quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik maakte ook vaak een heel gangenstelsel........ tot er ergens een gang teveel was en de hele boel in elkaar sodeflikkerde
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Youp van 't Hek is zooooooo [MLN]
Ik heb een ijsjequote:Op donderdag 29 januari 2009 14:06 schreef HMaster-II het volgende:
Ik mis de Berenboot
En ik wil een ijsjeEen Mexikaantje
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:38 schreef nijnja het volgende:
En een oud-docent van me is overleden
Dat is ook echt kutquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]bummer
ik kwam er vorig jaar tijdens het krant lezen, dat mijn kleuterschooljuf in Turkije vermoord was.
Zij was de eerste juf waar ik al mot mee had
Je doet er niets aan, het gebeurt gewoon, maar toch komt het weer aanquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bij mij zijn dat er voor zover ik weet inmiddels ook 2 en een concierge.
Ik heb van 2005 t/m 2008 een heleboel lessen van hem gehad, hij is degene die mij door de opleiding heen heeft geslagen, ik ben ergens midden 2006 bedreigd door een aantal mensen en hij was de enige die het wist enzo, hij heeft me drmee geholpen enzo en nu istie dr gewoon niet meerquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]ook nog eentje die je erg graag mocht?
owquote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:23 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb van 2005 t/m 2008 een heleboel lessen van hem gehad, hij is degene die mij door de opleiding heen heeft geslagen, ik ben ergens midden 2006 bedreigd door een aantal mensen en hij was de enige die het wist enzo, hij heeft me drmee geholpen enzo en nu istie dr gewoon niet meer![]()
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
owdan is het helemaal kut
sterkte
kan ik me voorstellen, dat lijkt me ook te helpen bij de verwerking. Soort van gemeenschappelijke rouw. En als je er wat meer van weet is het misschien makkelijker te plaatsen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:26 schreef nijnja het volgende:
[..]had niet zo`n snelle reactie verwacht
Maar ik denk dat ik het me nog niet helemaal realiseer ofzo want ik ben er opt moment nog best nuchter over. Morgenvroeg om 9 uur is er voor de studenten een tijd waarin alles wordt uitgelegd ofzo, van hoe of wat, maar ik ga dr met een oud-klasgenoot van me ook naartoe, we hebben de pasjes nog en ze zullen ons vast nog wel kennen... Ik wil er nu gewoon alles van weten
bedankt
Ja inderdaad, op het moemnt weet ik dan dat hij suikerziekte had, maar dat had hij al heel zn leven zei diequote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen, dat lijkt me ook te helpen bij de verwerking. Soort van gemeenschappelijke rouw. En als je er wat meer van weet is het misschien makkelijker te plaatsen.
Wij zopen in de jeugdsoos onder de kerk , is dat ook goed? Geen Buckler maar Grolsch trouwens. Sterker nog, daar heb ik bier leren drinken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:17 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Gereformeerd bier. ga in de kerk zuipen, idioot!
met het geloof als dekking?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wij zopen in de jeugdsoos onder de kerk , is dat ook goed? Geen Buckler maar Grolsch trouwens. Sterker nog, daar heb ik bier leren drinken.
Neuh.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |