Hij heeft inderdaad interessant invalshoeken en benadert alles professioneel, maar als manager komt hij gewoon te kort, ook tactisch was hij niet altijd even strek.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:35 schreef knars het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij heilig is, ik ben al een tijdje van hem onder de indruk. Heb wel eens interviews van hem gelezen in zijn Heerenveen tijd (volgens mij hadden wij toen nog Erwin Koeman) waarin hij zijn visie op leren en trainen uiteenzette en daar was hij echt professioneel mee bezig. Dat is een indruk die ik van een Ernie Brandts of een Willem van Hanegem nou niet bepaald heb.
En grapjes maken achter zn rug om.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:48 schreef TC03 het volgende:
Verbeek zal vast wel fouten hebben gemaakt, maar ik kan me toch niet aan de indruk dat onttrekken dat de selectie van Feyenoord, ondanks de hoge gemiddelde leeftijd, toch uit een kleuterklas je bestaat.Niet de trainer aankijken tijdens de trainingen...
![]()
![]()
Dat van vanochtend kan ook nog eens vanuit schuldgevoel zijn, omdat ze de dolk al in zijn rug hadden gestoken door naar de RvC te stappen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:48 schreef TC03 het volgende:
Verbeek zal vast wel fouten hebben gemaakt, maar ik kan me toch niet aan de indruk dat onttrekken dat de selectie van Feyenoord, ondanks de hoge gemiddelde leeftijd, toch uit een kleuterklas je bestaat.Niet de trainer aankijken tijdens de trainingen...
![]()
![]()
Zullen ze denk ik ook wel merken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:50 schreef blueangel_ het volgende:
Nog ooit meegemaakt dit
Ik hoop dat die luie honden genadeloos afgemaakt worden door het Legioen.
Dat zou kunnen. Maargoed, nu hebben ze de druk op zichzelf gelegd, en de ogen van het Legioen zullen extra kritisch priemen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:51 schreef knars het volgende:
[..]
Dat van vanochtend kan ook nog eens vanuit schuldgevoel zijn, omdat ze de dolk al in zijn rug hadden gestoken door naar de RvC te stappen.
Helemaal mee eens. Natuurlijk kan je niet eens zijn met je trainer maar hoe de selectie zich heeft opgesteld tegenover de trainer is gewoon kinderachtig en respectloos. Resultaten kan je niet alleen op de trainer afschuiven, het zijn toch uiteindelijk de spelers die op het veld staan en moeten winnen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:48 schreef TC03 het volgende:
![]()
![]()
Om de avond af te sluiten met een biertje in de skihutquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:59 schreef Sloggi het volgende:
Misschien dat Timmer, Lucius, De Cler en Hofland samen de hond uit kunnen laten. Met een beetje geluk breken ze hun enkels. Of misschien kunnen ze met z'n allen uit eten gaan en hun hamstrings afscheuren als ze opstaan om van tafel te gaan...
Ik lag me de tering als Verbeek naar Utrecht komtquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:41 schreef Tha_Duck het volgende:
En een serieuze reactie:
Het werd tijd dat er opgeruimd werd. Verbeek is slechts een matige trainer (zie wat hij bij Heerenveen gedaan heeft, weinig) die niet geschikt is voor een niet lopend team. .
Ik zou me trouwens krom lachen (wat een woordspeling he!) als van Hanegem die kant op komt. De vraag is dan of je er beter van wordt.
Boehoe, ze schelden met kanker.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ga je opvoeding opnieuw doen!
quote:Ook Eric Gudde dacht aan vertrek
Algemeen directeur Eric Gudde van Feyenoord heeft woensdag ook overwogen om zijn functie neer te leggen. De voormalig directeur van de belastingsdienst in Rotterdam had het naar eigen zeggen emotioneel heel moeilijk met het vertrek van achtereenvolgens trainer Gertjan Verbeek, technisch directeur Peter Bosz en assistent-trainer Wim Jansen.
'Rationeel sta ik er anders in', liet hij woensdagavond weten. 'Ik denk er nog wel heel wisselend over. Maar Feyenoord moet door en ik ook. Met Leon Vlemmings voorlopig op de bank. We hebben een klemmend beroep op hem gedaan om de honneurs waar te nemen. Na ruggenspraak met Verbeek heeft hij daarmee ingestemd. Gelukkig maar.'
Gudde, die in december nog zei dat Verbeek de kerst van 2009 (ook) zou halen, wilde en kon woensdagavond na een slopende dag nog niet naar de iets langere termijn kijken. Er zullen toch opvolgers voor het opgestapte trio moeten komen.
'Daarvoor is het nu allemaal nog te vers. Het vertrek van Peter Bosz vind ik ook uitermate pijnlijk en vervelend. Daardoor is Feyenoord technisch fors onthoofd. Hij heeft in de afgelopen drie seizoenen heel wat neergezet. Maar ook hij heeft de ranglijst tegen gehad. Zijn afscheid is eveneens een groot verlies voor Feyenoord.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |