jouw god?quote:
lijkt me lastig, klontjes opsnuivenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:10 schreef _evenstar_ het volgende:
er is vast iemand die geilt op couscoussnuivers
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:13 schreef _evenstar_ het volgende:
[ afbeelding ]
die heeft daar vast geen problemen mee
die staan in t vorige topicquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:18 schreef Poppejans het volgende:
EvenstarIEEEEEEEW getver wat een plaatje..
enne, geilerds, waar, waar???
Iemand nog plaatjes met een hooggehalte?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:18 schreef Poppejans het volgende:
EvenstarIEEEEEEEW getver wat een plaatje..
enne, geilerds, waar, waar???
Iemand nog plaatjes met een hooggehalte?
jou mama is hier heul nie , dus bring it onquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:25 schreef dutchie het volgende:
Ik zag hem lekker nog wehel.
Evenstar
Nu moet ik eigenlijk iets manonvriendelijks gaan zeggen, maar dat mag niet van mijn mama.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:25 schreef Poppejans het volgende:
Goed gekeurd hoor Evenstar, leuk koppie heeft ie!
En nu zn haar nog laten groeien![]()
![]()
Ik hou van mannen met lang haar! Ja, plaatjes posten hoor
neuh hij's goed zoquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:25 schreef Poppejans het volgende:
Goed gekeurd hoor Evenstar, leuk koppie heeft ie!
En nu zn haar nog laten groeien![]()
![]()
Ik hou van mannen met lang haar! Nee, nu geen enge plaatjes meer posten hoor
t ging niet om Bradquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:28 schreef Poppejans het volgende:
*rilt
Echt geen van allen!
Ik vind Brad ook niks
Hihi ik hier ook eentje, en hij wil het zelf gelukkig ook nooit afknippen, zegt iequote:Op woensdag 14 januari 2009 22:27 schreef Igraine het volgende:
Ik ook Poppejans, maar ik heb dan ook mijn eigen langharige rocker rondlopen. EN hij mag nog steeds zn haar niet afknippen
Owquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
t ging niet om Bradmaar om de lengte
je bent gewoon een mannen geilerdquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:32 schreef Poppejans het volgende:
Ja, die is goedgekeurd Igraine
Trouwens wel erg dat ik steeds inbreek op speeltuinbankjes waarbij het over mannen gaat![]()
![]()
Hoop niet dat ik zo overkomquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:37 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
je bent gewoon een mannen geilerd![]()
Hij is nog te zien hoor (in een quote) misschien dat 1 van de modjes die nog kan wijzigenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:27 schreef Igraine het volgende:
He jammer, nu heb ik net de foto's gemist!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:28 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
neuh hij's goed zo![]()
ennuh
[ afbeelding ]
![]()
![]()
dies heul nie eng
Ik kan het zelf niet, mond open houden en door mijn mond blijven ademen. Dan stroomt het idd naar mijn keel/mond. Ik doe mijn tong tegen mij ge-/verhemelte en hou gewoon maar heel even mijn adem in. Dan heb ik gewoon nergens last van.quote:Gebruiksaanwijzing in 7 stappen:
1.Neem lauw water en doe er een zoutoplossing van Himalayazout in.
Het zout moet dus compleet opgelost zijn in het water.
2.Kijk door welk neusgat er het makkelijkst geademd wordt.
3.Doe de tuut van de netipot in dit neusgat.
4.Buig het hoofd een beetje naar voren en dan opzij boven de wasbak. Open de mond en til de neti pot omhoog, zodat het water neusgat inloopt. Adem langzaam en rustig door de mond.....het water zal door het andere neusgat naar buiten komen.
5. Kom na de irrigatie met het hoofd omhoog en blaas door beide neusgaten uit. Zorg dat er een papieren zakdoekje in de buurt is om de neus te snuiten, zodat de resterende vloeistof en neusinhoud weggehaald kan worden.
6. Herhaal de irigatie bij het andere neusgat.
7. Nadat beide neusgaten zijn gereinigd, buig dan naar voren en dan naar links en rechts, zodat alle vloeistoffen kunnen ontsnappen. Als dit niet helpt, kunnen de handen op de knieën gezet worden en het hoofd naar beneden gehangen worden en naar links en rechts gedraaid worden. >
Na wat oefening zal de irrigatie zeker plezierig aanvoelen.
Het kan dagelijks gedaan worden en indien nodig zelfs meerdere malen per dag.
Mikael meld altijd netjes: Mama ik kom eraan hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:06 schreef Vicky het volgende:
Ambe rheeft er soms ook een ahndje vol van om ineens naast ons bed te staan, maar ze gaat dan ook meteen weer terug naar haar eigen kamer.. uiteraard ook met de nodige driftbuien.
Ja, maar als je het actief opsnuift, dus uit je hand kan het niet anders dan je keel in lopen, daar gaat de lucht namelijk heen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:02 schreef Noli. het volgende:
Maar dat neus spoelen en het weer via je mond naar buiten??
Jullie (of ik) doen dan echt iets niet goed.
Uitleg Neti-pot.
[..]
Ik kan het zelf niet, mond open houden en door mijn mond blijven ademen. Dan stroomt het idd naar mijn keel/mond. Ik doe mijn tong tegen mij ge-/verhemelte en hou gewoon maar heel even mijn adem in. Dan heb ik gewoon nergens last van.
Eh nee, maar waarom zou je dat willen weten?quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:39 schreef Ynske het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het met Xante is?
gewoon, heb haar al lang niet meer zien posten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:07 schreef snoopy het volgende:
[..]
Eh nee, maar waarom zou je dat willen weten?
Oh zo ja dan idd wel ja.. *ding dong*quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:01 schreef Memmel het volgende:
Als je gewoon je neus in een glas hangt, dan loopt het naar je mond hoor
Had Xanthe het niet helemaal gehad met FOk!?quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:39 schreef Ynske het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het met Xante is?
Meestal doen ze inderdaad een kaartje in de bus. Ook al is het maar voor 1 minuut. Even contact opnemen met het bedrijf?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:32 schreef snoopy het volgende:
Net sloeg ineens de wasmachine op tilt: storing in de watertoevoer. Ik de kranen proberen, komt er bijna geen water meer uit. Ik wil naar de buren lopen maar zie een paar 'bob de bouwers' in de straat prutsen. Blijkt dat zij bezig zijn: ja het water is er even af, een minuutje of 5.
Ik vind het maar raar dat dat niet even van te voren is gemeld
je zou idd verwachten dat ze even wat laten wetenquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:32 schreef snoopy het volgende:
Net sloeg ineens de wasmachine op tilt: storing in de watertoevoer. Ik de kranen proberen, komt er bijna geen water meer uit. Ik wil naar de buren lopen maar zie een paar 'bob de bouwers' in de straat prutsen. Blijkt dat zij bezig zijn: ja het water is er even af, een minuutje of 5.
je zou maar onder de douche staan met shampoo in je haarquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:32 schreef snoopy het volgende:
* Ynske jat een stukje aardbeiquote:
datquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:33 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
je zou maar onder de douche staan met shampoo in je haar
Andersom kan ook geloof ik...quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Had Xanthe het niet helemaal gehad met FOk!?
Misschien een traktatie van Ruben danquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:35 schreef _evenstar_ het volgende:
ik bedank voor je gebak.. moet an de lijn denken
quote:
daar zijn er meer van.. mogenn die dan ook weg blijven ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:38 schreef Poppejans het volgende:
[..]
![]()
Ik meen me te herinneren dat er vanuit hier soms commentaar kwam op haar van haar manier van posten; altijd alleen maar over zichzelf en letterlijk nooit belangstellend naar iemand anders toe.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:39 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
daar zijn er meer van.. mogenn die dan ook weg blijven ?
Jajaquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:43 schreef Ynske het volgende:
jamaarzo had ik t niet bedoeld om met naar haar te informeren mensen weg te laten blijven
Ik heb ook wel eens tijden dat ik vooral met mezelf bezig ben en dus niet echt op anderen reageer hoor, maar ik heb me de laatste tijd niet zo heel veel aangetrokken van mensen die mij niet mogenquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:38 schreef Poppejans het volgende:
[..]
![]()
Ik meen me te herinneren dat er vanuit hier soms commentaar kwam op haar van haar manier van posten; altijd alleen maar over zichzelf en letterlijk nooit belangstellend naar iemand anders toe.
zo moeder zo dochterquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:44 schreef YPPY het volgende:
Ligt eraan hoe de verhalen zijn die ze over zichzelf vertellen.
Wat ziet die taart er lekker uit Troel!
Voor de ouders van peuters die weigeren te eten: vanochtend bijna 2 boterhammen en net 3 rijstwafels. Vaag kind.![]()
oww dat viel allemaal wel mee hoor noli, het begon met de crisisopname van dr vent.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:52 schreef Noli. het volgende:
Oeh lekker taart!
Gefeli met je zoon Troel! Alweer 1, waar blijft de tijd..
Volgens mij heb ik dan iets gemist of mijn geheugen laat me ff in de steek.(ik bedoel dat over Xanthe)
had ze toen niet een topic gemaakt onder een kloon, en toen nog opzichzelf ging reageren heel mnedelievend naar zichzelf omdat ze best werd afgebekt daarquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:55 schreef moussy het volgende:
[..]
oww dat viel allemaal wel mee hoor noli, het begon met de crisisopname van dr vent.
iets leuks he... euh k zit al de hele dag te verzinnen of en naar welk dierenpark ik morgen wil gaanquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:13 schreef Noli. het volgende:
Ach nah ja.. (ik heb nog steeds geen idee trouwens) Maareh, ouwe Koeien enzo..
Gaat er nog iemand iets leuks doen ofzo?
Nee, ik heb een ziek kind net van school gehaald en ze slaapt nu, deken over dr hoofdquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:13 schreef Noli. het volgende:
Ach nah ja.. (ik heb nog steeds geen idee trouwens) Maareh, ouwe Koeien enzo..
Gaat er nog iemand iets leuks doen ofzo?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:17 schreef _evenstar_ het volgende:
ik ben aan het genieten va mijn peuter die het liedje van Wonderteam probbeert te zingen
Whahaha!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:07 schreef snoopy het volgende:
[..]
Eh nee, maar waarom zou je dat willen weten?
dat ook jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:24 schreef moussy het volgende:
Ik ben wel naar meer mensen nieuwsgierig, die allemaal ons mensjes van fok! vergeten
kleding. De man van mijn collega is vrijwilliger bij de voedselbank en kleding willen ze maar al te graag hebben.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:40 schreef moussy het volgende:
Wat breng je naar de voedselbank?
Overloon! Aanrader, zeer goed voor fotografenquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:16 schreef Ynske het volgende:
iets leuks he... euh k zit al de hele dag te verzinnen of en naar welk dierenpark ik morgen wil gaan
ow enneh heb zin in de meet binnenkort
Daar heb ik pas nog een heel lieve PM van gekregenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:37 schreef Vicky het volgende:
zo vroeg ik me van de week af hoe het met mamma_van_pepijn zou zijn..
echt?! Wist ik niet! ik heb nog 4! blauwe vuilniszakken staan, jeweets, van die grote! Ik dacht ze aan Peet zn werk mee te geven voor poetslappen, op MP slijten begin ik niet meer aan, alleen wat dingetjes van René dan nog, maar voor de rest weg er mee. Eens googlen, ik dacht dat de voedselbank hier failliet wasquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:42 schreef Vicky het volgende:
[..]
kleding. De man van mijn collega is vrijwilliger bij de voedselbank en kleding willen ze maar al te graag hebben.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:46 schreef Rottdog het volgende:
Aaahh Xanthe die op een mooie ochtend met der handen in de sperma van haar man lag te graaienomdat manlief vergeten was het op te ruimen
ik wist het dus ook niet totdat ik een keer zei dat ik kleding altijd weggooide... Pannen, huisraad e.d. kunnen ze meestal ook gebruiken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:44 schreef moussy het volgende:
[..]
echt?! Wist ik niet! ik heb nog 4! blauwe vuilniszakken staan, jeweets, van die grote! Ik dacht ze aan Peet zn werk mee te geven voor poetslappen, op MP slijten begin ik niet meer aan, alleen wat dingetjes van René dan nog, maar voor de rest weg er mee. Eens googlen, ik dacht dat de voedselbank hier failliet was
Dat wil je nou niet weten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:46 schreef Rottdog het volgende:
Aaahh Xanthe die op een mooie ochtend met der handen in de sperma van haar man lag te graaienomdat manlief vergeten was het op te ruimen
bedankt he voor deze prachtige omschrijving....quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:46 schreef Rottdog het volgende:
a dirty mind is a joy foreverquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:55 schreef Rottdog het volgende:
Sorry maar das het eerste waar ik aan denk bij het vallen van die naam
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:57 schreef Lois het volgende:
* Lois komt hard binnen rennen*
Ik heb eindelijk weer internetIk zat al de hele morgen zonder
Een hele ochtend, mijn vrije ochtend.....
Huis is netjes, ik heb met zieke Iris een tukje gedaan op de bank, we hebben 20 min. bij Ziggo in de wacht gehangen maar nu heb ik weer internet![]()
*bijlezen gaat*
waarom mis ik dit soort dingen nou altijdquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:46 schreef Rottdog het volgende:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:55 schreef Rottdog het volgende:
Sorry maar das het eerste waar ik aan denk bij het vallen van die naam
morgen 4 jaar geleden werd t iig gepostquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:57 schreef moussy het volgende:
[..]
waarom mis ik dit soort dingen nou altijdik heb ook al een hele tijd geen lekkere echte ouderwetse rel gehad
Hmmmmmm!quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:20 schreef Jelief het volgende:
Over mensen missen, waar is de dame uit Groot Brittanië met die schattige roodharige kindjes gebleven? Ik dacht van de week ineens aan haar![]()
En iets leuks doen? Ik ben gevlucht naar mijn moeder, die ligt zwaar verkouden op de bank, kind ligt uitgeteld boven in bed en er staat klassieke muziek op. Mijn buik krampt af en toe licht pijnlijk en voor de rest houden jullie mij wel bezig![]()
hmm, balen, welterusten dan maar.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:14 schreef Vicky het volgende:
* Vicky gaat ook zoeken..
d'r bedje. Vannacht was een rotnacht en ik voel me helemaal niet lekker..
Dat heb je snel gevonden Loisquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:14 schreef Lois het volgende:
Zwangerschap en geboorte deel 123
GevondenDat was ik zo ontzettend vergeten al
t was t eerste topic als je op naam + sperma zochtquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:27 schreef snoopy het volgende:
[..]
Dat heb je snel gevonden Lois
Die opmerking die LB daar nog even maakt
En het blijft wat doen, ook na een plaspauzequote:
Zo hebben wij een collega die volgende week met zwangerschapsverlof zou gaan, gistermorgen om 6 uur een SMS-je: we gaan naar het ziekenhuis, mijn vliezen zijn gebroken. Gisteravond een SMS-je: ben bevallen, alles goed, een trotse papa en mama.quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zo hebben wij een collega die volgende week met zwangerschapsverlof zou gaan, gistermorgen om 6 uur een SMS-je: we gaan naar het ziekenhuis, mijn vliezen zijn gebroken. Gisteravond een SMS-je: ben bevallen, alles goed, een trotse papa en mama.
Dat was hier vanmorgen dus even een gevalletje: huh?
woehoe!quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:32 schreef Jelief het volgende:
[..]
En het blijft wat doen, ook na een plaspauzeIk ga pas juichen als er regelmaat in zit.
Toen we haar gistermorgen spraken baalde ze dat ze in het ziekenhuis moest blijven tot de bevalling. Achteraf dus niet zo langquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:41 schreef Brighteyes het volgende:Da's wel heel heftig.
Maar dan heb je wel 16 weken met je kindje, ipv een paar weken ervoor en een paar erna.
Maar volgens mij schrik je je echt het lazarus dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |