Omdat ajax niet meedoet aan gelimiteerde transfersommen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:30 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik snap nooit waarom spelers van subtop clubs wel (bijna) altijd bijtekenen, ook al is er onwijs veel interesse in ze, maar spelers bij Ajax (bijna) nooit.
Niemand verwacht hier dat Suarez bijtekent mocht hij een nieuw contract aangeboden krijgen bijvoorbeeld. En er zijn zoveel meer voorbeelden van spelers die niet bij wilden tekenen, Sneijder & Huntelaar als meest recente.
Heitinga anders wel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:43 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Omdat ajax niet meedoet aan gelimiteerde transfersommen.
Alleen dan zou een linkje naar een aparte pagina wel voldoen. Van mij mag het topic nu wel dicht, aangezien het nu eerst 5 minuten duurt om alles te laden. Leuk om de foto's te bekijken, maar op deze manier een beetje irritant...quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:41 schreef toma het volgende:
Mooie foto's Patrick
voor herhaling vatbaar
Onzin. Huntelaar wilden ze ook bij laten tekenen met een gelimiteerde transfersom erin.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:43 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Omdat ajax niet meedoet aan gelimiteerde transfersommen.
Maar die was volgens Huntelaar nog te hoog. Max 17 miljoen was het geloof ik?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Onzin. Huntelaar wilden ze ook bij laten tekenen met een gelimiteerde transfersom erin.
Ik weet het niet meer precies. Maar ik dacht dat het meer was.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
Maar die was volgens Huntelaar nog te hoog. Max 17 miljoen was het geloof ik?
Koop fatsoenlijk internet danquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:55 schreef Devz het volgende:
Alleen dan zou een linkje naar een aparte pagina wel voldoen. Van mij mag het topic nu wel dicht, aangezien het nu eerst 5 minuten duurt om alles te laden. Leuk om de foto's te bekijken, maar op deze manier een beetje irritant...
Wat ik bedoel is dat Huntelaar zelf maximaal 17 wilde kosten, Ajax wou er 30? 35? van maken. Kan me de discussie nog wel herinneren, omdat iedereen eigenlijk riep wat er nu ongeveer met Wielaert is gebeurd.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:15 schreef toma het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer precies. Maar ik dacht dat het meer was.
Ik heb niet zo'n hoge pet op van Sarpong. Vind het eerder een soort Biseswar.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:16 schreef koningdavid het volgende:
Over Elia gesproken, ik heb er nog altijd vetrouwen in dat Sarpong een beetje een Elia kan worden. Hij is ook snel, technisch begaafd en verschrikkelijk sterk. Volgens Sportweek maakte hij ook een erg goede indruk op het trainingskamp in Portugal.
Klopt! Weet niet meer wie t was maar die zei ook dat Sarpong gisteren op de training een erg goede indruk maakte!quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:16 schreef koningdavid het volgende:
Over Elia gesproken, ik heb er nog altijd vetrouwen in dat Sarpong een beetje een Elia kan worden. Hij is ook snel, technisch begaafd en verschrikkelijk sterk. Volgens Sportweek maakte hij ook een erg goede indruk op het trainingskamp in Portugal.
En dan is Biseswar nog ééns veel beter.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:21 schreef toma het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n hoge pet op van Sarpong. Vind het eerder een soort Biseswar.
Hij mist het vertrouwen ofzo, ik weet het niet. Het talent heeft hij zeker wel. Misschien wordt Sarpong (als hij speeltijd krijgt) wel de verrassing van de tweede seizoenshelft.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Klopt! Weet niet meer wie t was maar die zei ook dat Sarpong gisteren op de training een erg goede indruk maakte!![]()
T komt er met de wedstrijden alleen nog niet uit!
Klopt, maar Ajax doet dus ook gewoon aan gelimiteerde transfersommen, soms is het wel handig.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
Maar die was volgens Huntelaar nog te hoog. Max 17 miljoen was het geloof ik?
Hoe wil je spelen dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij mist het vertrouwen ofzo, ik weet het niet. Het talent heeft hij zeker wel. Misschien wordt Sarpong (als hij speeltijd krijgt) wel de verrassing van de tweede seizoenshelft.
Oh, Sarpong verdient nog geen basisplaats hoor. Laat hem maar een paar keer invallen, kijken wat er gebeurt.quote:
Same here. Alleen een stuk minder doelgericht.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:21 schreef toma het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n hoge pet op van Sarpong. Vind het eerder een soort Biseswar.
Met een paar invalbeurten groeit zijn zelfvertrouwen ook niet denk ik! Ben benieuwd of hij zijn grote belofte ooit eens inlost (zelfde geldt voor Goossens!)quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:34 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Oh, Sarpong verdient nog geen basisplaats hoor. Laat hem maar een paar keer invallen, kijken wat er gebeurt.
Hoezo is 423 een slechtzichtplaats? Je zit dan wel met die sukkeltjes bovenin. Maar dat heeft niks met het zicht te maken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:56 schreef M0NTANA het volgende:
Iemand ervaring met de slechtzichtplaatsen in de vakken 112, 402, 403, 408, 409 en 423?
Mijn neefje is 31 januari jarig en zijn moeder wil hem voor het eerst mee naar Ajax nemen, maar ze wil wel gewoon goed zitten en de wedstrijd goed kunnen zien.
Geen wand in de buurt waardoor zicht beperkt wordt?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:59 schreef Breach het volgende:
[..]
Hoezo is 423 een slechtzichtplaats? Je zit dan wel met die sukkeltjes bovenin. Maar dat heeft niks met het zicht te maken.
Je hebt die wand tussen 423 en 424 ofzo? Ik zit daar normaal nooit,maar het kan ook zijn dat je bijv. 15% van het speelveld door een glazen wand moet bekijken ofzo, en er dus een balkje bij kan hangen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Geen wand in de buurt waardoor zicht beperkt wordt?
Ow, vertel..quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Geen wand in de buurt waardoor zicht beperkt wordt?
Dat is wel kut. Als je waarschijnlijk maar één wedstrijd bezoekt, moet je wel goede plaatsen hebben.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je hebt die wand tussen 423 en 424 ofzo? Ik zit daar normaal nooit,maar het kan ook zijn dat je bijv. 15% van het speelveld door een glazen wand moet bekijken ofzo, en er dus een balkje bij kan hangen.
quote:
N.a.v. het WK-17 waar Oranje de finale haalde en Sarpong uitblinker was. Sarpong wou echter bij Ajax blijven.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:03 schreef ub40_bboy het volgende:
Chelsea wou Sarpong een tijdje geleden toch ook hebben?
Was even vergeten dat die wand daar zat. We staan ook pas een wedstrijd of 12 aan die kant.quote:
402 is ieder geval een schijtplek waar je door een afscheiding heen moet kijken (en de mensen zijn ook nog eens vervelend).quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:56 schreef M0NTANA het volgende:
Iemand ervaring met de slechtzichtplaatsen in de vakken 112, 402, 403, 408, 409 en 423?
Mijn neefje is 31 januari jarig en zijn moeder wil hem voor het eerst mee naar Ajax nemen, maar ze wil wel gewoon goed zitten en de wedstrijd goed kunnen zien.
Ook alweer 4 jaar geleden ofzo. Samen met Goossens toenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:03 schreef ub40_bboy het volgende:
Chelsea wou Sarpong een tijdje geleden toch ook hebben?
Wie is dit?quote:
Oh, dacht dat Alderweireld pikzwart was. Geen idee waarom eigenlijk.quote:
Het zal z'n Swahili-klinkende achternaam wel zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Oh, dacht dat Alderweireld pikzwart was. Geen idee waarom eigenlijk.
Ja, van mezelf ook. Schaam me diep.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:21 schreef Houniet het volgende:
Dat valt me een beetje tegen van je M0NTANA.
Dat had ik dus altijd met Vito Wormgoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het zal z'n Swahili-klinkende achternaam wel zijn.
Dat had ik ook niet verwacht eerlijk gezegdquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:21 schreef Houniet het volgende:
Dat valt me een beetje tegen van je M0NTANA.
Sterker nog, die zou zoiets ook hebben getekend, maar dat zou pas komende zomer in werking zijn gegaan. 17 miljoen zoiets geloof ik.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Onzin. Huntelaar wilden ze ook bij laten tekenen met een gelimiteerde transfersom erin.
Jij dacht dat het een Italiaan was met een louche blik in zijn ogen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:30 schreef Breach het volgende:
Dat had ik dus altijd met Vito Wormgoor
In dat geval heeft Ajax gewoon goed gehandeld, genoeg opties in de punt van de aanval en zo halen ze het maximale geld eruitquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Sterker nog, die zou zoiets ook hebben getekend, maar dat zou pas komende zomer in werking zijn gegaan. 17 miljoen zoiets geloof ik.
Sorry, maar waarom gaat Elia zijn contract bij Twente met 3 jaar te verlengen terwijl Ajax en psv in hem zijn geinteresseerdquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:39 schreef jna het volgende:
Elia heeft nog niet bijgetekend:
Update 12:45 uur: FC Twente is wél in gesprek met Eljero Elia, maar van een akkoord is nog geen sprake. "Wij zijn in gesprek met FC Twente over het verlengen van het contract", reageert zaakwaarnemer Frank Schouten op de website van Voetbal International op de berichten dat Elia akkoord zou zijn over een contract tot medio 2013. "Er is nog niet getekend."
Ik denk dat er wel een gelimiteerde transfersom in komt te staanquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
Sorry, maar waarom gaat Elia zijn contract bij Twente met 3 jaar te verlengen terwijl Ajax en psv in hem zijn geinteresseerd.
Die Ajax 2 dagen later betaaldquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel een gelimiteerde transfersom in komt te staan
Dan lach ik Jopie echt hard uitquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel een gelimiteerde transfersom in komt te staan
Hij lijkt op Theo Janssen op die foto.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:15 schreef Silenus het volgende:
Toby Alderweireld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |