Dan is het maar goed dat er nu al zo'n fantastische selectie staatquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Koetje zegt al jaren van zichzelf dat hij geen opbouwtrainer is
Ik luister dolgraag naar zijn analyses anders.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:01 schreef RijstNatie het volgende:
Ronald koeman zou een goeie zijn voor feyenoord, hopelijk komt hij
Ik hoop het ook.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:01 schreef RijstNatie het volgende:
Ronald koeman zou een goeie zijn voor feyenoord, hopelijk komt hij
Ongeėvenaard iddquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik luister dolgraag naar zijn analyses anders.
Van Hanegem dus.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:06 schreef nightfall het volgende:
waarschijnlijk nemen ze de slechts denkbare trainer, dat is compleet in lijn met hoe feyenoord de laatste jaren bezig is.
Hij gaat best te keer.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:07 schreef DrDentz het volgende:
De supporterswoordvoerder nu bij Pauw en Witteman.
Ja, maar hij heeft wel gewoon gelijk.quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Gooi de spelersgroep morgen maar de hele dag de vriescel in. Dat zal ze leren.
Tijd voor de waarheidquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft wel gewoon gelijk.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:58 schreef magnifor het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Natuurlijk kan je niet eens zijn met je trainer maar hoe de selectie zich heeft opgesteld tegenover de trainer is gewoon kinderachtig en respectloos. Resultaten kan je niet alleen op de trainer afschuiven, het zijn toch uiteindelijk de spelers die op het veld staan en moeten winnen.
Volgens mij is de selectie gewoon gefrustreerd dat ze zo gpwnd worden door iedereen en daarom meteen alles op de trainer afschuiven.
De grootste vereniging van het land.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:07 schreef DrDentz het volgende:
De supporterswoordvoerder nu bij Pauw en Witteman.
Realistischquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:14 schreef De_Hypotheker het volgende:
Die supporter weet het goed te vertellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |