Hij voetbalt toch? Waarom moet jij dan voor die tas opdraaien?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:47 schreef DJMO het volgende:
nu heb ik net koud drie weken JJ krijg ik krijgt hij die K*T tas wéér ! en nog erger, dit keer moet hij woensdag al gewassen, gedroogd en gestreken zijn..
Dan had hij toch aan kunnen geven dat het niet uit komt?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:57 schreef DJMO het volgende:
ehmm we zijn getrouwd miss ..
De voetbaltas gaat na de wedstrijd naar de stomerij...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij voetbalt toch? Waarom moet jij dan voor die tas opdraaien?Zeker als je er zo tegenop ziet zou ik het hem zelf laten regelen.
Dat zou ik ook denken hoor, maar ja, ik ben ook niet getrouwd, daar zal het mee te maken hebbenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:19 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
De voetbaltas gaat na de wedstrijd naar de stomerij...
En de tas (na de training) staat in de gang en ik vertik het om de spullen eruit te halen. Dan maar geen schone spullen, haha!
Wie zegt dat ik getrouwd ben ?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zou ik ook denken hoor, maar ja, ik ben ook niet getrouwd, daar zal het mee te maken hebben![]()
Zie, dat verklaart hetquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:21 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik getrouwd ben ?
Ja hoi! Heb ik iets gemist of heeft Johan iets aan zijn handjes?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:47 schreef DJMO het volgende:
sterkte S_oepstengel en familie iets anders kan ik niet zeggen
ik heb even een baalmomentje; kreeg ik een tijdje terug de wastas van de voetbal van johan, zag ik er al tegen op .. nu heb ik net koud drie weken JJ krijg ik die K*T tas wéér ! en nog erger, dit keer moet hij woensdag al gewassen, gedroogd en gestreken zijn.. ik heb maar één gemiddeld droogrek, verdomd weinig ruimte en genoeg was van onszelf en die kleine.. er hangt elke dag wel een was te drogen, terwijl de volgende al in de wasmachine wacht om opgehangen te worden, daar kan gewoon niets meer bij. laat staan een voetbaloutfit van 16 mensenen ik zie er tegenop om wéér aan mijn schoonvader om hulp te vragen, hoewel hij het graag doet, maar hij doet al zoveel voor ons ...
Maar zo werkt dat toch in teamverband? De voetbalclub zou er inderdaad voor kunnen kiezen de spullen elke week naar de stomerij te brengen, maar als mensen dan ineens 50 of 100 euro meer aan contributie moeten betalen is het brullen. Zo'n wastas is een heel gebruikelijk fenomeen bij een teamsport als voetbal, kun je daar niet mee leven dan stel je voor dat ieder voor zich wast en vindt men dat geen optie, dan stop je met de sport. Zo onredelijk is het nou ook weer niet, dat mensen bij toerbeurt de was doen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:30 schreef DJMO het volgende:
scherm beetje lang open laten staan![]()
met zijn eigen voetbalkleding/trainingsspul heb ik geen moeite, dat was ik gewoon met de gewone was mee van ons, het gaat om de druk die er door een wildvreemde opgelegd wordt nu.. enfin, volgende keer weiger ik gewoon, of ik breng hem naar de stomerij en stuur de rekening wel naar wcr
Hmmm, daar gaat mijn theorie, want BE is wel getrouwdquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja hoi! Heb ik iets gemist of heeft Johan iets aan zijn handjes?
Hij krijgt toch die voetbal tas mee? Hij voeltalt toch?
Sorry, maar daar ging ik dus echt mijn handen niet aan vuil maken zo kort na de bevalling. Jouw voetbal, jouw was!
Ik snap echt dat dat jullie daar nou zo moeilijk over doen hoor. Die kerels zijn toch niet achterlijk?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:38 schreef Nijna het volgende:
Volgens mij doen sommige teams dat alles in een keer wassen om te voorkomen dat de shirts verschillende kleuren krijgen, toch?
Vriendinnetje van mij had het bij de volleybal ook. Maar handig is het niet. Succes met je was DJMO, zou fijn zijn als je schoonvader een handje kan helpen
In dat geval kunnen die mannen dus eigenlijk ook wel prima die was zelf doenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:39 schreef Ynske het volgende:
[..]das natuurlijk met opzet voor als de mannen de was verpesten, lopen ze er allemaal verbleekt bij
Ik las op een ander forum over een vader die dat was overkomen. Kinderen moesten dus met die stinkshirtjes binnenstebuiten spelen. Geen wonder dat ze hebben gewonnen, want niemand durfde in de buurt te komen bij zequote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:39 schreef Nijna het volgende:
Ik blij dat mn lief niet voetbalt ;-). Die zou het ook gewoon vergeten en dan de volgende keer weer met vies spul op het veld staan
van mij mogen zequote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:40 schreef Nijna het volgende:
[..]
In dat geval kunnen die mannen dus eigenlijk ook wel prima die was zelf doen
dat heb ik ook ergens gelezen, moest er wel om lachen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik las op een ander forum over een vader die dat was overkomen. Kinderen moesten dus met die stinkshirtjes binnenstebuiten spelen. Geen wonder dat ze hebben gewonnen, want niemand durfde in de buurt te komen bij zeEn die vent heeft zich mooi van die verplichting afgeholpen zo, want: 'een man alleen, ach, wat moet die nou, best lastig, ingewikkeld, enz'
![]()
Inderdaad, dat dus Moonah!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:32 schreef Moonah het volgende:
En die wasperikelen, sorry hoor, maar kan de OP nog eens gelezen worden?
gecondoleerd Soep, heel veel sterkte met het verwerkenquote:Op zondag 18 januari 2009 13:07 schreef S_oepstengel het volgende:
Bedankt nogmaals voor jullie lieve woorden![]()
![]()
Vannacht om 3 uur is het telefoontje gekomen.. mijn vader is rustig ingeslapen, mijn moeder was erbij.Er is een behoorlijke last van mijn schouders, hoe verdrietig dit ook is.. het is goed zo, nu heeft hij geen pijn meer.
Ik weet niet meer wie het vroeg maar we willen nu wel mijn vaders naam gaan doorgeven aan onze zoon.. waren we eerst niet van plan, maar we hadden dit ook nooit verwacht.. en nu vind ik het vernoemen wel een hele mooie gedachte
Ik wil je heel veel sterkte wensen!quote:Op zondag 18 januari 2009 13:07 schreef S_oepstengel het volgende:
Bedankt nogmaals voor jullie lieve woorden![]()
![]()
Vannacht om 3 uur is het telefoontje gekomen.. mijn vader is rustig ingeslapen, mijn moeder was erbij.Er is een behoorlijke last van mijn schouders, hoe verdrietig dit ook is.. het is goed zo, nu heeft hij geen pijn meer.
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:36 schreef Raissa het volgende:
Ik heb een beetje een onzekere dag vandaag.. Weet niet waarom maar voel me gewoon heel onzeker met de verzorging (luier/flesje/in het wiegje leggen etc.) Pffff![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |