Op bloed hete dagen van +25 graden, moesten wij in een t-shirtje en een SPIJKERbroek sporten. Alle sporten waren geen flikker aan. Handbal, korfbal, slagbal, ect.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Why bagger?
Ik was blij dat de dokter het patella femoraal in mn knieën constateerdequote:Op woensdag 14 januari 2009 22:12 schreef Harajuku. het volgende:
Cooper en shuttle run, mên wat had ik daar een tyfushekel aan!
Ik haalde altijd het cijfer 10, helaas deden we het niet met sportdag.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:25 schreef quirina het volgende:
ik vond het niet erg, ik redde het meestal tot trap 13
Hier sluit ik me bij aan. En dan kreeg iedereen zo'n kut diploma (van A t/m E ofzo) en dan kreeg je weer het commentaar dat je niet je best had gedaanquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:36 schreef Em.ster het volgende:
Dit topic rijt oude trauma's open..
Op het MBO kregen we zelfs een cijfer op de shuttlerun.... toch knap dat ik er een 6 uit heb weten te halen aangezien ik nooit sport en flink wat rookquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:42 schreef SeLang het volgende:
Eigenlijk is het ook belachelijk dat mensen die slecht zijn in sport wel worden gedwongen om in een team te gaan volleyballen, waar ze dus elke keer weer het kneusje moeten zijn die het voor hun team verpest, terwijl mensen die slecht zijn in wiskunde niet worden gedwongen om in teamverband sommetjes te maken en het kneusje te zijn dat het voor het team verpest.
Schoolvoetbal.quote:Op zondag 18 januari 2009 11:22 schreef jimmyrodgers het volgende:
Schoolvoetbal was leuk, stom spelletje konden me gestolen worden.
Bij ons won de BLO altijd.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Schoolvoetbal.![]()
Heb nog in de finale gestaan. Helaas verloren we die met 1-0 en mochten we niet naar het regio-toernooi. Wat wel mooi was, was dat we in de halve finale wonnen van een team dat bestond uit allemaal D1-spelers van de voetbalvereniging. Wij hadden maar een paar mensen die op voetbal zaten maar waren een enorm hecht team.
Met Honkbal zorgde ik er altijd voor om de pitcher te zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:14 schreef boskameel het volgende:
Altijd leuk! Honkbal, zaalvoetbal, badminton en handbal waren mijn onderdelen. Er waren ook van die dagen met atletiekshit, maar dat is zo saai
. Doe mij maar balsporten, heul beter!
Na pitcher wel het leukstequote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ging altijd naar honk 3, ook wat meer activiteit. Niemand wilde catcher zijn.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ging altijd naar honk 3, ook wat meer activiteit. Niemand wilde catcher zijn.
Ik was liever pitcher dan hoor.quote:
Ik ook dat zei ik alquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]inderdaad, ik voelde me daar ook niet helemaal veilig hoor
[..]
Ik was liever pitcher dan hoor.
Als je er een beetje aanleg voor had... Volgens mij wilde niemand die vreselijke bescherming op en aandoen. En dan heb ik het nog niet over dat irritante door de knieen zakken.quote:
Ik had ook altijd honk 3quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond short stop altijd erg leukquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |