Op Adriaanse na danquote:
Adriaanse is denk nog rigoureuzer.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:19 schreef DrDentz het volgende:
Ja, die gast heeft wel gelijk. Al denk ik gewoon dat Adriaanse hetzelfde tekeer zou gaan als Verbeek, net zo rigoureus, en dan krijg je hetzelfde verhaal met de huilende koppies in de openingspost.
Denk ik dus niet. Adriaanse is ongelofelijk ijdel, hij wil heel graag succes in eigen land.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op Adriaanse na dan. "Je moet het gewoon goed brengen".
Co: "Mist er niet een nulletje bij het salaris?"
Ja, plus dat hij heel gemeen en onmenselijk kan zijn, dat heeft Verbeek volgens mij niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Adriaanse is denk nog rigoureuzer.
Hebben de spelers geluk dat Rotterdam vrij centraal ligt. Kerkrade-Alkmaar is toch een stukje verder lopen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, plus dat hij heel gemeen en onmenselijk kan zijn, dat heeft Verbeek volgens mij niet.²
Of paaseieren zoeken. Eigenlijk is die Co wel een beetje gestoord.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:33 schreef Nieuwschierig het volgende:
Bij Co is het na een nederlaag naar huis lopen.
Co is een paardenmiddelquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Of paaseieren zoeken. Eigenlijk is die Co wel een beetje gestoord.²
Ik sta toch elke keer weer versteld om te zien hoe dom die supporters zijn. Ongelofelijk.quote:
Ik stond er ook tussen en mijn accountant doet mijn administratie.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik sta toch elke keer weer versteld om te zien hoe dom die supporters zijn. Ongelofelijk.
Zouden daar ict-ers, wetenschappers en artsen tussen zitten? Ik denk het niet, ik denk voornl. zzp-ers met een gare administratie en de helt zwart doen: behangen, klussen, timmeren.²
Je moest eens wetenquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik sta toch elke keer weer versteld om te zien hoe dom die supporters zijn. Ongelofelijk.
Zouden daar ict-ers, wetenschappers en artsen tussen zitten? Ik denk het niet, ik denk voornl. zzp-ers met een gare administratie en de helt zwart doen: behangen, klussen, timmeren.²
Jij bent de uitzondering die regel bevestigd. Wees eerlijk, je komt er regelmatig dus je bent goed op de hoogte, je kunt toch niet ontkennen dat de gemiddelde diehard (Feyenoord) supporter dom is? Ze zijn onredelijk, ze komen altijd met "te makkelijke" argumenten, ze laten een ander niet uitpraten, ze zijn niet genuanceerd. Het zijn gewoon domme mensen. En sommigen hebben ook nog de pech dat ze onnozel ogen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:53 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik stond er ook tussen en mijn accountant doet mijn administratie.
De gemiddelde Feyenoord supporter is niet dom.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij bent de uitzondering die regel bevestigd. Wees eerlijk, je komt er regelmatig dus je bent goed op de hoogte, je kunt toch niet ontkennen dat de gemiddelde diehard (Feyenoord) supporter dom is? Ze zijn onredelijk, ze komen altijd met "te makkelijke" argumenten, ze laten een ander niet uitpraten, ze zijn niet genuanceerd. Het zijn gewoon domme mensen. En sommigen hebben ook nog de pech dat ze onnozel ogen.
Onderstaande geeft een duidelijke weergave en een kenmerkende schets:
Keywords: Supporters, IQ-test, lambada²
Gudde is gekomen met het oog op het nieuwe stadion.quote:
Hij praat altijd met de ogen dichtquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:10 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Gudde is gekomen met het oog op het nieuwe stadion.
Die blijft nog wel even ben ik bang.
Ik krijg het gevoel alsof Gudde geen flauw idee heeft waar hij over praat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |