jouw god?quote:
lijkt me lastig, klontjes opsnuivenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:10 schreef _evenstar_ het volgende:
er is vast iemand die geilt op couscoussnuivers
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:13 schreef _evenstar_ het volgende:
[ afbeelding ]
die heeft daar vast geen problemen mee
die staan in t vorige topicquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:18 schreef Poppejans het volgende:
EvenstarIEEEEEEEW getver wat een plaatje..
enne, geilerds, waar, waar???
Iemand nog plaatjes met een hooggehalte?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:18 schreef Poppejans het volgende:
EvenstarIEEEEEEEW getver wat een plaatje..
enne, geilerds, waar, waar???
Iemand nog plaatjes met een hooggehalte?
jou mama is hier heul nie , dus bring it onquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:25 schreef dutchie het volgende:
Ik zag hem lekker nog wehel.
Evenstar
Nu moet ik eigenlijk iets manonvriendelijks gaan zeggen, maar dat mag niet van mijn mama.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:25 schreef Poppejans het volgende:
Goed gekeurd hoor Evenstar, leuk koppie heeft ie!
En nu zn haar nog laten groeien![]()
![]()
Ik hou van mannen met lang haar! Ja, plaatjes posten hoor
neuh hij's goed zoquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:25 schreef Poppejans het volgende:
Goed gekeurd hoor Evenstar, leuk koppie heeft ie!
En nu zn haar nog laten groeien![]()
![]()
Ik hou van mannen met lang haar! Nee, nu geen enge plaatjes meer posten hoor
t ging niet om Bradquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:28 schreef Poppejans het volgende:
*rilt
Echt geen van allen!
Ik vind Brad ook niks
Hihi ik hier ook eentje, en hij wil het zelf gelukkig ook nooit afknippen, zegt iequote:Op woensdag 14 januari 2009 22:27 schreef Igraine het volgende:
Ik ook Poppejans, maar ik heb dan ook mijn eigen langharige rocker rondlopen. EN hij mag nog steeds zn haar niet afknippen
Owquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
t ging niet om Bradmaar om de lengte
je bent gewoon een mannen geilerdquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:32 schreef Poppejans het volgende:
Ja, die is goedgekeurd Igraine
Trouwens wel erg dat ik steeds inbreek op speeltuinbankjes waarbij het over mannen gaat![]()
![]()
Hoop niet dat ik zo overkomquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:37 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
je bent gewoon een mannen geilerd![]()
Hij is nog te zien hoor (in een quote) misschien dat 1 van de modjes die nog kan wijzigenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:27 schreef Igraine het volgende:
He jammer, nu heb ik net de foto's gemist!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:28 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
neuh hij's goed zo![]()
ennuh
[ afbeelding ]
![]()
![]()
dies heul nie eng
Ik kan het zelf niet, mond open houden en door mijn mond blijven ademen. Dan stroomt het idd naar mijn keel/mond. Ik doe mijn tong tegen mij ge-/verhemelte en hou gewoon maar heel even mijn adem in. Dan heb ik gewoon nergens last van.quote:Gebruiksaanwijzing in 7 stappen:
1.Neem lauw water en doe er een zoutoplossing van Himalayazout in.
Het zout moet dus compleet opgelost zijn in het water.
2.Kijk door welk neusgat er het makkelijkst geademd wordt.
3.Doe de tuut van de netipot in dit neusgat.
4.Buig het hoofd een beetje naar voren en dan opzij boven de wasbak. Open de mond en til de neti pot omhoog, zodat het water neusgat inloopt. Adem langzaam en rustig door de mond.....het water zal door het andere neusgat naar buiten komen.
5. Kom na de irrigatie met het hoofd omhoog en blaas door beide neusgaten uit. Zorg dat er een papieren zakdoekje in de buurt is om de neus te snuiten, zodat de resterende vloeistof en neusinhoud weggehaald kan worden.
6. Herhaal de irigatie bij het andere neusgat.
7. Nadat beide neusgaten zijn gereinigd, buig dan naar voren en dan naar links en rechts, zodat alle vloeistoffen kunnen ontsnappen. Als dit niet helpt, kunnen de handen op de knieën gezet worden en het hoofd naar beneden gehangen worden en naar links en rechts gedraaid worden. >
Na wat oefening zal de irrigatie zeker plezierig aanvoelen.
Het kan dagelijks gedaan worden en indien nodig zelfs meerdere malen per dag.
Mikael meld altijd netjes: Mama ik kom eraan hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:06 schreef Vicky het volgende:
Ambe rheeft er soms ook een ahndje vol van om ineens naast ons bed te staan, maar ze gaat dan ook meteen weer terug naar haar eigen kamer.. uiteraard ook met de nodige driftbuien.
Ja, maar als je het actief opsnuift, dus uit je hand kan het niet anders dan je keel in lopen, daar gaat de lucht namelijk heen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:02 schreef Noli. het volgende:
Maar dat neus spoelen en het weer via je mond naar buiten??
Jullie (of ik) doen dan echt iets niet goed.
Uitleg Neti-pot.
[..]
Ik kan het zelf niet, mond open houden en door mijn mond blijven ademen. Dan stroomt het idd naar mijn keel/mond. Ik doe mijn tong tegen mij ge-/verhemelte en hou gewoon maar heel even mijn adem in. Dan heb ik gewoon nergens last van.
Eh nee, maar waarom zou je dat willen weten?quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:39 schreef Ynske het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het met Xante is?
gewoon, heb haar al lang niet meer zien posten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:07 schreef snoopy het volgende:
[..]
Eh nee, maar waarom zou je dat willen weten?
Oh zo ja dan idd wel ja.. *ding dong*quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:01 schreef Memmel het volgende:
Als je gewoon je neus in een glas hangt, dan loopt het naar je mond hoor
Had Xanthe het niet helemaal gehad met FOk!?quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:39 schreef Ynske het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het met Xante is?
Meestal doen ze inderdaad een kaartje in de bus. Ook al is het maar voor 1 minuut. Even contact opnemen met het bedrijf?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:32 schreef snoopy het volgende:
Net sloeg ineens de wasmachine op tilt: storing in de watertoevoer. Ik de kranen proberen, komt er bijna geen water meer uit. Ik wil naar de buren lopen maar zie een paar 'bob de bouwers' in de straat prutsen. Blijkt dat zij bezig zijn: ja het water is er even af, een minuutje of 5.
Ik vind het maar raar dat dat niet even van te voren is gemeld
je zou idd verwachten dat ze even wat laten wetenquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:32 schreef snoopy het volgende:
Net sloeg ineens de wasmachine op tilt: storing in de watertoevoer. Ik de kranen proberen, komt er bijna geen water meer uit. Ik wil naar de buren lopen maar zie een paar 'bob de bouwers' in de straat prutsen. Blijkt dat zij bezig zijn: ja het water is er even af, een minuutje of 5.
je zou maar onder de douche staan met shampoo in je haarquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:32 schreef snoopy het volgende:
* Ynske jat een stukje aardbeiquote:
datquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:33 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
je zou maar onder de douche staan met shampoo in je haar
Andersom kan ook geloof ik...quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Had Xanthe het niet helemaal gehad met FOk!?
Misschien een traktatie van Ruben danquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:35 schreef _evenstar_ het volgende:
ik bedank voor je gebak.. moet an de lijn denken
quote:
daar zijn er meer van.. mogenn die dan ook weg blijven ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:38 schreef Poppejans het volgende:
[..]
![]()
Ik meen me te herinneren dat er vanuit hier soms commentaar kwam op haar van haar manier van posten; altijd alleen maar over zichzelf en letterlijk nooit belangstellend naar iemand anders toe.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:39 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
daar zijn er meer van.. mogenn die dan ook weg blijven ?
Jajaquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:43 schreef Ynske het volgende:
jamaarzo had ik t niet bedoeld om met naar haar te informeren mensen weg te laten blijven
Ik heb ook wel eens tijden dat ik vooral met mezelf bezig ben en dus niet echt op anderen reageer hoor, maar ik heb me de laatste tijd niet zo heel veel aangetrokken van mensen die mij niet mogenquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:38 schreef Poppejans het volgende:
[..]
![]()
Ik meen me te herinneren dat er vanuit hier soms commentaar kwam op haar van haar manier van posten; altijd alleen maar over zichzelf en letterlijk nooit belangstellend naar iemand anders toe.
zo moeder zo dochterquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:44 schreef YPPY het volgende:
Ligt eraan hoe de verhalen zijn die ze over zichzelf vertellen.
Wat ziet die taart er lekker uit Troel!
Voor de ouders van peuters die weigeren te eten: vanochtend bijna 2 boterhammen en net 3 rijstwafels. Vaag kind.![]()
oww dat viel allemaal wel mee hoor noli, het begon met de crisisopname van dr vent.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:52 schreef Noli. het volgende:
Oeh lekker taart!
Gefeli met je zoon Troel! Alweer 1, waar blijft de tijd..
Volgens mij heb ik dan iets gemist of mijn geheugen laat me ff in de steek.(ik bedoel dat over Xanthe)
had ze toen niet een topic gemaakt onder een kloon, en toen nog opzichzelf ging reageren heel mnedelievend naar zichzelf omdat ze best werd afgebekt daarquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:55 schreef moussy het volgende:
[..]
oww dat viel allemaal wel mee hoor noli, het begon met de crisisopname van dr vent.
iets leuks he... euh k zit al de hele dag te verzinnen of en naar welk dierenpark ik morgen wil gaanquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:13 schreef Noli. het volgende:
Ach nah ja.. (ik heb nog steeds geen idee trouwens) Maareh, ouwe Koeien enzo..
Gaat er nog iemand iets leuks doen ofzo?
Nee, ik heb een ziek kind net van school gehaald en ze slaapt nu, deken over dr hoofdquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:13 schreef Noli. het volgende:
Ach nah ja.. (ik heb nog steeds geen idee trouwens) Maareh, ouwe Koeien enzo..
Gaat er nog iemand iets leuks doen ofzo?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:17 schreef _evenstar_ het volgende:
ik ben aan het genieten va mijn peuter die het liedje van Wonderteam probbeert te zingen
Whahaha!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:07 schreef snoopy het volgende:
[..]
Eh nee, maar waarom zou je dat willen weten?
dat ook jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:24 schreef moussy het volgende:
Ik ben wel naar meer mensen nieuwsgierig, die allemaal ons mensjes van fok! vergeten
kleding. De man van mijn collega is vrijwilliger bij de voedselbank en kleding willen ze maar al te graag hebben.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:40 schreef moussy het volgende:
Wat breng je naar de voedselbank?
Overloon! Aanrader, zeer goed voor fotografenquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:16 schreef Ynske het volgende:
iets leuks he... euh k zit al de hele dag te verzinnen of en naar welk dierenpark ik morgen wil gaan
ow enneh heb zin in de meet binnenkort
Daar heb ik pas nog een heel lieve PM van gekregenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:37 schreef Vicky het volgende:
zo vroeg ik me van de week af hoe het met mamma_van_pepijn zou zijn..
echt?! Wist ik niet! ik heb nog 4! blauwe vuilniszakken staan, jeweets, van die grote! Ik dacht ze aan Peet zn werk mee te geven voor poetslappen, op MP slijten begin ik niet meer aan, alleen wat dingetjes van René dan nog, maar voor de rest weg er mee. Eens googlen, ik dacht dat de voedselbank hier failliet wasquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:42 schreef Vicky het volgende:
[..]
kleding. De man van mijn collega is vrijwilliger bij de voedselbank en kleding willen ze maar al te graag hebben.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:46 schreef Rottdog het volgende:
Aaahh Xanthe die op een mooie ochtend met der handen in de sperma van haar man lag te graaienomdat manlief vergeten was het op te ruimen
ik wist het dus ook niet totdat ik een keer zei dat ik kleding altijd weggooide... Pannen, huisraad e.d. kunnen ze meestal ook gebruiken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:44 schreef moussy het volgende:
[..]
echt?! Wist ik niet! ik heb nog 4! blauwe vuilniszakken staan, jeweets, van die grote! Ik dacht ze aan Peet zn werk mee te geven voor poetslappen, op MP slijten begin ik niet meer aan, alleen wat dingetjes van René dan nog, maar voor de rest weg er mee. Eens googlen, ik dacht dat de voedselbank hier failliet was
Dat wil je nou niet weten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:46 schreef Rottdog het volgende:
Aaahh Xanthe die op een mooie ochtend met der handen in de sperma van haar man lag te graaienomdat manlief vergeten was het op te ruimen
bedankt he voor deze prachtige omschrijving....quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:46 schreef Rottdog het volgende:
a dirty mind is a joy foreverquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:55 schreef Rottdog het volgende:
Sorry maar das het eerste waar ik aan denk bij het vallen van die naam
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:57 schreef Lois het volgende:
* Lois komt hard binnen rennen*
Ik heb eindelijk weer internetIk zat al de hele morgen zonder
Een hele ochtend, mijn vrije ochtend.....
Huis is netjes, ik heb met zieke Iris een tukje gedaan op de bank, we hebben 20 min. bij Ziggo in de wacht gehangen maar nu heb ik weer internet![]()
*bijlezen gaat*
waarom mis ik dit soort dingen nou altijdquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:46 schreef Rottdog het volgende:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:55 schreef Rottdog het volgende:
Sorry maar das het eerste waar ik aan denk bij het vallen van die naam
morgen 4 jaar geleden werd t iig gepostquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:57 schreef moussy het volgende:
[..]
waarom mis ik dit soort dingen nou altijdik heb ook al een hele tijd geen lekkere echte ouderwetse rel gehad
Hmmmmmm!quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:20 schreef Jelief het volgende:
Over mensen missen, waar is de dame uit Groot Brittanië met die schattige roodharige kindjes gebleven? Ik dacht van de week ineens aan haar![]()
En iets leuks doen? Ik ben gevlucht naar mijn moeder, die ligt zwaar verkouden op de bank, kind ligt uitgeteld boven in bed en er staat klassieke muziek op. Mijn buik krampt af en toe licht pijnlijk en voor de rest houden jullie mij wel bezig![]()
hmm, balen, welterusten dan maar.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:14 schreef Vicky het volgende:
* Vicky gaat ook zoeken..
d'r bedje. Vannacht was een rotnacht en ik voel me helemaal niet lekker..
Dat heb je snel gevonden Loisquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:14 schreef Lois het volgende:
Zwangerschap en geboorte deel 123
GevondenDat was ik zo ontzettend vergeten al
t was t eerste topic als je op naam + sperma zochtquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:27 schreef snoopy het volgende:
[..]
Dat heb je snel gevonden Lois
Die opmerking die LB daar nog even maakt
En het blijft wat doen, ook na een plaspauzequote:
Zo hebben wij een collega die volgende week met zwangerschapsverlof zou gaan, gistermorgen om 6 uur een SMS-je: we gaan naar het ziekenhuis, mijn vliezen zijn gebroken. Gisteravond een SMS-je: ben bevallen, alles goed, een trotse papa en mama.quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zo hebben wij een collega die volgende week met zwangerschapsverlof zou gaan, gistermorgen om 6 uur een SMS-je: we gaan naar het ziekenhuis, mijn vliezen zijn gebroken. Gisteravond een SMS-je: ben bevallen, alles goed, een trotse papa en mama.
Dat was hier vanmorgen dus even een gevalletje: huh?
woehoe!quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:32 schreef Jelief het volgende:
[..]
En het blijft wat doen, ook na een plaspauzeIk ga pas juichen als er regelmaat in zit.
Toen we haar gistermorgen spraken baalde ze dat ze in het ziekenhuis moest blijven tot de bevalling. Achteraf dus niet zo langquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:41 schreef Brighteyes het volgende:Da's wel heel heftig.
Maar dan heb je wel 16 weken met je kindje, ipv een paar weken ervoor en een paar erna.
Maar volgens mij schrik je je echt het lazarus dan.
Ik ben bij mijn mams, op zich is douchen hier wel relaxed omdat ze een stoeltje in de douche heeft en ik niet over de badrand hoef te stappen, maar lijkt mij toch handiger als ik thuis verder ga....quote:
die heeft ze zelf geopend, ergens daarin reageert BE nog met:quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:45 schreef Lois het volgende:
Was het deze niet gewoon BE? Betalen als je iemand meeneemt...?
Aan dit topic moet ik steeds denken als ik haar naam hoor!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:46 schreef Brighteyes het volgende:Nee, er was ook een topic met een kloon.
Ik krijg het alleen wel benauwd als ik de laatste pagina lees van dat topic wat jij geeft Lois:
Betalen als je iemand meeneemt...?![]()
![]()
Zo erg ben ik nu toch niet meer?
Me tooquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:49 schreef Troel het volgende:
Dat topic kan ik me nog wel herinneren ja
IS dit een topic van haar en dan ook nog schijnheilig onder je eigen naam iets postenquote:
Whoehaaaaaaaquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:14 schreef Lois het volgende:
Zwangerschap en geboorte deel 123
GevondenDat was ik zo ontzettend vergeten al
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:06 schreef Troel het volgende:
ja, of ga mijn geschiedenis even langs, ik schijn ook bij elke rel vooraan te staan
Ik mocht Thunderchild wel.
quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:03 schreef Troel het volgende:
Moussy, je valt me tegen. Je kan veel beter![]()
ah nee niet versieren, gewoon, zeuren, ouwe wijven en soms vond ik hem best wel oprecht overkomen hoor, soms he...quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:05 schreef Rottdog het volgende:
Thunderchild die hier in oud de vrouwen probeerde te versieren
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:23 schreef moussy het volgende:
Oh ja spindizzy, en toch he, vond ik het soms een heerlijk wijf
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:05 schreef Rottdog het volgende:
Thunderchild die hier in oud de vrouwen probeerde te versieren
Ja, maar zo lekker recht voor dr raap. Ik ben benieuwd hoe het nu met haar gaat, maar ik kan via google ook niet iets over haar vinden, ook niet als ik google op haar hondjes.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar soms ook echt compleet onnavolgbaar.
Klopt, alleen het was zijn vriendin, niet zijn vrouw.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:27 schreef Ynske het volgende:
Maareh, ik herinner me iets van TC en zijn vrouw verloren? was dat idd zo, of herinner ik me dat verkeerd?
Oh ja!quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:40 schreef texelonia het volgende:
ThunderChild zat toch achter Luchtbel aan? Of heb ik dat verkeerd begrepen/onthouden?
nee dat was Daniman en BE, ja!! hij was idd naar het ziekenhuis gegaanquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:45 schreef _Bar_ het volgende:
tc heeft toch ook iets aan pluphy en jeroen gegeven namens ons? of haal ik ze nu echt allemaal door elkaar?
die met dat vogeltje als avaquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:55 schreef moussy het volgende:
[..]
nee dat was Daniman en BE, ja!! hij was idd naar het ziekenhuis gegaan
jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:57 schreef Ticootje het volgende:
Was luchtbel vrijgezel toen ze beviel?
huh? k volg je nietquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:17 schreef Ynske het volgende:
kwam net nog t topic over Enzo tegen, echt triest zoiets
Noujaquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:26 schreef moussy het volgende:
[..]
je bent eigenlijk net een Daminan, TC enz enz
Ik kan het topic erover niet vinden maar van wat ik er nog van weet is hij uiteindelijk overleden, een tijdje nadat hij van het ziekenhuis over was geplaatst naar een verpleegtehuis(?)quote:
Het enige verschil is dat TC en Daniman mannelijk waren en Ynske vrouwelijk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja
Ik vind er eigenlijk nog wel een groot verschil in zitten hoor. TC en Daniman hadden hier geen neefjes/nichtjes enzo zitten.
Oh, vreselijk wijf vond ik datquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:23 schreef moussy het volgende:
Oh ja spindizzy, en toch he, vond ik het soms een heerlijk wijf
Nee schat, dat kon echt niet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:06 schreef Ticootje het volgende:
Dan vind ik het best kunnen.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:38 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Nee schat, dat kon echt niet.
En echt. Zo moeilijk ben ik niet.
Ik lees dit toevallig, het gaat goed met spin, man, katten en hondjesquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:35 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja, maar zo lekker recht voor dr raap. Ik ben benieuwd hoe het nu met haar gaat, maar ik kan via google ook niet iets over haar vinden, ook niet als ik google op haar hondjes.
Die was (en isquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:30 schreef Jelief het volgende:
Bij spin heb ik toen echt even gemist waarom ze er de brui aan gaf hier, vond haar wel leuk.
Fijn om te lezenquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik lees dit toevallig, het gaat goed met spin, man, katten en hondjes
[..]
Die was (en is) gewoon FOK!moe
Nou ben ik nieuwsgierig.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:28 schreef Igraine het volgende:
[..]
Oh, vreselijk wijf vond ik dat, echt niks leuks aan.
Ik heb toevallig net een topic van ruim drie jaar geleden doorgelezen waarin ik het met haar (en half oud) aan de stok had.
Van mij ook!quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:35 schreef kissa het volgende:
[..]
Fijn om te lezenBedankt! ) Wil je haar mijn groeten overbrengen?
Wat zij zeiquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:35 schreef kissa het volgende:
[..]
is het niet ontvangen, of nog niet verwerkt?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:07 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ligt het aan mij, of is het raar dat Unive de machtiging niet heeft ontvangen? 2 stuks, 2 dagen na elkaar verstuurd.
dan zou k m nogmaals aangetekend sturenquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:38 schreef dutchie het volgende:
Ik ga eens heerlijk wat oude topics doornemen zie ik.
faxen met ontvangstbevestiging, ik neem aan dat er nu wat spoed bij is?quote:
en ook van mijquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:35 schreef kissa het volgende:
[..]
nou idd, af en toe gingen de pannen flink van het dak !quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:32 schreef easy-going het volgende:
Wow, dat waren nog eens tijden TC/Daniman/Spindizzy ...
Openquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:09 schreef dutchie het volgende:
Mag ik even van jouw kennis als Amsterdamse gebruik maken? En anderen (Sjak) mogen zich er ook tegen aan bemoeien natuurlijk.
Waar kun je Amsterdam een hip gezelschap (fashionata's) mee naartoe nemen om te eten, zonder gelijk platzak te zijn? Zodat ik ook een beetje overkom als de Amsterdam 'incrowd' zeg maar.
Die Canvas zit er mooi uit. Ben je er zelf wel eens geweest? Hoe is het daar op een zondagavond?quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:16 schreef snoopy het volgende:
[..]
Open
Canvas
Ik ga nog even verder denken...
Tijd zat om dan te zoeken toch?!quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:40 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar ik ben saaileven naast fok heb ik al niet
quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:57 schreef Rottdog het volgende:
Zoekt en zoekt, loopt tegen muren en deuren omhoog maar nee weer een berichtje op fok
Ik bespeur hier toch een beetje teleurstelling.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:31 schreef snoopy het volgende:
Ik ben er wel eens geweest en het is een beetje een ehm broedplaatsachtig hip gebeuren. Het is in het oude Volkskrantgebouw en je moet via een onduidelijke zij ingang met een vage lift naar boven. Ik weet niet of je ooit in 11 bent geweest naast het Centraal Station? Maar zoiets is het. Je zit er op houten banken aan van die lange houten tafels. Het eten was lekker en het uitzicht is super.
Geen idee hoe het er op zondag is, ik was er op een donderdag.
Open is ook super. Dat is veel strakker ingericht, echt erg mooi met ook een fantastisch uitzicht en heerlijk eten!
Wel uitkijken hoor! Je weet maar nooit waar je in grijptquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:20 schreef Rottdog het volgende:
Gelukkig weet ik wel blindelings mijn bed te vinden
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:28 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Wel uitkijken hoor! Je weet maar nooit waar je in grijptWelterusten!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:28 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Wel uitkijken hoor! Je weet maar nooit waar je in grijptWelterusten!
F&F een paar jaar geleden (vier?) dat was top. Jij had erg leuke verhalen met foto's van je kipjesquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:04 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou idd, af en toe gingen de pannen flink van het dak !
dan is het nu maar een tamme boel.
ik heb nog een paar keer mail contackt met hun gehad, en heb het geboorte kaartje van Neo gekregen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:35 schreef TearSong het volgende:
Ah deel 2 van Enzo gevonden Topic over Enzo (kind in coma deel 2)
Een simple google search geeft aan dat de ouders van Reimer en Enzo na de dood van Enzo nog een zoontje hebben gekregen met de naam Neo.
Na wat gegoogle zie ik dat 11 inmiddels gesloten is.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:06 schreef sjak het volgende:
Dutchie, is 11 geen optie dan. Dat maakt ook wel indruk als je "zo'n" plek weet te vinden en het is nog lekker ook. Tenminste dat maakt het op mijn vrienden van buiten Amsterdam meestal wel.
Een andere leuke is Podium Mozaiek. Ligt in Bos en Lommer. Een oude kerk. Beetje alternatief maar hele aardige bediening, heerlijk eten en hé, een achterbuurt van Amsterdam. het kan bijna niet hipper![]()
Maar ja, ik ben ook al even uit Amsterdam dus de echt hippe plekken ken ik niet. Ik zal eens rond vragen. Zeker in de fashionista hoek kan ik misschien wel wat aanbevelen dan.
Auw, koliek?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:15 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zo, na een dag voor pampus in bed te hebben gelegen verkeer ik vandaag weer in het land der semi-levendenIk weet niet wat ik had, het leek op buikgriep maar dat was het niet. Het leek meer op een galsteen
dat dus. het enige wat je kunt is rond rennen en roepen dat er wat gebeuren moet als een kip zonder kop:{quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:42 schreef Rewimo het volgende:
Als het je galblaas/galstenen is, kun je niet stilliggen weet ik uit ervaring...
jaaaa de kippensoop, dat was leukquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:31 schreef kissa het volgende:
[..]
F&F een paar jaar geleden (vier?) dat was top. Jij had erg leuke verhalen met foto's van je kipjesEn Doerakje!
RdG ziekenhuis soms? Moet ik dinsdag weer heen (elke 2 maanden bezoekje dagbehandeling). En gefeliciteerdquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:45 schreef p_iglet het volgende:
Ik heb een co-schappen startdatum![]()
20 juli begin ik met mijn co-schappen![]()
nu nog duimen dat ik idd ook in delft zit het grootste gedeelte van de tijd, maar ja dat is natuurlijk nog weer niet bekend
Sopen de kippen niet meer?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:48 schreef lady-wrb het volgende:
jaaaa de kippensoop, dat was leuk
en doerakje... tja.... dat liep minder leuk af.
maar de kips zijn er nog steeds en ik heb nu fransje en KC
Rewimo, vraag eens na of je niet gewoon ijzer gespoten kan krijgen, dat kunnen ze in Duitsland ook en dat scheelt je elke keer die reis makenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
RdG ziekenhuis soms? Moet ik dinsdag weer heen (elke 2 maanden bezoekje dagbehandeling). En gefeliciteerd
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow en natuurlijk voor p_iglet![]()
Ik moet eigenlijk hier de hut nog poetsen![]()
Kan iemand me een trap onder mijn kont geven?
Mwah, vind het op zich niet zo erg. Moet ook weer groot bloedonderzoek en urine sparen deze keer (jippiequote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:48 schreef Troel het volgende:
Rewimo, vraag eens na of je niet gewoon ijzer gespoten kan krijgen, dat kunnen ze in Duitsland ook en dat scheelt je elke keer die reis maken
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:20 schreef Asyniur het volgende:
[..]
![]()
als ik bij alles opmoet wachten...
Je spoiler!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet eigenlijk hier de hut nog poetsen![]()
Kan iemand me een trap onder mijn kont geven?![]()
![]()
Ga es poetsen johDan heb je straks lekker weekend!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
igraine als ik ze mag hebben graag. wat wil je er voor hebben?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:59 schreef Igraine het volgende:
van harte Piglet!
Btw is er hier nog iemand die graag c1000 zegels wil hebben? Ik heb al twee fok!sters kunnen helpen aan een volle kaart, maar ik heb er nog zo'n 30 hier liggen.
Wat ik ervoor wil hebben? Nou, eh niks.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:27 schreef Popples het volgende:
[..]
igraine als ik ze mag hebben graag. wat wil je er voor hebben?
dan heb ik hem net op het nippertje vol
wat fijn!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:25 schreef p_iglet het volgende:
Rewimo idd hopelijk het RdG.
Nog meer goed nieuws!!
We hebben plek op de 24 uurs opvang![]()
![]()
![]()
Per 1 april zelfs, maar aangezien we van 11 april tot 10 mei vakantie hebben heb ik toch maar even heel brutaal gevraagd of per 1 juni ook goed is![]()
ze zullen wel denken, heeft maanden lopen zeuren voor een plekje en wil dan nu ineens 2 maandne later, maar wennen vlak voor we zo lang met vakantie gaan lijkt me niet handig
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:44 schreef _Bar_ het volgende:
Ysnke lekker he, geniet nog maar even na.
hier maar weer eens naar de kapper als salaris weer gestort is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |