abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65076869
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:57 schreef Pulu het volgende:
Wat is ook alweer de betekenis van UNANIEM?
Dat iedereen het ermee eens is.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_65076870
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:16 schreef gebruikersnaam het volgende:
Gio is boos op verbeek, en vind dat de spelersgroep door verbeek geflikt is.

Van Bronckhorst: "Iedereen heeft schuld"
Het sportieve conflict bij Feyenoord telt alleen maar verliezers. Dat zei aanvoerder Giovanni van Bronckhorst donderdag in een eerste, officiële reactie op het vertrek van Gertjan Verbeek, technisch directeur Peter Bosz en assistent-trainer Wim Jansen.

"Wij krijgen als spelers nu de Zwarte Piet toegeschoven, vooral ook door de uitlatingen die Verbeek woensdagavond na zijn ontslag heeft gedaan. Maar wij zijn zeker niet de hoofdschuldige in deze kwestie. Iedereen bij Feyenoord heeft schuld", vindt Van Bronckhorst.

Verbeek zei woensdagavond in de perskamer van De Kuip onder meer dat de wil bij de spelers ontbrak om er samen nog iets van te maken bij Feyenoord. Ook miste hij bij zijn selectie een open en eerlijke houding ten opzichte van hem. "Dat was niet leuk om te horen, nee", bekende Van Bronckhorst.

"Dat verhoogt de druk op de spelers nog eens extra. En die druk is al zo hoog. Het roept ook kwade bedoelingen bij de supporters op. Zijn uitspraken hebben ons beschadigd. Dat had ik niet verwacht van Verbeek, omdat we eerder op de dag nog op een goede manier afscheid van elkaar hadden genomen."
Wat een achterlijke mongool zeg. Ik had wel respect voor van Bronckhorst, maar dit is toch niet te geloven?!
WIE hebben die wedstrijden verloren? WIE hebben al dat gezeik over Verbeek gestart? WIE is er nou beschadigd? Het is dat ik gewoon naar school moet en veel te ver van Rotterdam woon om er heen te gaan, maar bij de eerstvolgende training moeten die teringlijers eens goed een lesje geleerd worden..
  FOK!fossiel donderdag 15 januari 2009 @ 16:57:50 #153
8443 cptmarco
it's captain...
pi_65076873
als de spelers inderdaad unaniem waren dat Verbeek weg moest, dan moet het bestuur maar eens wat premies in gaan houden om zo de afkoopsom van Verbeek te betalen....
pi_65076984
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:57 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Dat iedereen het ermee eens is.
Spuit 11....dat weet ik ook wel , maar Gio verdraait wel de werkelijkheid...dat valt me zo van hem tegen...
pi_65077015
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:57 schreef cptmarco het volgende:
als de spelers inderdaad unaniem waren dat Verbeek weg moest, dan moet het bestuur maar eens wat premies in gaan houden om zo de afkoopsom van Verbeek te betalen....
Precies. Iedereen die TEGEN Verbeek was, mag z'n deel betalen om hem de club uit te zetten. JULLIE WILLEN HEM KWIJT? JULLIE MOGEN HET BETALEN OOK!
pi_65077165
RIjnmondTV Gio nu
pi_65077259
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:00 schreef Pulu het volgende:

[..]

Spuit 11....dat weet ik ook wel , maar Gio verdraait wel de werkelijkheid...dat valt me zo van hem tegen...
Giovanni probeert als aanvoerder de schade beperkt te houden.
Ik neem van Bronckhorst niks kwalijk.Je kan eigenlijk ook niemand iets kwalijk nemen omdat je niet precies weet wie wat heeft gedaan. Daarom is de gehele selectie de schuldige
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_65077540
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:04 schreef Pulu het volgende:
RIjnmondTV Gio nu
Mario wil wel, hij is alleen nog niet gevraagd door Feijenoord
Wie dit leest is gek
pi_65077587
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:12 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Mario wil wel, hij is alleen nog niet gevraagd door Feijenoord
Zo kwam het wel over ja, dat hij wel wil.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_65080116
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:52 schreef gebruikersnaam het volgende:
Feyenoord spelers logen over ontslag

De Feyenoord selectie heeft zelf met journalisten van het AD gebeld, om te vertellen dat Verbeek ontslagen was. Toen dit gebeurde was Verbeek nog lang niet ontslagen. Toen de krant het nieuws op internet zette, verspreide het bericht zich zo snel dat het bestuur met de rug tegen de muur kwam.

Dit heeft Giovanni van Bronckhorst toegegeven. De aanvoerder was aanwezig op de persconferentie en sprak daarna met RTV Rijnmond. Tegenover die zender vertelde hij dat het verhaal klopt. De spelers brachten dus de leugen naar buiten dat Verbeek ontslagen was. Ze hoopten hiermee dat het bestuur het bericht zou volgen. Van Bronckhorst liet weten het gebeuren te betreuren. Vanmiddag zal het gesprek te zien zijn op RTV Rijnmond en te horen op Radio Rijnmond. Daar spreekt 'Gio' openhartig over de crisis bij Feyenoord.
Dit snap ik niet helemaal. Dus het bestuur zou Verbeek wel moéten ontslaan, alleen maar omdat dat gerucht rondgaat en een of andere journalist het in de krant heeft gezet?
  donderdag 15 januari 2009 @ 18:29:35 #161
71333 BUG80
Stop making sense
pi_65080307
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:23 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Dit snap ik niet helemaal. Dus het bestuur zou Verbeek wel moéten ontslaan, alleen maar omdat dat gerucht rondgaat en een of andere journalist het in de krant heeft gezet?
Het is allemaal onderdeel van een groter plan. De (of enkele) spelers wilden een sfeer creëren waarin het voor het bestuur onmogelijk was om Verbeek NIET te ontslaan:

* De trainer achter zijn rug om voor gek zetten op trainingskamp
* Naar het bestuur stappen en klagen
* De training saboteren door slecht te presteren en de trainer te negeren
* Lekken naar de pers dat het ontslag al een feit is terwijl de gesprekken nog aan de gang zijn

enz enz. Je moet de gebeurtenissen niet los van elkaar zien. Dat lekken was om het bestuur nog een laatste duw te geven.

Trouwens, het was ook wel groter dan jij het nu voorstelt. In no-time stond het in alle grote media.
pi_65080554
Lowlife's. Maarja het is een samenraapsel van Antilliaanse hangjeugd, prutsende veteranen en een Nederlander die Luigi heet.

pi_65081180
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:38 schreef tho_Omas het volgende:
Lowlife's. Maarja het is een samenraapsel van Antilliaanse hangjeugd, prutsende veteranen en een Nederlander die Luigi heet.

Antiliaanse hangjeugd? Zit je scheiding wel goed? Heb je snorretje al bijgeknipt en niet te vergeten heb je bruine hemd al gladgestreken?

Echt een loserreactie
pi_65081261
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:56 schreef Pulu het volgende:

[..]

Antiliaanse hangjeugd? Zit je scheiding wel goed? Heb je snorretje al bijgeknipt en niet te vergeten heb je bruine hemd al gladgestreken?

Echt een loserreactie
De actie van de spelers is een loseractie.
  donderdag 15 januari 2009 @ 19:05:17 #165
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_65081473
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:56 schreef Pulu het volgende:

[..]

Echt een loserreactie
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
  donderdag 15 januari 2009 @ 19:11:26 #166
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_65081717
Ach ... ik heb mijn mening al gegeven in mijn nieuwste column. Stelletje droeftoeters die spelers van Feyenooit.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_65082054
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:11 schreef Barca het volgende:
Ach ... ik heb mijn mening al gegeven in mijn nieuwste column. Stelletje droeftoeters die spelers van Feyenooit.
column?
pi_65082330
John de Wolf en Johan Derksen zitten zometeen in De wereld draait door (Ned. 3) om hierover te praten.
sig verwijderd door FA
  FOK!fossiel donderdag 15 januari 2009 @ 19:47:35 #169
8443 cptmarco
it's captain...
pi_65083284
Tony Adams, Mario en John met z'n 3en
pi_65083344
Tony Adams die op z'n afscheidsborrel straalbezopen zegt dat 'ie alleen Arsenal en Feyenoord wil trainen? En 3 maanden later hetzelfde meldt bij z'n volgende club waar hij stage heeft gelopen?

Maar dromen mag natuurlijk.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 15 januari 2009 @ 21:37:12 #172
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65087501
Wat een drama is Feyenoord al jaren.

En die spelers, wat een sukkels zeg. van bronckhorst
pi_65089409
Ik dacht al, waar bleef ie.
  donderdag 15 januari 2009 @ 22:43:36 #174
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_65090545
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:19 schreef Eppie_NL het volgende:

[..]

column?
Zie mijn onderschrift.
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:47 schreef cptmarco het volgende:
de zoveelste open sollicitatie...
Misschien moet ik ook maar verschijnen in een tv-programma.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_65091869
Ik zou tot volgens zeisoen wachten als ik Mario Been was..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')