abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 januari 2009 @ 20:16:51 #201
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_65184022
Soepstengel gecondoleerd.. heftig...
Vivi ik weet niet wat er nu allemaal precies speelt maar ook voor jou sterkte
Raissa.. het is ook allemaal niet makkelijk dat moeder zijn

En Faja vraagje is er al eens verder gekeken dan probleeem oplossend naar waarom nathan zo vaak ziekig is? misschien anders eens proberen dat te achterhalen samen met de arts.. voorkomen is beter als genezen.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zondag 18 januari 2009 @ 20:18:42 #202
35189 Troel
scherp en bot
pi_65184096
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:08 schreef Faja-Lobi het volgende:
Pfff ziek zijn sucks!
Maar als jij je ziek meldt terwijl Nathan ziek is en jij niet, dan kan ik me voorstellen dat hij op een gegeven moment gaat klagen? Heb je geen zorgverlof ofzo volgens je CAO?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † zondag 18 januari 2009 @ 20:20:48 #203
43556 miss_dynastie
pi_65184184
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:08 schreef Faja-Lobi het volgende:
En ik heb daar niet zo veel problemen mee maar nu begint mijn werkgever dus te klagen dat ik me weer ziek meldt etc.
Maar je bent toch ook niet ziek als je kind ziek is? Kan me wel voorstellen dat je baas daar op zijn zachtst gezegd niet blij mee is. Morgen is het wat anders, dan ben je zelf ziek, maar om nou elke keer dat een kind ziek is een medewerker te moeten missen op eigen kosten is ook zo wat. Ik zou dan inderdaad uitkijken naar iets anders, als jij er elke keer voor op moet draaien en er geen andere passende oplossing is. Beterschap in elk geval!
  zondag 18 januari 2009 @ 20:23:00 #204
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65184270
Ik ben het wel een beetje met Troel eens.
Wij hebben ook zo'n collega die zich om de haverklap ziek meld, voor zichzelf of omdat haar kind ziek is en ik meot eerlijk zeggen dat ik daar best een behoorlijke sik van krijg. Daar gebruik je je vakantiedagen maar voor...
Ze is nu op haar vingers getikt dat het gewoon niet acceptabel meer is.

Dus ik snap ook wel dat jouw werkgever er niet blij mee is Faja. En dat jij je nu morgen niet ziek durft te melden...tsja, rot voor je, maar wel een beetje je eigen schuld in dit geval.

*aanvulling*
Het is natuurlijk wel heel rot dat Nathan zo vaak ziek is, maar ja... ik kan me idd voorstellen, zoals miss_D zegt dat een werkgever daar niet zelf voor op wil draaien.
Mss kijken voor zorgverlof idd, of toch een andere oplossing.

[ Bericht 84% gewijzigd door BE op 18-01-2009 20:28:07 ]
  zondag 18 januari 2009 @ 20:26:14 #205
35189 Troel
scherp en bot
pi_65184442
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:23 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben het wel een beetje met Troel eens.
Wij hebben ook zo'n collega die zich om de haverklap ziek meld, voor zichzelf of omdat haar kind ziek is en ik meot eerlijk zeggen dat ik daar best een behoorlijke sik van krijg. Daar gebruik je je vakantiedagen maar voor...
Ze is nu op haar vingers getikt dat het gewoon niet acceptabel meer is.

Dus ik snap ook wel dat jouw werkgever er niet blij mee is Faja. En dat jij je nu morgen niet ziek durft te melden...tsja, rot voor je, maar wel een beetje je eigen schuld in dit geval.
Als collega lijkt het me inderdaad ook niet leuk. Maarja, er is voor Faja vast wel wat op te vinden

En inderdaad, het is best vervelend dat Nathan zo veel ziek is, geen slechte tip om daar naar te laten kijken!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 18 januari 2009 @ 20:32:42 #206
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_65184753
Al is de edit nog zo snel, Troel die achterhaalt hem wel

Het hoort denk ik meer in het topic kinderen/werken thuis, maar ik denk dat er een wereld te winnen is voor werkgevers als ze wat meer meedenken met hun werknemers in dit soort gevallen. Ik zou echt voor het vuur gaan voor mijn werkgever in dat geval. Extra uren maken zodra het kon. Werk mee naar huis nemen, enz. enz.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † zondag 18 januari 2009 @ 20:35:03 #207
43556 miss_dynastie
pi_65184866
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:32 schreef livelink het volgende:
Het hoort denk ik meer in het topic kinderen/werken thuis, maar ik denk dat er een wereld te winnen is voor werkgevers als ze wat meer meedenken met hun werknemers in dit soort gevallen. Ik zou echt voor het vuur gaan voor mijn werkgever in dat geval. Extra uren maken zodra het kon. Werk mee naar huis nemen, enz. enz.
Maar met alle respect, waarom leg je dit alleen bij de werkgever? Het is tenslotte toch de medewerker die zich ziek meldt i.p.v. met een andere oplossing te komen.
  zondag 18 januari 2009 @ 20:35:19 #208
35189 Troel
scherp en bot
pi_65184874
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:32 schreef livelink het volgende:
Al is de edit nog zo snel, Troel die achterhaalt hem wel

Nou, dat ook. Mijn moeder had vroeger een contract waarmee ze vrij was in de vakanties en vrij was als ik ziek was (geen idee of het onbetaald was, maar je had dan gewoon meer mogelijkheden). Zoiets krijg je tegenwoordig simpelweg niet meer!

Tja, en ik denk dat het probleem niet bij de werkgever ligt. Ik vind het heel coulant als er mogelijkheden zijn om thuis te werken als een kind ziek is (en niet zoals bij sommige bedrijven dat aangeven en dan als puntje bij paaltje komt zeggen dat het niet kan ). Maarja, het is meer iets voor dat andere topic ja.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 18 januari 2009 @ 20:35:38 #209
62233 Jelief
ikke lief!
pi_65184883
Soep gecondoleerd.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zondag 18 januari 2009 @ 20:37:40 #210
37150 livelink
pi_65184971
Voor alle duidelijkheid, ik heb me nog nooit ziekgemeld als mijn kind ziek was. En ik leg het ook niet alleen bij de werkgever neer. Ik geef juist aan dat ik het meer dan 100% terug zou geven. Maar overleg is denk ik heel zinvol. Nu knappen werkgevers af op hun werknemers met kinderen en werknemers gaan weg om dezelfde reden. Eens te meer een goede reden om hier over te overleggen. Je ziek melden omdat je kind ziek is, is sowieso niet de juiste weg.
  zondag 18 januari 2009 @ 20:38:24 #211
35189 Troel
scherp en bot
pi_65185010
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:37 schreef livelink het volgende:
Voor alle duidelijkheid, ik heb me nog nooit ziekgemeld als mijn kind ziek was. En ik leg het ook juist niet alleen bij de werkgever neer. Ik geef juist aan dat ik het meer dan 100% terug zou geven. Maar overleg is denk ik heel zinvol. Nu knappen werkgevers af op hun werknemers met kinderen en werknemers gaan weg om dezelfde reden. Eens te meer een goede reden om hier over te overleggen. Je ziek melden omdat je kind ziek is, is sowieso niet de juiste weg.
Ah ok, dan heb ik het verkeerd gelezen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † zondag 18 januari 2009 @ 20:42:55 #212
43556 miss_dynastie
pi_65185189
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:37 schreef livelink het volgende:
Voor alle duidelijkheid, ik heb me nog nooit ziekgemeld als mijn kind ziek was. En ik leg het ook juist niet alleen bij de werkgever neer. Ik geef juist aan dat ik het meer dan 100% terug zou geven. Maar overleg is denk ik heel zinvol. Nu knappen werkgevers af op hun werknemers met kinderen en werknemers gaan weg om dezelfde reden. Eens te meer een goede reden om hier over te overleggen. Je ziek melden omdat je kind ziek is, is sowieso niet de juiste weg.
Oke, dan heb ik je niet helemaal goed begrepen. Door je 'in dat geval' ben ik op het verkeerde been gezet denk ik .
  zondag 18 januari 2009 @ 20:44:54 #213
37150 livelink
pi_65185278
Nou ja, ik leef wel mee met Faja en de spagaat waar ze in zit en ik zou het iedereen zo gunnen (werknemer en werkgever) als dit soort zaken wat makkelijker zouden lopen. Ik wil graag een goede moeder en een goede werknemer zijn, maar de combinatie blijft moeilijk. Maar dat begint te veel offtopic te raken. Ik vervoeg me wel naar het juiste topic in het vervolg
  zondag 18 januari 2009 @ 20:57:06 #214
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_65185812
Soep wat is dat verschrikkelijk snel gegaan..
Mijn deelneming en ik wil je heel veel sterkte toewensen voor nu en de tijd die nog gaat komen.

Vief!
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  zondag 18 januari 2009 @ 22:02:13 #215
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65189048
S_oepstengel, ook al ken ik je niet ik heb tranen in mijn ogen en een brok in mijn keel na het lezen van jouw treurige bericht...
Heel veel sterkte de komende tijden. En vernoemen? Dat zou ik ook zeker doen
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 18 januari 2009 @ 22:06:32 #216
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_65189275
Soep, gecondoleerd.
Heel veel sterkte, ook voor je moeder. Dikke dikke
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_65189609
soepstengel toch .. wat verdrietig en wat snél al
heel veel sterkte voor jullie
pi_65189792
S_oepstengel, gecondoleerd.

ik heb hier een probleem wat wellicht gevoelig ligt. sangdrax en ik hebben elk een verschillende manier van omdang met selene. dat geeft niks, dat lijkt mij vrij normaal en natuurlijk. toch gaat het hier en daar wel wat mis. ik merk echt een duidelijk verschil bij selene doordeweeks (primair zorg door mij) en in het weekend (wat meer door sangdrax). hij merkt het ook, en baalt ervan. en ik kan het hem niet uitleggen omdat ik met selene echt helemaal op mijn gevoel afga. ik kan niet zeggen "als zij dit doet moet jij dat doen".

een voorbeeldje: vanavond schrok ze wakker van iets, en begon te huilen. tis geen 'vaste' jengeltijd, en ik hoorde haar schrikken dus ik ging direct naar haar toe, troosten (boertje) trug op bed gelegd, en ik wilde ff 10 minuutjes protesthuiltje afwachten. maar na 3 seconden protesthuil stond hij er al naast waarop ze enkel maar harder ging huilen. ik was boos, en wil dan dus niet ertussen springen. maar na weer 10 minuten toch maar gedaan, sangdrax snifje overstuur, selene erg overstuur. ikke sangdrax naar beneden gestuurd, selene getroost, op bed, 10 minuten protesthuiltje en die sliep. toen dus met sangdrax gepraat, die aangeeft een beetje jaloers te zijn omdat ik selene altijd stil krijg. (god verhoede de dag dat me dat niet lukt, ik denk dat je mij dan ook wel op kan vegen!).

ik gun het sangdrax van harte, werkelijk. maar ik heb geen flauw idee hoe ik hem uit kan leggen hoe dit beter gaat, dus als iemand ideeen heeft, graag! ik voel me hier echt erg beroerd over.

edit: wat returns aangebracht
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zondag 18 januari 2009 @ 22:29:49 #219
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65190384
Soepstengel, gecondoleerd hoor.. En heel veel sterkte!!!! Mijn mama houdt het vooralsnog nog vol, vandaag zijn we met de hele familie bij haar geweest en heb ik lekker soepje gemaakt voor d'r. Zij lag lekker op de bank van Dean te genieten. Hopelijk gaat het nog een tijdje zo. (Al moet ze steeds overgeven door haar aangetaste lever, echt zo zielig
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 18 januari 2009 @ 22:29:51 #220
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65190386
Nou, met je voorbeeld van hierboven lijkt het mij juist helemaal niet lastig. Je kan hem toch heel duidelijk vertellen wat je wel en niet doet hierbij?
Dus idd die 10 minuten wachten, dan pas weer gaan en dan vertellen wat je wel en niet doet.

Bij ons bijv. is dat even recht leggen, deken er weer overheen, aai over zijn bol, muziekje aan, 'welterusten Sasha, slaap lekker' en dan de kamer weer uit.

Is dat niet mogelijk dan?
pi_65190525
Simmu: hier is dat ook wel een beetje zo. TARA zit ook wel eens met zijn handen in het haar van 'wat heeftie nou?' terwijl ik dan al weet wat er aan de hand is en wat ik er aan zou kunnen doen.

Wij hebben ons hier inmiddels bij neergelegd. TARA is een ongelofelijk toffe papa! En ik heb wat meer het 'gevoel' ofzo. Nuja, dat is dan zo, ik ben ook z'n mama!
In de situatie die jij nu noemt had TARA eerst even aan mij gevraagd of ik dacht dat hij nu wel ging slapen.

Als hij er een avond alleen mee is red hij zich ook prima met Leander hoor, maar het kan wel zijn dat Leander de halve avond wakker is omdat hij soms weigert te gaan slapen als TARA hem onderstopt.
En natuurlijk is dat ook wel regelmatig frustrerend voor TARA dat hij bij mij beter stil wordt, maar hij wijt het (heel terecht) aan 'mama geeft melk en papa niet' en 'mama is bijna altijd thuis en papa niet' en hij wijt het dus niet aan zichzelf

Als Leander wat groter wordt gaat dat vanzelf over, meestal wordt papa dan toch favoriet na een tijdje?
  zondag 18 januari 2009 @ 22:33:15 #222
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65190526
Vivi, wat vreselijk je moeder zo te moeten zien. En voor je moeder zo erg om zich zo te moeten voelen.
Fijn dat ze kan genieten van Dean nog, trotse oma. Bah, het moest niet mogen gebeuren, zulke dingen.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_65190614
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:29 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, met je voorbeeld van hierboven lijkt het mij juist helemaal niet lastig. Je kan hem toch heel duidelijk vertellen wat je wel en niet doet hierbij?
Dus idd die 10 minuten wachten, dan pas weer gaan en dan vertellen wat je wel en niet doet.

Bij ons bijv. is dat even recht leggen, deken er weer overheen, aai over zijn bol, muziekje aan, 'welterusten Sasha, slaap lekker' en dan de kamer weer uit.

Is dat niet mogelijk dan?
Nou... meestal is het hier: Leander terug draaien, speentje geven en over zijn wangetje aaien. Soms is het: Leander uit zijn bed vissen en troosten en weer terugleggen, onderstoppen en speentje + aai.

TARA kan neit helemaal aanvoelen wanneer scenario 2 aan de orde is en Leander pikt het niet altijd als TARA het wél goed doet! Dat aanvoelen en die wisselwerking bedoelt Simmu denk ik?
  zondag 18 januari 2009 @ 22:35:34 #224
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65190622
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:33 schreef Lishe het volgende:
Vivi, wat vreselijk je moeder zo te moeten zien. En voor je moeder zo erg om zich zo te moeten voelen.
Fijn dat ze kan genieten van Dean nog, trotse oma. Bah, het moest niet mogen gebeuren, zulke dingen.
Dank je Lishe..ja het is ech een kloteziekte. En ik voel me dan ook rot omdat ik er niet voor de volle 100% "ben" voor haar, geestelijk, omdat ik zelf ook nogal stressed out ben over mijn eigen gedoe.
pi_65190698
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:35 schreef Vivi het volgende:

[..]

Dank je Lishe..ja het is ech een kloteziekte. En ik voel me dan ook rot omdat ik er niet voor de volle 100% "ben"voor haar, geestelijk, omdat ik zelf ook nogal stressed out ben over mijn eigen gedoe.
Ik denk dat ze dat ook wel kan snappen, of niet? Het blijft je moeder natuurlijk, meestal voelen moeders je wel aan. En als wij het al logisch vinden dat je behoorlijk gestressed bent, vindt je moeder dat vast ook!
Wel fijn dat jullie dit nog zo kunnen meemaken, maar het lijkt me wel héél moeilijk om je moeder zo te zien hoor!

[ Bericht 8% gewijzigd door freecell op 18-01-2009 22:44:19 ]
  zondag 18 januari 2009 @ 22:38:08 #226
11682 Moonah
Jolie femme
pi_65190725
Och lieve Viefke, jij stoere vrouw!
Wat een rottijd is dit toch zeg. Je moeder zo ziek, jij afwachtend op dat nare onderzoek....
Ik hoop zo van harte dat jullie allemaal lekker van elkaar kunnen genieten, ondanks alle zorgen....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 18 januari 2009 @ 22:42:03 #227
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65190904
Dank je Moonah, ik schiet er gewoon ff van vol .

Stan en ik hebben ook afgesproken ff lekker weg te gaan met z'n drietjes als deze kloteperiode achter de rug is (wat hopelijk ook echt achter de rug gaat zijn, qua mijn eigen gezondheid).
pi_65190977
sangdrax wil rationele redenen en argumenten als ik hem vraag iets op een bepaalde manier te doen. hij zegt dat hij het anders niet snapt. maar die kan ik niet geven. ik ga met selene echt puur op mijn gevoel af, en ik heb geen flauw idee hoe dat uit te leggen.

het is een beetje zoals ik mijn fornuis gebruik. ik gebruik al zolang ik zelfstandig woon enkel de achterste pitjes. ik wist echt niet waarom, tot mijn moeder laatst hier was en me zag koken en zei: öh, da's mooi dat je dat alvast doet". ik leg selene op bed als ik zie dat ze moe is. maar ander emensen zien dan niet aan haar dat ze moe is. toch werkt wat ik doe, dus ik doe het gewoon. tis lastig uitleggen....
  zondag 18 januari 2009 @ 22:44:08 #229
11682 Moonah
Jolie femme
pi_65190986
Och liefie, nu schiet ík weer vol.
Het is ook zó heftig allemaal. Sowieso, maar helemaal als je een kind hebt. Lijkt me.

Ik heb overigens nog geen post ontvangen, kan dat kloppen?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 18 januari 2009 @ 22:44:16 #230
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65190993
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:37 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik denk dat ze dat ook wel kan snappen, of niet? Het blijft je moeder natuurlijk, meestal voelen moeders je wel aan.
Wel fijn dat jullie dit nog zo kunnen meemaken, maar het lijkt me wel héél moeilijk om je moeder zo te zien hoor!
Ze snapt het ook wel, maar ik baal er gewoon van dat ik me niet voor de volle 100% op haar kan focussen nu.
  zondag 18 januari 2009 @ 22:45:34 #231
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65191050
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:44 schreef Moonah het volgende:
Och liefie, nu schiet ík weer vol.
Het is ook zó heftig allemaal. Sowieso, maar helemaal als je een kind hebt. Lijkt me.

Ik heb overigens nog geen post ontvangen, kan dat kloppen?
Oh ja, klopt! Ik had je adres per ongeluk gewist bij het legen van mijn PMBox, stuur het nog ff?
pi_65191100
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:44 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ze snapt het ook wel, maar ik baal er gewoon van dat ik me niet voor de volle 100% op haar kan focussen nu.
Ja, snap ik ook wel
Wat een ongelofelijke kutsituatie zeg
Hopen dat jullie binnenkort lekker even er uit kunnen...
  zondag 18 januari 2009 @ 22:47:02 #233
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65191102
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:43 schreef simmu het volgende:
sangdrax wil rationele redenen en argumenten als ik hem vraag iets op een bepaalde manier te doen. hij zegt dat hij het anders niet snapt. maar die kan ik niet geven. ik ga met selene echt puur op mijn gevoel af, en ik heb geen flauw idee hoe dat uit te leggen.

het is een beetje zoals ik mijn fornuis gebruik. ik gebruik al zolang ik zelfstandig woon enkel de achterste pitjes. ik wist echt niet waarom, tot mijn moeder laatst hier was en me zag koken en zei: öh, da's mooi dat je dat alvast doet". ik leg selene op bed als ik zie dat ze moe is. maar ander emensen zien dan niet aan haar dat ze moe is. toch werkt wat ik doe, dus ik doe het gewoon. tis lastig uitleggen....
Volgens mij hebben alle moeders dat, en alle vaders een stuk minder.
pi_65191107
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:35 schreef freecell het volgende:

[..]

TARA kan neit helemaal aanvoelen wanneer scenario 2 aan de orde is en Leander pikt het niet altijd als TARA het wél goed doet! Dat aanvoelen en die wisselwerking bedoelt Simmu denk ik?
idd dat!

ook in de box. bij moij kan ze gewoon lekker zelf in de box spelen. als ik dan eventjes met haar babbel is het leuk, en erna gaat ze gewoon verder spelen. als sangdrax in de buurt is gaat ze onherroepelijk jengelen tot hij haar pakt.
pi_65191243
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:47 schreef Vivi het volgende:

[..]

Dat denk ik ook inderdaad En als je je daar allebei bij neerlegt en de papa gewoon wél heel erg zijn best doet en wél de verzorging ook oppakt als hij thuis is, is het best een werkbare situatie!
  zondag 18 januari 2009 @ 22:52:33 #236
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_65191327
Jeetje Vivi, wat een verdrietige situatie. En verwarrend, denk ik ook. Met zo'n kleintje erbij en alles gewoon. Sterkte jij.
pi_65191495
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:47 schreef Vivi het volgende:

[..]

misschien
het voelt als een enorme kloof iig. ik kan het niet uitstaan dat ik het niet uit kan leggen. en we zitten er nu allebei mee.

heel veel sterkte! geniet van de tijd die je nog hebt. *knufs*
pi_65191525
Soepstengel gecondoleerd.
  zondag 18 januari 2009 @ 23:01:42 #239
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_65191640
Vivi wat een klote situatie zeg, zo dubbel en verwarrend...
Heel erg veel sterkte!
  zondag 18 januari 2009 @ 23:07:44 #240
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65191844
Vivi, ik hoop zo dat jullie nog een lange tijd mogen genieten van elkaar
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_65192158
S_oepstengel, gecondoleerd. Wat verdrietig, zo snel ook, sterkte!

Vivi, voor jou ook heel veel sterkte, wat een moeilijke tijd zal je hebben nu, ik kan het me niet eens voorstellen.
Ik hoop echt dat het allemaal goed is met jouw gezondheid!
  zondag 18 januari 2009 @ 23:36:27 #242
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_65192851
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:57 schreef simmu het volgende:

[..]

misschien
het voelt als een enorme kloof iig. ik kan het niet uitstaan dat ik het niet uit kan leggen. en we zitten er nu allebei mee.

Wellicht is het een hele goede stap om te accepteren dat selene mss wat langer huilt bij sangdrax, maar uiteindelijk komt het wel goed, hoor!
hij bedoelt het goed, en dat zal het kind ook wel merken.
en vwb het protesthuiltje, ik zou bijna zeggen, als je een protesthuiltje verwacht, zeg dat dan tegen sangdrax en ga samen luisteren zodat hij het echt hoort en leert te onderscheiden.
als dat niet werkt, zal hij jou moeten vertrouwen dat het een protesthuiltje is. op een gegeven moment zal hij dan hopelijk een soort logica zien die jij niet onder woorden kan brengen.

eigenlijk kom ik gewoon uit bij mijn eerste punt: zolang er geen vliegende spoed bij is, boeit het echt niet heel erg als ze 10 minuten langer huilt. geef sangdrax tijd en ruimte om zijn vorm te vinden.
is moeijk, ik weet. maar het is de enige keuze die je hebt als j eniet wil dat selene zich echt alleen nog maar door jou laat troosten.

succes ermee!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_65192929
@BE, dat zij mij steeds ziek meldt als nathan ziek is komt niet bij mij vandaan. Ik bel dan op dat Nathan ziek is, en ik wist niet beter dan dat ik dan een vrije dag inlever. Het kwam een hele tijd terug een keer voor dat ik ook ziek was, samen met Nathan. Dus ik belde op dat wij beiden ziek waren. Toen heeft zij dat netjes aan de UWV door gegeven en toen ik beter was heb ik mij ook weer beter gemeld en wel gezegt dat Nathan nog ziek was. Zij heeft toen het UWV gebeld en die zeiden tegen haar "mevrouw, als het kind ziek is dan kunt u beter de moeder ook ziek melden want als zij al kan werken is zijj er toch niet met haar hoofd bij". Yep raar maar waar. Sindsdien meld zij mij dus steeds ziek. Laatst kreeg zij dus een brief van het uwv waarin stond dat ik dat jaar al 6 keer was ziek gemeld, terwijl ik zelf maar 2 keer ziek was geweest. Sinds die brief is het klagen begonnen maar niet omdat ik zo vaak ziek ben. En Nathan was in december opgenomen in het ziekenhuis toen heeft ze me niet ziek gemeld dus het is van mijn vrije dagen afgegaan en als ik dan vraag waarom het niet onder zorgverlof kon kreeg ik zo een vaag antwoord. Kortom lang verhaal kort, ik wist niiet beter dan dat ik vrije dagen inleverde en zij heeft me steeds ziek gemeld.

@Evenstar, Nathan loopt sinds zijn opname in april bij een kinderarts en daar hebben ze het over een longpatientje. Na zijn laatste opname hebben we zelfs afgesproken dat Nathan nu bij ziekte gelijk langs het ziekenhuis moet voor verder onderzoek. Ze willen hem een jaar lang in de gaten houden en na een jaar komt er dus een conclusie. Of hij is een longpatient of hij is gewoon allergisch en heeft de pech dat hij elk virus dat er rond waart op pikt. En dan is hij een week of een paar dagen thuis en knapt hij op, zodra hij weer naar de creche is geweest kan ik er donder op tegen zeggen dat hij weer ziek is.
  Hoofdredactie Fotografie maandag 19 januari 2009 @ 08:17:08 #244
95752 crew  Chell
Kluns
pi_65197409
Soepstengel gecondoleerd en Vivi, heeel veel sterkte!
pi_65197517
Gecondoleerd, Soepstengel.
Vivi, sterkte...
pi_65197612
Vivi, ik hoop dat je moeder nog een tijdje zo van jullie kan genieten
Heftige tijd, veel sterkte!

Simmu, misschien had je tegen sangdrax kunnen zeggen dat je het even wilde aanzien?
Je zou bij zo'n eerste huiltje ook hem naar boven kunnen sturen voor een knuffel en een boertje en weer op bed leggen en dan die 10 minuten afwachten... Bespreken met elkaar.
Nu Mirte wat ouder is proberen we echt om en om haar naar bed te brengen en ook af te wisselen met troosten. Soms gaat het wel iets makkelijker als ik het doe, maar ze moet er ook maar een beetje aan wennen denk ik dan. Papa kan dat ook (misschien anders dan mama, maar niet fout... al vind ik zelf eigenlijk dat ik het zelf het beste kan, zal wel mama-eigen zijn ook...).
Jij bent meer met Selene dus jij pikt wellicht de signaaltjes wat makkelijker op, ziet eerder dat ze moe is. Dat is hier ook zo. Maar andere dingen kan je wel uitleggen.
Fake it till you make it...
  maandag 19 januari 2009 @ 08:43:07 #247
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_65197698
Soepstengel gecondoleerd

Viev
pi_65197903
Vievje, ik vind het zo verdrietig allemaal
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 19 januari 2009 @ 09:02:30 #249
45621 Suzanna
Mama van...
pi_65197946
Wat een rare situatie, Faja!

Vivi, ik heb het niet vaak, maar kreeg tranen in mijn ogen bij jouw verhaal. Het is echt een rotziekte. Heel veel sterkte ... voor jou, je moeder en je familie.
pi_65198065
Een dikke voor iedereen die het nodig heeft!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')