Ze snapt het ook wel, maar ik baal er gewoon van dat ik me niet voor de volle 100% op haar kan focussen nu.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat ook wel kan snappen, of niet?Het blijft je moeder natuurlijk, meestal voelen moeders je wel aan.
Wel fijn dat jullie dit nog zo kunnen meemaken, maar het lijkt me wel héél moeilijk om je moeder zo te zien hoor!
Oh ja, klopt! Ik had je adres per ongeluk gewist bij het legen van mijn PMBox, stuur het nog ff?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:44 schreef Moonah het volgende:
Och liefie, nu schiet ík weer vol.![]()
Het is ook zó heftig allemaal. Sowieso, maar helemaal als je een kind hebt. Lijkt me.![]()
![]()
Ik heb overigens nog geen post ontvangen, kan dat kloppen?
Ja, snap ik ook welquote:Op zondag 18 januari 2009 22:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ze snapt het ook wel, maar ik baal er gewoon van dat ik me niet voor de volle 100% op haar kan focussen nu.
Volgens mij hebben alle moeders dat, en alle vaders een stuk minder.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:43 schreef simmu het volgende:
sangdrax wil rationele redenen en argumenten als ik hem vraag iets op een bepaalde manier te doen. hij zegt dat hij het anders niet snapt. maar die kan ik niet geven. ik ga met selene echt puur op mijn gevoel af, en ik heb geen flauw idee hoe dat uit te leggen.
het is een beetje zoals ik mijn fornuis gebruik. ik gebruik al zolang ik zelfstandig woon enkel de achterste pitjes. ik wist echt niet waarom, tot mijn moeder laatst hier was en me zag koken en zei: öh, da's mooi dat je dat alvast doet". ik leg selene op bed als ik zie dat ze moe is. maar ander emensen zien dan niet aan haar dat ze moe is. toch werkt wat ik doe, dus ik doe het gewoon. tis lastig uitleggen....
idd dat!quote:Op zondag 18 januari 2009 22:35 schreef freecell het volgende:
[..]
TARA kan neit helemaal aanvoelen wanneer scenario 2 aan de orde is en Leander pikt het niet altijd als TARA het wél goed doet! Dat aanvoelen en die wisselwerking bedoelt Simmu denk ik?
Dat denk ik ook inderdaadquote:Op zondag 18 januari 2009 22:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Volgens mij hebben alle moeders dat, en alle vaders een stuk minder.
misschienquote:Op zondag 18 januari 2009 22:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Volgens mij hebben alle moeders dat, en alle vaders een stuk minder.
Wellicht is het een hele goede stap om te accepteren dat selene mss wat langer huilt bij sangdrax, maar uiteindelijk komt het wel goed, hoor!quote:Op zondag 18 januari 2009 22:57 schreef simmu het volgende:
[..]
misschien![]()
het voelt als een enorme kloof iig. ik kan het niet uitstaan dat ik het niet uit kan leggen. en we zitten er nu allebei mee.
Oi, balen. Was je nog niet helemaal 'schoon' na Tyler?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:32 schreef _Ingrid_ het volgende:
En gisteren nar de gyn geweest. Echo gehad en moet volgende week vrijdag gecurreteerd worden. Balen!
Nee, ik vloei nog steeds en soms behoorlijk veel. En nog vaak vreselijke buikpijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Oi, balen. Was je nog niet helemaal 'schoon' na Tyler?
* freecell wacht nog steeds op de eerste menstruatie.... Van mij mag het wel weer eigenlijk
hmmm, dat is wel vervelend ja... Hopen dat het na de curretage snel over is!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:47 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Nee, ik vloei nog steeds en soms behoorlijk veel. En nog vaak vreselijke buikpijn.
Ik zeg hoezee!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:48 schreef Mibos2 het volgende:
Freecell wil je een beetje lenen. Nee hoor grapje ik ben blijkbaar weer na de eierstokverwijdering en 10 dagen Primolut eindelijk back on track om het maar zo te zeggen.
MAG DE VLAG UIT: IK VLOEI NAMELIJK NA BIJNA 6 MAANDEN NIET MEER...
Kan ik eindelijk mijn aandelen Always en OB verkopen!!!
Het ziekenhuis is hier gelukkig niet zo ver vandaan, dus het is opzich wel te doen. Maar 3 keer per dag gaan is wel erg zwaar, ik ben doodmoe steeds. Geloof ook wel dat dat aan me is af te zien, de verpleegsters van Mila vragen continu of het wel gaat en of ik wel genoeg uitrustquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vertel eens hoe het nu met Mila is.Ik zag in het babietjes topic ook niet echt een verse update.
Heb je nog foto's?
Oh, en hoe is het met jou? Is het een beetje te doen, het heen en weer reizen?
Ik moet verder terugkijken, zag dat ze inmiddels uit de couveuse is! Fijn!
Welkom bij de gediplomeerde M. juffen club ! En gefeliciteerd !quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:37 schreef ik80 het volgende:
MeNicole, ik kan me heel goed voorstellen dat dat een flinke opluchting kan geven!
Ik heb dat soms ook als ik eindelijk een telefoontje heb gedaan waar ik al een jaar tegen aan heb zitten hikken.
Zo laatst ook, moest echt nog 1 stagebezoek krijgen, de allerlaatste. Durfde gewoon niet te bellen. Toch gedaan, nu ben ik gediplomeerd montessorijuf. Is wel fijn voor mijn directrice! (en mezelf op mijn cv)
Idd lastig; maar ik denk uiteindelijk wel blij; scheelt ons een hoop zorgen maken. Maar moedergevoel; tjah; dat kan ook opspelen; ook voor een tweede ook al zijn we er nog niet aan toe.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:13 schreef Brighteyes het volgende:
Llewlla, ik weet niet of ik nou blij voor je moet zijn of niet.Lastig he!
Ik ben idd ook wel benieuwd hoe het met je gaat Soepie.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:37 schreef ik80 het volgende:
MeNicole, ik kan me heel goed voorstellen dat dat een flinke opluchting kan geven!
Ik heb dat soms ook als ik eindelijk een telefoontje heb gedaan waar ik al een jaar tegen aan heb zitten hikken.
Zo laatst ook, moest echt nog 1 stagebezoek krijgen, de allerlaatste. Durfde gewoon niet te bellen. Toch gedaan, nu ben ik gediplomeerd montessorijuf. Is wel fijn voor mijn directrice! (en mezelf op mijn cv)
Ik vind de operatie zelf nog niet eens het grootste struikelblok maar de mogelijkheid dat er een stoma moet komen (nu of in de toekomst) lijkt me verschrikkelijkquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:04 schreef cattie het volgende:
Raissa, wat ellendig! Zo'n coloscopie is niet leuk.![]()
Bij mij is 10 jaar geleden (ik was toen 19) 30 cm darm verwijderd vanwege te ernstige ontstekingen. Sindsdien heb ik nauwelijks meer last van Crohn. Zo'n operatie is geen kleinigheid, maar als het echt nodig is, kan het wel veel opluchting geven. En hopelijk blijft de Crohn dan bij jou ook rustig!
Gaat hetom dikke of om dunne darm? En is een stoma dan als je te weinig darm over hebt ofzo?quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:30 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik vind de operatie zelf nog niet eens het grootste struikelblok maar de mogelijkheid dat er een stoma moet komen (nu of in de toekomst) lijkt me verschrikkelijkHeb inderdaad wel veel "succesverhalen" gehoord van mensen na een operatie.. Maar ja, alles wat je nu weghaalt krijg je nooit meer terug... Wel fijn dat jouw crohn dan bijna 10 jaar rustig is!!
Ja, hier zo'n succesverhaal. Mijn paps heeft Culitus (hoe je dat ook schrijft) gehad. Dat zijn ontstekingen die alleen in de dikkedarm voorkomen. Mijn vader kwam daar te laat achter, en de dikke darm is dan ook verwijderd. Hij heeft een tijd een stoma gehad, en later is dat door middel van een hersteloperatie (2) toch weer goed gekomen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:30 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik vind de operatie zelf nog niet eens het grootste struikelblok maar de mogelijkheid dat er een stoma moet komen (nu of in de toekomst) lijkt me verschrikkelijkHeb inderdaad wel veel "succesverhalen" gehoord van mensen na een operatie.. Maar ja, alles wat je nu weghaalt krijg je nooit meer terug... Wel fijn dat jouw crohn dan bijna 10 jaar rustig is!!
Dat snap ik nou eens héél goed!quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:27 schreef Jojogirl het volgende:
RaissaDat klinkt allemaal niet fijn
Beterschap voor alle griep-slachtoffers. Dat virus houdt wel flink huis
Deze mama is een beetje zenuwachtig voor de na controle afspraak die we morgen bij de Neonatologie hebben. We hebben nl. erg het vermoeden dat het de eerste avond in het ziekenhuis niet zo is gelopen als zou moeten (de manier waarop ze ons verteld hebben dat Isis Down heeft was achteraf gezien heel vreemd) en ik wil graag weten of zij zelf wel vinden dat het goed is gegaan.
Verder gaat het goed. Weer werken bevalt goed en alles is ook goed te combineren/plannen met thuis. Verder blijft het af en toe moeilijk dat Isis d'r toekomst zoveel onzekerder is dan die van Finn (zo lijkt het in elk geval), maar ik weet nu wel zeker dat we het gaan redden met z'n viertjesDinsdag de eerste keer down-poli en dat vind ik ook wel spannend, maar dan meer leuk spannend
hoe raar dat misschien ook klinkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |