Tipi, dame! Tipi! Ken uw minderheden!quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ga jij nu maar in je wigwam zitten.
Ik postte casave!quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:39 schreef Muis006 het volgende:
Oh kaas post chips, nu durf ik ook!
O: yoghurt met cruesli
L: half stokbrood met kaas
T: zakje hamka's mini (120 kcal)
T: half gebakje
T: zakje snack a jacks
D: pasta (om 20.45)
Mensen die denken dat een wigwam en een tipi hetzelfde zijn...quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tipi, dame! Tipi! Ken uw minderheden!
Dan nog, I r part mapuche, die doen niks met wigwams/tipis, die zetten bussen in de hens in Zuidelijk ChiliCachaiiiii.
Chico heeft ijs gegeten vandaagquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ze eet niet alles he, van sommige dingen ook maar een hapje of een stukje. En een lunch met 2 kleine banaantjes is ook vrij weinig. Vind het ook wel meevallen. Ik heb vandaag een stúk meer gegeten. En mag nu nooit meer naar de AH als ik honger heb. Ook niet als mn brood niet genoeg vulde. Want nu heb ik alsnog mijn appel niet opgegeten.
Dat dacht ik niet hoor. Ik wilde even checken of Maria wel scherp was.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mensen die denken dat een wigwam en een tipi hetzelfde zijn...
Inderdaad, of je wordt gestoord ( mentale retardatie ), en miskramen zijn ook niet van de lucht.quote:
Is net zoiets als eskimo's / inuits, en sioux / lakotaquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mensen die denken dat een wigwam en een tipi hetzelfde zijn...
Wtf is dit?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:39 schreef Muis006 het volgende:
Oh kaas post chips, nu durf ik ook!
O: yoghurt met cruesli
L: half stokbrood met kaas
T: zakje hamka's mini (120 kcal)
T: half gebakje
T: zakje snack a jacks
D: pasta (om 20.45)
en wat was jij thinking?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:38 schreef kaasplankje het volgende:
O: 3 koekjes + mueslibol
T: appel
L: 4x volkorenboterham met paté & boerenkaas + verse jus
T: 4 mandarijnen
T: halve zak chips
L: 4x volkorenboterham met paté & boerenkaas
D: kip met worteltjes & gebakken aardappeltjes
T: chocolade (8 stukjes)
T: 4 mandarijnen
Jou krijg ik nog wel.quote:
Goed punt idd, ook al probeer je hiermee de aandacht af te leiden van je eigen misere.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jou krijg ik nog wel.
Jij post alleen lijstjes als je eens iets fatsoenlijks hebt gegeten! Jij mag dus echt niet naast me zitten op de meet
Ja I knowquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Muis; jij moet aansterken
Niet inzakken![]()
DOE NORMAAAAAAAAAAAAAAAL!
Dan ga ik ook maar met de billen blootquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Goed punt idd, ook al probeer je hiermee de aandacht af te leiden van je eigen misere.
Maar Viking is idd wat huichelachtig.
Ik weet niet, dat zijn masters in disguise you know. Wees in ieder geval alert en op je hoede!quote:
Ik zal beide zijn, dank u voor den goede zorgenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:55 schreef neen het volgende:
[..]
Ik weet niet, dat zijn masters in disguise you know. Wees in ieder geval alert en op je hoede!
Klein secreetquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:41 schreef P.F het volgende:
[..]
Chico heeft ijs gegeten vandaag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vind het een VRESELIJK jongetje!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:40 schreef Viking84 het volgende:
Waar is iedereen? O 'About a boy' is op tv. Daar zal Greys wel naar kijken, want die vond dat zo'n leuk jongetje toch?.
Deze zijn lief!quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:16 schreef SHE het volgende:
[..]
In elk zout zit natrium.
Daarom moet je natrium arme zout halen ( supermarkten verkopen dat gewoon )
Natrium is bloeddrukverhogend en je houd er vocht van vast.
Ik heb geen idee wat voor geit; eerst moet ie door de ballotage ( voor de 3e keer )
Dan moet ik een vergunning aanvragen
Een vee-arts zoeken
Het is niet zo makkelijk, een geit willen.
quote:Nubische geiten vallen niet alleen op door hun markante uiterlijk en statige houding, maar ook door hun zachte en aanhankelijke karakter. Ze worden steeds vaker op kinderboerderijen gehouden.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En SHE heeft meteen d'r geit gevonden!
Ik zit vol oplossingen vandaag, wauw.
Ja, jij dacht dat je kon smokkelen hequote:Op woensdag 14 januari 2009 22:58 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Klein secreet. Maar ja, citroen sorbetijs, ongeveer 2/3 van de bak, zo'n 260 kcal en de rest was gesmolten dus mierzoet en heb ik weggegooid
. De echte schade kwam thuis pas eigenlijk. Toen mijn suikerdip zijn werk ging doen en ik kastjes af ging lopen. En had ik mezelf nog wel zo beloofd om gezond te gaan eten enzo
.
goed idee ik neem er ook nog een paarquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:59 schreef ElisaB het volgende:
Aangevuld & verbeterd:
Lijstje:
Opwarmertje: havermout met yoghurt
T: water met paracetamol
O: havermout met yoghurt
L: eem bruine boterham met pindakaas en een met appelstroop
T: een mandarijntje
T: misschien klets ik er nog wel een paracetamol in
T: brouwsel van 2 bananen, 1 kiwi en een perssinaasappel
D: te laat thuis: tosti en boterham met appelstroop
S: havermout met yoghurt
Sterker nog, ik was ervan overtuigd dat het me zou lukken zonder dat iemand het zou merkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:01 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, jij dacht dat je kon smokkelen he
Wat in incompetente muts!quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:01 schreef Viking84 het volgende:
Godver, ik ben echt bozig op de huisartsassistente. Als ik niet zo goed had opgelet was ik gewoon onvoldoende gevaccineerd de operatie ingegaan, terwijl ik al een verhoogde kans heb op hersenvliesontsteking. Gadverdamme, je moet ook óveral zelf op letten hè. Van nu af aan ga ik overal met m'n neus bovenop zitten: "Wat geef je me? Waarom geef je me dat? Weet je zeker dat het klopt?".
Nee?? waarom sms je dan dat je ijs hebt gehaald??quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Sterker nog, ik was ervan overtuigd dat het me zou lukken zonder dat iemand het zou merken.
Morgen weer, Chico!quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Sterker nog, ik was ervan overtuigd dat het me zou lukken zonder dat iemand het zou merken.
Ik vind dit eigenlijk ook wel een grove fout hoor, Vikquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:01 schreef Viking84 het volgende:
Godver, ik ben echt bozig op de huisartsassistente. Als ik niet zo goed had opgelet was ik gewoon onvoldoende gevaccineerd de operatie ingegaan, terwijl ik al een verhoogde kans heb op hersenvliesontsteking. Gadverdamme, je moet ook óveral zelf op letten hè. Van nu af aan ga ik overal met m'n neus bovenop zitten: "Wat geef je me? Waarom geef je me dat? Weet je zeker dat het klopt?".
Ik wilde je troostenquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee?? waarom sms je dan dat je ijs hebt gehaald??
quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Morgen weer, Chico!Morgen geen citroenijs maar gezonde yummies, die zijn er aplenty!
*voert chico fruit* Aaaa-bote-boteboteboteboteboot!
Definieer ' iets belachelijks 'quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn lijstje dan nog maar weer:
O: volkoren boterham met osseworst
T: 25 stukjes kaas (veel uitgespuugd, tja ik moet ook leren, serieus)
L: 2 bolletjes met iets belachelijks
T: peer, appel (2x) mandarijn.
D": 500 gram broccoli, 300 gram spinazie en 200 grram gegrilde kipfilet
T: 2 blokjes chocolade puur
Naaitienaait!quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:05 schreef Muis006 het volgende:
Ladiezz en gentlemen,
Ik ga slapen!
Trusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |