kennen gevenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:04 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Inderdaad, al kan ik me nog een wedstrijd voor de geest halen waar Been hoofdcoach van de beloften was en een Magrao in Eindhoven gewoon geld voor een treinkaartje gaf om terug te keren naar Rotterdam, met de spelersbus mocht ie niet meer mee.
Meneer liep constant met de Ipod op tijdens de warming-up en dat beviel Been niet bepaald, toen ie ook nog eens tijdens de wedstrijd rondsjokte kreeg ie uiteindelijk van Been een schoen naar z'n hoofd gegooit toen ie langs de zijnlijn liep, werd gelijk gewisseld en na afloop van de wedstrijd dus dat geld.
Geniale actie.
Zozo, insiderquote:Op zondag 18 januari 2009 14:50 schreef Barca het volgende:
Vlemmings maakt het seizoen niet af. Het legioen moet hem niet.
Iedereen koos nu toch ook de kant van Verbeek? Van supporters tot Peter Bosz aan toe. Die jakhalzen hebben het gewoon zo hoog ( en vooral vuil) gespeeld, dat er geen andere keus was.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:43 schreef Twerk het volgende:
Een beetje appels met peren vergelijken. Been gaat heel anders met spelers om en heeft ook een hele andere werkwijze. Over hem heenlopen zie ik niet gebeuren.. Zeker in Rdam-Zuid is dat zelfmoord als speler zijnde (iedereen zal de kant van Been kiezen).
Tuurlijk, niemand heeft er kijk op, want Van Marwijk had 5 punten meer vorig jaar.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
De plotselinge verering van Verbeek is niets meer dan een door internet en tv gevoede massahysterie.
Er is geen enkele reden om hem een held te vinden, hij presteerde een stuk slechter dan Bert van Marwijk.
Jouw beeld van het legioen is net zo oppervlakkig als de gedachtegang die je hen aanwrijft.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het heldendom van Verbeek is slechts gebaseerd op het feit dat het "legioen" een richting zoekt om alle frustraties over de selektie te uiten. 'want die willen niet werken' ohja..'en wij Rotterdamse havenarbeiders wel'
Jij begrijpt er vrij weinig van.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het heldendom van Verbeek is slechts gebaseerd op het feit dat het "legioen" een richting zoekt om alle frustraties over de selektie te uiten. 'want die willen niet werken' ohja..'en wij Rotterdamse havenarbeiders wel'
Ze kunnen dat Feyenoord maar beter opheffen.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het is onzin om steeds een verdeling tussen "goeden" en "slechten" te maken. De hele club is mentaal en financieel naar de kloten.
Grote jongen.Je heb jezelf weer bewezen vandaag.quote:
Ik bedoelde meer dat ik denk dat onder Mario Been het nooit zover zou zijn gekomen.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:19 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Iedereen koos nu toch ook de kant van Verbeek? Van supporters tot Peter Bosz aan toe. Die jakhalzen hebben het gewoon zo hoog ( en vooral vuil) gespeeld, dat er geen andere keus was.
Kan bij Been net zo goed gebeuren. Je moet gewoon niet met dit soort vewende kliekjes willen werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |