abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65135074
Pff wat ellendig zeg Veel sterkte jullie allebei!
pi_65137139
jeetje soepstengel, wat een emoties zeg... sterkte

Cattie, zo herkenbaar het idee dat je het alleen moet gaan doen...met 2...!
Ook al weet je dat het heus wel gaat lukken, het is toch wel een berg nu even.

Hier gaat het weer de goede kant op, kan weer drinken en eten, erg fijn na 3dgn !
pi_65140780
Bedankt

We gaan zo naar mijn vader toe, samen met mijn zusje. Ik vind het heel moeilijk om te gaan maar het zal wel moeten. Waarschijnlijk voor de laatste keer Yana gaat ook mee, ben benieuwd hoeveel ze er van mee krijgt
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  zaterdag 17 januari 2009 @ 14:19:58 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65140940
Heel veel sterkte S_oepstengel. Ik krijg er echt een naar gevoel bij, wat moet dat ongelofelijk moeilijk zijn...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 17 januari 2009 @ 19:47:01 #105
147316 crew  DJMO
#trut
pi_65150260
sterkte S_oepstengel en familie iets anders kan ik niet zeggen

ik heb even een baalmomentje; kreeg ik een tijdje terug de wastas van de voetbal van johan, zag ik er al tegen op .. nu heb ik net koud drie weken JJ krijg ik die K*T tas wéér ! en nog erger, dit keer moet hij woensdag al gewassen, gedroogd en gestreken zijn.. ik heb maar één gemiddeld droogrek, verdomd weinig ruimte en genoeg was van onszelf en die kleine.. er hangt elke dag wel een was te drogen, terwijl de volgende al in de wasmachine wacht om opgehangen te worden, daar kan gewoon niets meer bij. laat staan een voetbaloutfit van 16 mensen en ik zie er tegenop om wéér aan mijn schoonvader om hulp te vragen, hoewel hij het graag doet, maar hij doet al zoveel voor ons ...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  † In Memoriam † zaterdag 17 januari 2009 @ 19:52:12 #106
43556 miss_dynastie
pi_65150452
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 19:47 schreef DJMO het volgende:
nu heb ik net koud drie weken JJ krijg ik krijgt hij die K*T tas wéér ! en nog erger, dit keer moet hij woensdag al gewassen, gedroogd en gestreken zijn..
Hij voetbalt toch? Waarom moet jij dan voor die tas opdraaien? Zeker als je er zo tegenop ziet zou ik het hem zelf laten regelen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 17 januari 2009 @ 19:57:26 #107
147316 crew  DJMO
#trut
pi_65150639
ehmm we zijn getrouwd miss .. anderen uit het team wonen bv nog thuis ofzo, die laten hun moeders wassen, of zijn ook getrouwd maar hebben nog geen kinderen of ze hebben een wasdroger .. en dan nog, al zou johan het zelf wassen, zou het nog niet gaan omdat we zo klein wonen en het gewoon nergens te drogen gehangen kan worden ..

hij werkt (sinds kort dan) en ik gun hem zijn voetbal pleziertje hoor, hij heeft ook ontspanning nodig etc, maar dit is een bijkomstigheid waarmee ik geen rekening had gehouden omdat ik dus de tas vorig jaar voor de winterstop net gewassen had, en ik er nu pas volgend seizoen pas weer op gerekend had.. desnoods nog wel dit seizoen maar niet zo kort na de geboorte van jr.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_65150738
Dan kun je toch aangeven dat het nu niet uitkomt? Ook al ben je getrouwd, dat betekend toch niet dat je het automatisch maar gewoon moet doen terwijl het helemaal niet uitkomt? Dan wassen de anderen maar een keer extra!
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
  † In Memoriam † zaterdag 17 januari 2009 @ 20:01:50 #109
43556 miss_dynastie
pi_65150811
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 19:57 schreef DJMO het volgende:
ehmm we zijn getrouwd miss ..
Dan had hij toch aan kunnen geven dat het niet uit komt?
pi_65151003
s_oepstengel en Vief,

En DJMO, gewoon aangeven dat het nu even niet uitkomt met die voetbalwas.. Als er 16 spelers zijn, zijn er 16 huishoudens die kunnen wassen toch??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65151409
Djmo gewoon zeggen hoor ze zullen toch wel snappen dat jullie net een kleintje hebben.
ik snap nooit waarom niet iedereen hun eigen pak doet, dat deden wij wel altijd bij handbal ieders hun eigen pak.
mama van 3 kids!
pi_65151437
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 19:52 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Hij voetbalt toch? Waarom moet jij dan voor die tas opdraaien? Zeker als je er zo tegenop ziet zou ik het hem zelf laten regelen.
De voetbaltas gaat na de wedstrijd naar de stomerij...

En de tas (na de training) staat in de gang en ik vertik het om de spullen eruit te halen. Dan maar geen schone spullen, haha!
  † In Memoriam † zaterdag 17 januari 2009 @ 20:20:17 #113
43556 miss_dynastie
pi_65151476
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 20:19 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

De voetbaltas gaat na de wedstrijd naar de stomerij...

En de tas (na de training) staat in de gang en ik vertik het om de spullen eruit te halen. Dan maar geen schone spullen, haha!
Dat zou ik ook denken hoor, maar ja, ik ben ook niet getrouwd, daar zal het mee te maken hebben
pi_65151510
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 20:20 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat zou ik ook denken hoor, maar ja, ik ben ook niet getrouwd, daar zal het mee te maken hebben
Wie zegt dat ik getrouwd ben ?
pi_65151521
Gewoon zeggen DJMO. Stom dat niet iedereen gewoon zelf zn eigen spul wast vind ik.
  † In Memoriam † zaterdag 17 januari 2009 @ 20:23:44 #116
43556 miss_dynastie
pi_65151600
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 20:21 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik getrouwd ben ?
Zie, dat verklaart het
pi_65151650
Poeh DJMO, de was van je gezinnetje alleen is al voldoende zo kort na een bevalling!
Mijn idee is ook, hem laten regelen dat een ander de wasdienst overneemt. En morgen gezellig wandelend met JJ de tas gaan afleveren
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 17 januari 2009 @ 20:27:12 #118
147316 crew  DJMO
#trut
pi_65151744
die hebben ook allemaal hun eigen smoes wel klaar vicky.. van mijn moeder is ziek tot ik ben geblesseerd, speel dus niet en hoef ik ook niet te wassen .. er zit niets anders op dan morgen even aan mijn schoonvader te vragen of hij me wil helpen, en er hier dan maar een extra was doorheen te draaien dan kijk ik wel hoe ik de babywas doe morgen, misschien drogen op de kachel ofzo??.. dat het mij niet uitkomt heeft het team geen boodschap aan, Johan zal heus wel hebben gezegd dat het hem niet uitkwam, en dat hij dit seizoen al had gewassen, maar dat boeit ze gewoon niet, iedereen smeerde hem als de sodemieter zodat hij de tas wel mee moest nemen
ik heb al zitten denken om een berichtje achter te laten in het gastenboek op de website, maar dat vind ik ook weer lullig ergens ondanks dat hun de was ook niet willen of kunnen doen, hebben ze ons wel allemaal van harte gefeliciteerd enzo

FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 17 januari 2009 @ 20:28:44 #119
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65151794
is het geen optie om een wasschema voor te laten stellen door Johan?
zodat ook iedereen van te voren weet wanneer hij moet wassen?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 17 januari 2009 @ 20:30:11 #120
147316 crew  DJMO
#trut
pi_65151845
scherm beetje lang open laten staan

met zijn eigen voetbalkleding/trainingsspul heb ik geen moeite, dat was ik gewoon met de gewone was mee van ons, het gaat om de druk die er door een wildvreemde opgelegd wordt nu.. enfin, volgende keer weiger ik gewoon, of ik breng hem naar de stomerij en stuur de rekening wel naar wcr

zaterdag 17 januari 2009 @ 20:36:18 #121
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65152040
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 19:47 schreef DJMO het volgende:
sterkte S_oepstengel en familie iets anders kan ik niet zeggen

ik heb even een baalmomentje; kreeg ik een tijdje terug de wastas van de voetbal van johan, zag ik er al tegen op .. nu heb ik net koud drie weken JJ krijg ik die K*T tas wéér ! en nog erger, dit keer moet hij woensdag al gewassen, gedroogd en gestreken zijn.. ik heb maar één gemiddeld droogrek, verdomd weinig ruimte en genoeg was van onszelf en die kleine.. er hangt elke dag wel een was te drogen, terwijl de volgende al in de wasmachine wacht om opgehangen te worden, daar kan gewoon niets meer bij. laat staan een voetbaloutfit van 16 mensen en ik zie er tegenop om wéér aan mijn schoonvader om hulp te vragen, hoewel hij het graag doet, maar hij doet al zoveel voor ons ...
Ja hoi! Heb ik iets gemist of heeft Johan iets aan zijn handjes?
Hij krijgt toch die voetbal tas mee? Hij voetbalt toch?
Sorry, maar daar ging ik dus echt mijn handen niet aan vuil maken zo kort na de bevalling. Jouw voetbal, jouw was!
Ik snap echt dat dat jullie daar nou zo moeilijk over doen hoor. Die kerels zijn toch niet achterlijk?
  † In Memoriam † zaterdag 17 januari 2009 @ 20:36:55 #122
43556 miss_dynastie
pi_65152065
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 20:30 schreef DJMO het volgende:
scherm beetje lang open laten staan

met zijn eigen voetbalkleding/trainingsspul heb ik geen moeite, dat was ik gewoon met de gewone was mee van ons, het gaat om de druk die er door een wildvreemde opgelegd wordt nu.. enfin, volgende keer weiger ik gewoon, of ik breng hem naar de stomerij en stuur de rekening wel naar wcr
Maar zo werkt dat toch in teamverband? De voetbalclub zou er inderdaad voor kunnen kiezen de spullen elke week naar de stomerij te brengen, maar als mensen dan ineens 50 of 100 euro meer aan contributie moeten betalen is het brullen. Zo'n wastas is een heel gebruikelijk fenomeen bij een teamsport als voetbal, kun je daar niet mee leven dan stel je voor dat ieder voor zich wast en vindt men dat geen optie, dan stop je met de sport. Zo onredelijk is het nou ook weer niet, dat mensen bij toerbeurt de was doen.
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 20:36 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja hoi! Heb ik iets gemist of heeft Johan iets aan zijn handjes?
Hij krijgt toch die voetbal tas mee? Hij voeltalt toch?
Sorry, maar daar ging ik dus echt mijn handen niet aan vuil maken zo kort na de bevalling. Jouw voetbal, jouw was!
Ik snap echt dat dat jullie daar nou zo moeilijk over doen hoor. Die kerels zijn toch niet achterlijk?
Hmmm, daar gaat mijn theorie, want BE is wel getrouwd
pi_65152113
Volgens mij doen sommige teams dat alles in een keer wassen om te voorkomen dat de shirts verschillende kleuren krijgen, toch?
Vriendinnetje van mij had het bij de volleybal ook. Maar handig is het niet. Succes met je was DJMO, zou fijn zijn als je schoonvader een handje kan helpen
Fake it till you make it...
  zaterdag 17 januari 2009 @ 20:39:01 #124
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65152136
Nou, ik ben dus ook wel getrouwd, maar hij en dat hele voetbalteam konden toch mooi mijn rug op!
Dat je er uberhaupt over nadenkt. Hij wil ook zijn ontspanning, want hij werkt... Welkom in de echte wereld!

Sorry, maar ik kan me echt boos maken om vrouwen die zich zo'n houding aanmeten.
En dan vooral als je erover gaat lopen klagen, je doet het echt jezelf aan hoor!

Straks later voor je kind kan je je uitleven op voetbalwasjes, maar voor nu? Dikke doei!
En trouwens, waarom wassen die kerels niet gewoon elke week netjes hun eigen spul?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 17 januari 2009 @ 20:39:15 #125
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65152144
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 20:38 schreef Nijna het volgende:
Volgens mij doen sommige teams dat alles in een keer wassen om te voorkomen dat de shirts verschillende kleuren krijgen, toch?
Vriendinnetje van mij had het bij de volleybal ook. Maar handig is het niet. Succes met je was DJMO, zou fijn zijn als je schoonvader een handje kan helpen
das natuurlijk met opzet voor als de mannen de was verpesten, lopen ze er allemaal verbleekt bij
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')